


Свързване на реле за халогени
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Свързване на реле за халогени
Здравейте колеги!Надявам се да не повтарям някоя тема, но не можах да намеря нищо подобно на това, което ми трябва. Проблема е следния имам реле с 5 крачета и отделен ключ за фарчетата. Свързвам ги но не става - не светят. На самото реле имам номера 87, 86, 85, 30 и 87а. Някой правил ли е този фокус да ги свърже? Благодаря предварително.
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Re: Свързване на реле за халогени
А колата е? Уточни малко. Иначе, ето теми за Голф 3 viewtopic.php?f=11&t=28191&hilit и за Голф 2 viewtopic.php?f=11&t=3507&hilit
Re: Свързване на реле за халогени
86 и 85 захранване на релето(примерно 85 на маса и 86 + от ключа за халогените) 30 СОМ връзваш кабела който искаш да прекъсваш и го вадиш от 87
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Свързване на реле за халогени

Фарове за мъгла.
Re: Свързване на реле за халогени
Мерси много!Ако може само едно уточнение относно 87а!Какво се връзва на него?
Последна промяна от ioli4 на Нед 12 апр 2009 21:22, променено общо 1 път.
Re: Свързване на реле за халогени
Иначе колата е Пасат В 3 1990г., но аз ще вържа други а не тези дето са вградени на самата кола!!!
- KURASH
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Radnevo, Karlovo
- Контакти:
Re: Свързване на реле за халогени

Хайде една схемка и от мен, а 87а е празно
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Габрово
Re: Свързване на реле за халогени
L&R написа:
Фарове за мъгла.
Какво е fusebox? Да не би да е бушонерата? И какво точно се връзва там?

Re: Свързване на реле за халогени
Точно бушониерата е. От там се взема захранване за оперативната верига, която управлява бобината на релето. Контакт 87а е нормално затворения в релето.
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Габрово
Re: Свързване на реле за халогени
Имам едно питане. Свързах си халогените в по-горната схема която съм коментирал. Халогените светват само когато дам на къси не на габарит както би трябвало да бъде. Четох за буксата на бушонерата с кабелчето сиво с бяла лента мисля, че беше сложих на негово място реле и светнаха с габарит но въпроса е може ли без това реле да се направи защото вече сложих едно което да управлява халогените? Надявам се да не повтарям на някого въпроса. Благодаря предварително! 

- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: Свързване на реле за халогени
И на мен ми предстои да си свържа халогените но прочетох в някоя тема че има заводско изкарани кабели за халогени от ключа за мъгла.Как да разбера дали на моят В3 има такива кабели и каде би трябвало да са.Ключа за мъгла е с 3степени.Нямам монтирани оригинални халогени а си купих други.
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Свързване на реле за халогени
Би трябвало да имаш изкарани букси отпред в моторния отсек. Моята кола също нямаше заводски. После си закупих малки фарчета с голфова решетка за 4 фара. И така, с помощта на кабелите, които си седяха кротко до казанчето за течността за чистачките и оригиналните кабелчета за фарчетата + едно реле с номер 53 се сдобих с фарове за мъгла. При Мк2 Голф не са най-красивото нещо на света, ама пък определено има разлика с тях. Не на последно място искам да споделя и благодарността си към знайнайнай (Петко), който ми даде указания за релето и къде да го забода на бушонното табло.
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Габрово
Re: Свързване на реле за халогени
Аз ползвах по-горната схема която съм коментирал вързах ги светнаха но само когато включа късите. Имам една букса със сив кабел с бяла лента на бушонерата махнах я и сложих едно обикновено реле с нормална отворена връзка и халогените заработиха както трябва. Не знам дали имам извадени кабели трябва да обърна внимание утре. Ако мога да бъда полезен на някого с нещо да пише. 

- ianek
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Re: Свързване на реле за халогени
здравейте колеги а интересно ми е ако колата е имала халогени не би ли трябвало да си има реле на таблото с бушоните
- HeadshooteR
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Свързване на реле за халогени
stefan4o написа:Би трябвало да имаш изкарани букси отпред в моторния отсек. Моята кола също нямаше заводски. После си закупих малки фарчета с голфова решетка за 4 фара. И така, с помощта на кабелите, които си седяха кротко до казанчето за течността за чистачките и оригиналните кабелчета за фарчетата + едно реле с номер 53 се сдобих с фарове за мъгла. При Мк2 Голф не са най-красивото нещо на света, ама пък определено има разлика с тях. Не на последно място искам да споделя и благодарността си към знайнайнай (Петко), който ми даде указания за релето и къде да го забода на бушонното табло.
А въпросното реле може ли да се купи от всеки магазин за авточасти и колко струва ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта