Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
boji55
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
Автомобил: Phaeton
Двигател: CARA
Местоположение: sofia bulgaria

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот boji55 » Сря 25 мар 2009 13:14


дам мислил сум да сложа на ааз от 1.6тд ама като отида в моргата искат да купа цялата помпа и не ми се дават толко кинти




Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот don hose » Сря 25 мар 2009 13:43


Това е пинчето от диафрагмата на 1,6тд доказано по добър от 1,9.С малко изпиляване става огън.
Еднио дюзи от 1,6 тд или от 300д и излита.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот kombito-tdi » Чет 26 мар 2009 0:18


имам едно от 1.6 тди
на кои му трябва да пише
утре ще го потьрся в гаража


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот boko » Нед 29 мар 2009 13:02


Колега boji55, айде моля те пусни снимков материал за увеличаване бууста на турбината, че се каня от миналото лято да направя тва упражнение, но незнам къде точно да пипна...моя мотор е 1,6 тд с кулера...та и аз ще я тунинговам малко като първо и вдигна леко бууста и после ще пуснем повечко гориво и ще видим кво ша стане...но с бууста трябва да се внимава много


Потребителски аватар
boji55
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
Автомобил: Phaeton
Двигател: CARA
Местоположение: sofia bulgaria

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот boji55 » Пон 30 мар 2009 18:55


боко само ми кажи каква ти е торбината или пусни няколко снимки заштото на 1.6тд не с еднакви турбини с ааз


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот boko » Пон 30 мар 2009 21:25


Здрасти boji55, турбината ми е гарет мисля Т2 тази с водното охлаждане - 80 к.с. е мотора и е на ауди...така, вчера правих въпросната маневра-та значи охлабих контра гайката освободих актуаторната рейка като свалих една зегерка и завих накрайника на разтоварващия клапан по посока на часовниковата стрелка т.е. по този начин се скъси рейката ...така си го обяснявам аз - покъса рейка трябва по-голямо налягане за отвори клапана...сега незнам кво ми е налягането на турбото но направих 3 пълни оборота...помпата не съм я пускал щото май сместа ми беше малко по- богата...та сега в какви параметри или по-точно какви признаци да се гледат за да пасне горивото на налягането на турбото...засега тва, че почнах да се обърквам...чакам мнение по въпроса и :beer


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот boko » Чет 02 апр 2009 12:01


Здравейте колеги, та ей сега на обяд отскочих до майстора да ми замери налягането на турбината...мери налягането на място , а не в движение като закачи уреда на изхода на всмукателните колектори дето с едно маркуче се свързва към помпата...налягането до което стигна турбината при подаване на газ беше 0,5 бара..той вика , че в движение щяло да бъде повече...аз му предложих да навием още 2-3 оборота актуаторната рейка / т.е. да я скъсим /, а той ми каза , че няма смисъл щот вика той не се отваря разтоварващия клапан...доколкото съм запознат на турбо гарет Т2 с водното охлаждане на 1,6 мотор дават налягане от 0,6 бара..та дайте някво мнение по въпроса - колко евентуално може да е налягането в движение, има ли смисъл да скъсявам още рейката или друго нещо да правя...


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот don hose » Чет 02 апр 2009 17:03


Налягането под товар трябвада е о.82бар


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот kok12 » Чет 02 апр 2009 17:46


boji55 написа:не разхода ми падна защштото го карам на по ниски опороти в градско е около 6 - 7 а ако го режа много 8.5 до 5000 оборота иначе на магистралата до велико т. отивам с 20 лева тва са 12 литра значи 6 на 100 с карана междо 100 и 150


Много ще е добре ако се научиш или поне след като го напишеш, да си провериш написаното,защото изгубих доста време докато го прочета и усмисля какво всъщност си искал да кажеш.

Поздрави и си оправи грешките,очите ми излязоха


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот tarikat89 » Чет 02 апр 2009 18:38


kok12 написа:
boji55 написа:не разхода ми падна защштото го карам на по ниски опороти в градско е около 6 - 7 а ако го режа много 8.5 до 5000 оборота иначе на магистралата до велико т. отивам с 20 лева тва са 12 литра значи 6 на 100 с карана междо 100 и 150


Много ще е добре ако се научиш или поне след като го напишеш, да си провериш написаното,защото изгубих доста време докато го прочета и усмисля какво всъщност си искал да кажеш.

Поздрави и си оправи грешките,очите ми излязоха


не стига че е дал информация колко му гори като е барнат мотора ми и мрънкаш че не можеш да го разчетеш..


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот GTI_16VT » Чет 02 апр 2009 22:54


boko написа:Здравейте колеги, та ей сега на обяд отскочих до майстора да ми замери налягането на турбината...мери налягането на място , а не в движение като закачи уреда на изхода на всмукателните колектори дето с едно маркуче се свързва към помпата...налягането до което стигна турбината при подаване на газ беше 0,5 бара..той вика , че в движение щяло да бъде повече...аз му предложих да навием още 2-3 оборота актуаторната рейка / т.е. да я скъсим /, а той ми каза , че няма смисъл щот вика той не се отваря разтоварващия клапан...доколкото съм запознат на турбо гарет Т2 с водното охлаждане на 1,6 мотор дават налягане от 0,6 бара..та дайте някво мнение по въпроса - колко евентуално може да е налягането в движение, има ли смисъл да скъсявам още рейката или друго нещо да правя...


Значи,виж ся колега.Тоя твоя маистор може мно мно да не го слушаш.Вие сте взели вакум за манометъра от най-не подходящото място.Всмисъл такъв че при дизелите тря да има нафта за да има надув,а вие сте откачили маркуча ,който свързва помпата с турбото.

Ся закачаш тоя маркуч,и си слагаш един троиник на маркуча,който е от уестгейта към турбото като в тоя троиник тря да набиеш и един маркуч за манометъра.Тоя маркуч тря да е о0коло40-50 см,така че като го искараш между капака и купето да може да ти стигне до чистачката,където тя ще го защипе.Затваряш после капака и тръгваш да караш и така ше видиш кво прай колата в движение :да:


morrty
Мнения: 76
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот morrty » Чет 16 апр 2009 21:00


колеги колко оборота трябва да е развита вратката за притока на нафта на помпата(ААЗ) 4е моита я взех и маи е много барникана,и не варви и маи ми погорва пове4ко ото клкото тябва.Благодарско предварително. :?


morrty
Мнения: 76
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот morrty » Пет 17 апр 2009 17:41


добре де аз как да си направя тези "настроики"като ги нямам тези работи на помпата.Аре малко помо6 моля :dummy:
Изображение016.jpg


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот GTI_16VT » Нед 19 апр 2009 17:03


Вече мога да се похваля с реални резултати за мощностт на моя ААЗ.
Вчера на новопристигналото дино във Варна,а то е при ТСТ-реисинг,дядо дизел изкара
98,7 кВ на гуми,което е 134 магарета.Тези мерения са на 1.4 бара на 4-та скорост при 23 градуса на въздуха.Това прави около 150 коня на мотора,което никак не е зле спямо базата на мотора. :D
Тия дни като разбера от каде ми избяга надува (до преди няколко дена беше 1.6) и напрайм ново замерване ще постна и дино-графиката.

п.п Нека ААЗ моторите да са куци и да не стават за нищо mhihi mhihi mhihi


morrty
Мнения: 76
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот morrty » Нед 19 апр 2009 20:51


колега как по то4но постигна този впе4атлява6(за AAZ)резултат



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта