Сериозен проблем с AER!!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Re: Сериозен проблем с AER!!

Мнениеот stil » Вто 14 апр 2009 17:59


speka написа:...сменят ли се биелни и основни лагери на аер или се блъскаме напразно защото четох някаде че тоя аер не подлежи на ремонт????


Това за основните лагери съм го пропуснал. В ръководствата пише, че коляновия вал не трябва да се демонтира, защото блока няма достатъчна коравина, но някъде бях чел, че руснацие се справят успешно с подобен ремонт. Обаче като се има предвид нивото на техническа грамотност на нашенските майстори в повечето сервизи ... :banghead:




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Сериозен проблем с AER!!

Мнениеот maslinkov » Вто 14 апр 2009 19:07


Приятел, точно в руските сайтове пише че дори само да отвориш предпазните капачки на петите на коляновия вал на АЕR, от това повече двг. не става и ако си чел изключително грамотния пост на колегата, че има не ризи, а псевдоризи и поста на Иримодо, че за тоя двг. ризи няма, щеше да разбереш че само новото го оправя. А обикновено маслената помпа издържа повече и не отказва изведнаж. Така че като ти светне лампата за маслото и няма друга причина на диагностика, белята вече е станала и си търси нов двг. А да смениш биелни лагери само, ако имаш чукане, без лампа, отдолу, може, само че като не можеш да шлайфаш вала.... ще ти стане рутинно упражнение. Това е моят горчив опит, а съм се стремил да игнорирам всички други причини - вече не ми се изброяват, щото само забавиха окончателния извод.


Потребителски аватар
speka
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Сериозен проблем с AER!!

Мнениеот speka » Вто 14 апр 2009 19:32


maslinkov написа:предпазните капачки на петите на коляновия вал


само не ми е ясно кое е тва на кое викате предпазни пети??
и да ви разкажа края на моята история смених биелните лагери затворих картера свалихме само 1 от основните да го видим и нямаше нужда от смяна затворих картеа ново масло 15 на 40 и запалих же4е 2 дена я карам и засега няма проблем(да чукна на дърво) двг-то си работи супер бешумно и спокойно няма лампи и такива работи сега колата си върви стегнато даже имам чувство че повече варви :) но не минавам 4000 оборота докато се напаснат малко лагерите и така приключва моята тема дано да е завинаги! пожелавам и на всички колеги с тоя проблем да го оправят :)! чао!


Потребителски аватар
googoо
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Сериозен проблем с AER!!

Мнениеот googoо » Вто 14 апр 2009 20:15


Дано наистина темата да е приключена за теб :) :)


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Сериозен проблем с AER!!

Мнениеот maznia » Пет 24 апр 2009 20:49


чукането и тресенето се е получило от недостига на масло до повдигачите май бяха хидравлични може и да бъркам вече, то една барака ли беше да ги помниш


П. П. Ако ще сменяш мотора сложи по добре 1,6 или 1,8 от двойка поне да и се порадваш, с тази кутия няма да издаржи така че земай комплект и кутията


Потребителски аватар
McLarena1976
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Сериозен проблем с AER!!

Мнениеот McLarena1976 » Пон 08 мар 2010 10:55


Колеги аз съм със същия проблем и майсторите май се оказаха прави защото моята маслена помпа е нова е 300-340л. била от по-новите.За ремонт на мотора казаха нямало смисъл защото цялостен ремонт щяло да отиде поне 1000лв.
А мотор може да се намери 700-1000лв. цял.
Втора употреба не намерихме здрава помпа .И сега съм на търсене на мотор направо.
Защото не знам колко ще ме изкара колата закърпена с добавки и профилактика и т.н. но е временно незнайно до кога.
Въпроса ми е какъв мотор да търся и може ли да е 1.4 8в. без да сменям скоростна кутия.
Аз съм със мотор АЕР 1.0 50к.с. 5 скоростна кутия.
Или задължително да търся същия мотор???????


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Сериозен проблем с AER!!

Мнениеот maslinkov » Пон 08 мар 2010 11:07


Според мене най - съвместим мотор е 1,6 АЕЕ. Казаха ми че не се сменя компа, скоростната кутия, клапата, инжекциона. Според мене ако е с магнет - марели делко, добре е да го смениш с Бош. А който твърди че ще прави основен ремонт на AER 1.0 - да си го кара после той. :lol:


Потребителски аватар
speka
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Сериозен проблем с AER!!

Мнениеот speka » Пон 08 мар 2010 22:05


аз моя проблем го оправих много лесно :) продадох полото и си купих мерцедес :)!


Потребителски аватар
McLarena1976
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Сериозен проблем с AER!!

Мнениеот McLarena1976 » Вто 09 мар 2010 9:44


speka ами честито с мерцедеса и аз така мисля ама няма пачки сега и ще трябва да си карам колата.
maslinkov благодаря за инфото ще трябва да търся мотор че колата я карам всеки ден ако имаш още инфо ще съм благодарен.


Потребителски аватар
speka
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Сериозен проблем с AER!!

Мнениеот speka » Вто 09 мар 2010 19:00


McLarena1976 написа:speka ами честито с мерцедеса и аз така мисля ама няма пачки сега и ще трябва да си карам колата.
maslinkov благодаря за инфото ще трябва да търся мотор че колата я карам всеки ден ако имаш още инфо ще съм благодарен.
ами щом я караш всеки ден пускай я на пазара аз мойта като я позакрепих така направих


Потребителски аватар
bat_ivo
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 03 окт 2009 13:17
Автомобил: Polo
Двигател: AFH 1996
Местоположение: софия (панчарево)

Re: Сериозен проблем с AER!!

Мнениеот bat_ivo » Пет 12 мар 2010 21:16


аз не знам как пак не се ремонтират като моя мотор беше АЕР купих колата с тракащи повдига4и оказа се 4е не е само това смених биелните лагери(които се раибероват) основните за сегменти не стигнаха пари4ки но ставаха затворихме мотора и изкара близо 60 000км докато не блокира маслената помпа и ми взеха за работа 700лв в които се вмества и разпределителен вал и шлаифане : само VW



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта