С Пасат B4 купе съм, 2Е мотор. В момента съм с Igol. След 1000 км трябва да сменям, но е дръпнало не повече от 200 грама, а сигурно и по-малко. Преди бях с Shell, там ми изяде малко повече. И в двата случая говоря за 10W40. Но трябва да си призная, че дори не знам колко ми вдига колата. Всеки ден карам по магистралата и въпреки всичко (или може би, точно за това) не вдигам повече от 110-120.
Преди бях с Голфче печка 1.6Д. Мотора беше супер сдухан. Още като го купих, уговорката беше че ще дам част от парите, а като го оправя тогава другите. Смених само сегменти, въпреки че имаше ужасяващ ръб в цилиндрите! Е, той ми хапваше къде към 3 литра между смените 15W40.
Ама за такъв мотор...
