ПП: А за начина на каране в тая тема най-накрая някой се сети да спомене че немците са си родени състезатели и за това общо взето имат аутобани без никакво ограничение... и Михаел Шумахер
дизелите, внасяни от Италия
- hooligan_sk
- Мнения: 7869
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: дизелите, внасяни от Италия
Имайте предвид че една кола поддържана на еди какво си ниво в италия и същата кола със същата поддръжка в германия, често имат 2 пъти разлика в цената... Затова сме залято с коли от Италия, а там са по-евтини не защото са по-мърляви, това се прикрива, а заради законодателството третиращо старите коли в Италия много строго... сега с тея премии за бракуване нещата ще се променят кой знае в каква посока. За мен най-добрия вариант е поддържана кола от Италия, освен по-големия запазен ресурс на купето, особено за ТДИ както и за всеки мотор е много благотворно да не е палил никога под 0 градуса 
ПП: А за начина на каране в тая тема най-накрая някой се сети да спомене че немците са си родени състезатели и за това общо взето имат аутобани без никакво ограничение... и Михаел Шумахер
ПП: А за начина на каране в тая тема най-накрая някой се сети да спомене че немците са си родени състезатели и за това общо взето имат аутобани без никакво ограничение... и Михаел Шумахер
Re: дизелите, внасяни от Италия
Според изследвания, правени в лаборатории, в които се изследват качествата на маслото след определен пробег и какви са неговите смазочни свойства като ново, в средата или в края на неговия живот, хората стигат до извода, че по-честата смяна на маслото, води до по-голямо износване на мотора.
Темата е дискотирана многократно в tdiclub.com, подкрепена с тестове на маслата на членовите на форума, взети от тяхните коли.
В крайна сметка всеки сам си решава, но това, че не е добре да се сменя често маслото, не значи, че можете да карате по 70000км. например с 5W40 505.01 стандарта. ..и само да доливате. Според зависи марката и модела на маслото и стандартите които покрива, състоянието на мотора на който се сипва, се определя неговия пробег, в счучая при 5W40 505.01 спокойно може да си карате 15000 ~ 16000км
.
Темата е дискотирана многократно в tdiclub.com, подкрепена с тестове на маслата на членовите на форума, взети от тяхните коли.
В крайна сметка всеки сам си решава, но това, че не е добре да се сменя често маслото, не значи, че можете да карате по 70000км. например с 5W40 505.01 стандарта. ..и само да доливате. Според зависи марката и модела на маслото и стандартите които покрива, състоянието на мотора на който се сипва, се определя неговия пробег, в счучая при 5W40 505.01 спокойно може да си карате 15000 ~ 16000км
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дизелите, внасяни от Италия
Да - членовете на tdi club - имат привилегията да поддържат по-добре автомобилите си с оглед на по-високите доходи - и с липсата на масла ментета на техните пазари , не визирам въобще качеството на горивото
-
Kalin72
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: дизелите, внасяни от Италия
веселин написа:Да - членовете на tdi club - имат привилегията да поддържат по-добре автомобилите си с оглед на по-високите доходи - и с липсата на масла ментета на техните пазари , не визирам въобще качеството на горивото
Хм, като човек, живял 10 години в САЩ, карал и безнинови, и дизелови коли там, смея да твърдя, че нито горивото е по-качествено от нашето, нито маслата им (за масовия американски пазар).
Инак абсолютно съм съгласен с мнението, че маслото трябва да се сменя съгласно предписанията на производителя на автомобила, и то при положение, че се използва специфичното за двигателя масло, при конкретните условия на работа на двигателя.
Re: дизелите, внасяни от Италия
Значи, след всичко изчетено в техния форум, стигам до извода, че първо имаме огромно по-голям избор на моторни масла спрямо тях, второ, май нафтата също ни е по-добра или поне е на едно ниво с тяхната.
- passatdriver
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Радомир
Re: дизелите, внасяни от Италия
morfei1 написа:Значи, след всичко изчетено в техния форум, стигам до извода, че първо имаме огромно по-голям избор на моторни масла спрямо тях, второ, май нафтата също ни е по-добра или поне е на едно ниво с тяхната.
особено нафта ни е супер да не ти показвам в гаража имам малко от лукойл е няма такава утайка просто си е водичка
Re: дизелите, внасяни от Италия
The Bear, много е лесно да си вадиш изводи за безпроблемна кола като става дума за пасат 5 - просто е сравнително нова. Вземи един пасат 3 и тогава кажи, че няма грижи и нищо не се пипа.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30049
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дизелите, внасяни от Италия
Достатъчно градски легенди!
Както може да има скапан автомобил от Германия, така може да има перфектен такъв от Италия. Всичко е въпрос на късмет и много гледане. Както казва един приятел - очи гледали, очи плакали.
Както може да има скапан автомобил от Германия, така може да има перфектен такъв от Италия. Всичко е въпрос на късмет и много гледане. Както казва един приятел - очи гледали, очи плакали.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 82 госта