дизелите, внасяни от Италия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот hooligan_sk » Вто 14 апр 2009 16:45


Имайте предвид че една кола поддържана на еди какво си ниво в италия и същата кола със същата поддръжка в германия, често имат 2 пъти разлика в цената... Затова сме залято с коли от Италия, а там са по-евтини не защото са по-мърляви, това се прикрива, а заради законодателството третиращо старите коли в Италия много строго... сега с тея премии за бракуване нещата ще се променят кой знае в каква посока. За мен най-добрия вариант е поддържана кола от Италия, освен по-големия запазен ресурс на купето, особено за ТДИ както и за всеки мотор е много благотворно да не е палил никога под 0 градуса :)

ПП: А за начина на каране в тая тема най-накрая някой се сети да спомене че немците са си родени състезатели и за това общо взето имат аутобани без никакво ограничение... и Михаел Шумахер :lol:




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот morfei1 » Вто 14 апр 2009 20:39


Според изследвания, правени в лаборатории, в които се изследват качествата на маслото след определен пробег и какви са неговите смазочни свойства като ново, в средата или в края на неговия живот, хората стигат до извода, че по-честата смяна на маслото, води до по-голямо износване на мотора.

Темата е дискотирана многократно в tdiclub.com, подкрепена с тестове на маслата на членовите на форума, взети от тяхните коли.

В крайна сметка всеки сам си решава, но това, че не е добре да се сменя често маслото, не значи, че можете да карате по 70000км. например с 5W40 505.01 стандарта. ..и само да доливате. Според зависи марката и модела на маслото и стандартите които покрива, състоянието на мотора на който се сипва, се определя неговия пробег, в счучая при 5W40 505.01 спокойно може да си карате 15000 ~ 16000км :wink: .


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот веселин » Вто 14 апр 2009 23:03


Да - членовете на tdi club - имат привилегията да поддържат по-добре автомобилите си с оглед на по-високите доходи - и с липсата на масла ментета на техните пазари , не визирам въобще качеството на горивото


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот Kalin72 » Сря 15 апр 2009 8:21


веселин написа:Да - членовете на tdi club - имат привилегията да поддържат по-добре автомобилите си с оглед на по-високите доходи - и с липсата на масла ментета на техните пазари , не визирам въобще качеството на горивото

Хм, като човек, живял 10 години в САЩ, карал и безнинови, и дизелови коли там, смея да твърдя, че нито горивото е по-качествено от нашето, нито маслата им (за масовия американски пазар).
Инак абсолютно съм съгласен с мнението, че маслото трябва да се сменя съгласно предписанията на производителя на автомобила, и то при положение, че се използва специфичното за двигателя масло, при конкретните условия на работа на двигателя.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот morfei1 » Сря 15 апр 2009 12:07


Значи, след всичко изчетено в техния форум, стигам до извода, че първо имаме огромно по-голям избор на моторни масла спрямо тях, второ, май нафтата също ни е по-добра или поне е на едно ниво с тяхната.


Потребителски аватар
passatdriver
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Радомир

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот passatdriver » Сря 15 апр 2009 17:49


morfei1 написа:Значи, след всичко изчетено в техния форум, стигам до извода, че първо имаме огромно по-голям избор на моторни масла спрямо тях, второ, май нафтата също ни е по-добра или поне е на едно ниво с тяхната.

особено нафта ни е супер да не ти показвам в гаража имам малко от лукойл е няма такава утайка просто си е водичка


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот morfei1 » Сря 15 апр 2009 20:57


Аз карам с Шел и съм доволен


Потребителски аватар
Един
Мнения: 791
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВТ

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот Един » Сря 15 апр 2009 22:36


The Bear, много е лесно да си вадиш изводи за безпроблемна кола като става дума за пасат 5 - просто е сравнително нова. Вземи един пасат 3 и тогава кажи, че няма грижи и нищо не се пипа.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот dobrin » Сря 15 апр 2009 22:54


Достатъчно градски легенди!
Както може да има скапан автомобил от Германия, така може да има перфектен такъв от Италия. Всичко е въпрос на късмет и много гледане. Както казва един приятел - очи гледали, очи плакали.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта