Здравейте колеги.
Наскоро станах собственик на една кола - Passat IV 1.9 TDI Synchro(4x4) Hi-line. Бих искал да ми кажете нещо повече относно поддръжката на такава кола. Зная че няма да е евтино (все хак се сменяват консумативи за 4 гуми вместо 2). Но тъй като не съм специалист бих искал някой който вече е карал такава кола да ми даде малко инфо за нея. Предварително се извинявам на форум администраторите ако съм нарушил някоя точка от правилата - все още не съм научил сайта.
VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Последна промяна от Passat_IV_BG на Пет 17 апр 2009 9:18, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Живял съм в заблуда. Благодаря колега за инфото. Беше приятно и полезно. И все пак ако можеш да дадеш някво инфо за колата. 

-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
някои може ли да ми каже каде да си направя смяна на консумативи?
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Това което знам за 4x4 е че е абсолютно задължително да караш с абсолютно еднакъв размер и модел гуми и на четирито колела.
Разгледай този раздел относно сервизи - viewforum.php?f=13
Да си я караш със здраве новата придобивка
Разгледай този раздел относно сервизи - viewforum.php?f=13
Да си я караш със здраве новата придобивка

- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat IV 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Passat_IV_BG написа:Живял съм в заблуда. Благодаря колега за инфото. Беше приятно и полезно. И все пак ако можеш да дадеш някво инфо за колата.



Сега как ще я караш занапред във форума с този твой ник нейм

- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: VW Passat IV 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
ABSOLUT написа:Passat_IV_BG написа:Живял съм в заблуда. Благодаря колега за инфото. Беше приятно и полезно. И все пак ако можеш да дадеш някво инфо за колата.
![]()
![]()
![]()
Сега как ще я караш занапред във форума с този твой ник нейм
Аууу!!! Гоуем плобуем!!! Коуегата трябва да се пререгистрира.

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line

-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Благодаря на всички за отзивите. За да дам и аз малко информация. Взех колата. Оказа се че в КАТ минах за 40 минути (незнам как един човек ме уреди). Закарах я на диагностика - казаха че турбото и двигателя са нереално запазени. Имаше една грешка на бордовия комп - изчистиха я. Сега я вкарах в сервиз. За всички колеги от София. Най - добрият сервиз се намира срещу Пирогов в локалното до хотелите. Евтино и с гаранция (100 000 км гаранция за ангренажен ремък). Човекът е работил в оторизиран сервиз на Фолксваген и е много добър. Сервизът изглежда като хамбар, но като влязох вътре и видях поршетата и всички коли 2007+ ми стана ясно че не е случаен. Препоръчвам ви този сервиз. Ако някой иска да го ориентирам да ми пише на ЛС.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Абе то и на мен майстора в Казанлък който ми оправи консумативите, каза че рядко се виждала такава кола втора употреба и то внопс от Италия,и да чукна на дърво за сега няма проблеми.Ама ще видим.Аз взех да се чудя за изтърбушване на катализатора, че чух много положителни неща за тази интервенция, следващия ход ще е чип
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Е, време е да чуеш и нещо отрицателно. Когато се заговори за катализатори винаги цитирам това нещо
Въпреки, че колата ти не е с 2 ламда сонди, това не значи, че след като няма да имаш проблеми, след махането му, трябва да го махнеш. Първо се убеди, че наистина е запушен, пък после го махай.
Второ, дори и да решиш да го махаш, поне не го продаваи на безценица, че и дори да доплащаш за резонантно гърне, което ще направи колата ти самолет.
Sorry за offtopic-а
Ето колиги на кокво се натъкнах докато се ровех в нета
Сервизи лъжат за ”запушени” катализатори
25 април 2008 / Валентин Илиев
На моето внимание изникна фактът, че много сервизи за ауспуси махат катализатрите от автомобила ви, с обяснението, че е запушен и не ви трябва. Това си е чиста проба измама.
Катализатора на колата не може да се запуши ей така. А дори да е запушен, то следва да се докаже чрез диагностика. Само ще ви кажа че един стар катализатор се търгува за 200лв , заради благородните метали в него. Изкупува се веднага от всяка морга за метали. Махайки катализатора, сервизът печели от него и от продажбата на резонатор, който се слага на негово място, и от труда за всичко това. Следва обяснението, че колата ви ще има повече мощност, което всъщност е повече шум при ускорение. Двигателят ви е изчислен да работи с катализатор и махането му нарушава инерционното изпразване на изгорели газове, от там и намалена мощност и увеличен разход и шумна и добре замърсяваща кола!!!
При автомобилите с две ламда сонди колата ви ще бъде перманентно ощетена и жълтата лампа за компютъра ще започне да свети, докато не си сложите нов катализатор- цена 2000- 3500лв. Светвайки жълтата лампа на таблото, компютъра на колата ви минава на ниво “презададени данни” и не регулира финната настройка на горивото. Следва драстично увеличен разход на гориво и непродаваем автомобил.
Запомнете каквото и да ви обясняват катализатора е последното нещо което, трябва да се смени.
Признак на запушен катализатор:
Колата ускорява прекрасно до около 3500- 4500 оборота и след това загубва пъргавина и при продължително каране с висока скорост над тези обороти започва да прегрява много бързо. След сваляне на скоростта под тези обороти, се охлажда веднага до нормална температура.
Въпреки, че колата ти не е с 2 ламда сонди, това не значи, че след като няма да имаш проблеми, след махането му, трябва да го махнеш. Първо се убеди, че наистина е запушен, пък после го махай.
Второ, дори и да решиш да го махаш, поне не го продаваи на безценица, че и дори да доплащаш за резонантно гърне, което ще направи колата ти самолет.
Sorry за offtopic-а

-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Здравейте колеги,
с сервиза сичко стана много добре. Но се оказа, че не съм догледал нещо. Имам съвсем лек проблем с спирачните маркучлета и исках да ги сменя. Обаче се оказа че имам секретен болт на гумите, а нямам ключ. Някакви идеи какво може да се направи? Моля помогнете

с сервиза сичко стана много добре. Но се оказа, че не съм догледал нещо. Имам съвсем лек проблем с спирачните маркучлета и исках да ги сменя. Обаче се оказа че имам секретен болт на гумите, а нямам ключ. Някакви идеи какво може да се направи? Моля помогнете




- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Джантите доколкото вуждам са ти Монреал,моите са същите,имам секретен ключ но не и болт
а и не вярвам да са едни и същи,а като гледах на илюстрацията на пакетчето което върви с колата това "ключе" е едно пластмасово черно химикалоподобно нещо, с резба в края и то отвива някаква "секретна" част която е над нормалния болт. Пробвай да видиш.А и мисля че трябва да г опимаш с колата тоя секретен ключ.Поразрови се, там където ти е крика трябва даимаш едно черно пакетче.ако не е там.... 



-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Пластмасовото нещо е за облекчаване монтажа на джантата върху главината - навива се и по него се вкарва колелото.
Оригиналните секретни болтове на ФВ са различни, съответно са различни и вложките за развиването им.
Трудно се намира подходящият. Ако се намери, по него на фреза се прави копия. Ако не - старите секретни болтове се развиват по някакъв начин и се заменят с нови от магазина.
Оригиналните секретни болтове на ФВ са различни, съответно са различни и вложките за развиването им.
Трудно се намира подходящият. Ако се намери, по него на фреза се прави копия. Ако не - старите секретни болтове се развиват по някакъв начин и се заменят с нови от магазина.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Най-сетне - успях да махна секретните болтове (2 дена работа + една счупена китка) и болтовете ги нямаше. Сега сложих нови и всичко изглежда наред (дано). Сега обаче имам други въпроси - наскоро смених накладките (сложех Текстар) и сега трябва да сменя и дисковете - някви препоръки за магазини в софия?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 37 госта