rudoni написа:има ТПС, има !може и дебитомер ! не и достига въздух!трудна диагностика!диагностика само с осцилоскоп датчик по датчик!трудно ,много трудно!да видим развоя !

.....Цитат от форума ==============================
"-- GT-то върви сравнително добре (тези 75 к.с. му пасват по-добре). С Digifant е - сравнително проста и доказано надеждна система.
-- Друг вариант е 1.3 с NZ двигател (55 к.с.). Не върви толкова, но е изключително икономичен - ако не го настъпваш много, разход от 5/100 извънградско е нещо нормално за изправен двигател. Системата му за управление е Digijet - прост и много надежден (
няма ТПС и моторче за ПХ, не управлява запалването) мултиинжекцион. Но са редки... "
===============================================================
Ха сега де......

..........
1. Ако има
ТПС би ли ме насочил къде да го търся

защото някой ме насочи че той може да е причината
2.Какво разбираш под
дебитомер извинявай но не съм чак такъв спец
3. "не и достига въздух" - филтъра го сменям редовно (20 000) или от къде се регулира тоя въздух на пълните инжекции..............
4. "датчик" - и двата за температурата на охл. течност са сменени и казаха ми че работят
п.с.

така и не можах да разбера защо отвреме на време ми се включва/светва/ контролната лампа за охл. течност ------ а при проверка на същата не е с висока температура
