


Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
- boji55
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
- Автомобил: Phaeton
- Двигател: CARA
- Местоположение: sofia bulgaria
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
дам мислил сум да сложа на ааз от 1.6тд ама като отида в моргата искат да купа цялата помпа и не ми се дават толко кинти
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
Това е пинчето от диафрагмата на 1,6тд доказано по добър от 1,9.С малко изпиляване става огън.
Еднио дюзи от 1,6 тд или от 300д и излита.
Еднио дюзи от 1,6 тд или от 300д и излита.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
имам едно от 1.6 тди
на кои му трябва да пише
утре ще го потьрся в гаража
на кои му трябва да пише
утре ще го потьрся в гаража
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
Колега boji55, айде моля те пусни снимков материал за увеличаване бууста на турбината, че се каня от миналото лято да направя тва упражнение, но незнам къде точно да пипна...моя мотор е 1,6 тд с кулера...та и аз ще я тунинговам малко като първо и вдигна леко бууста и после ще пуснем повечко гориво и ще видим кво ша стане...но с бууста трябва да се внимава много
- boji55
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
- Автомобил: Phaeton
- Двигател: CARA
- Местоположение: sofia bulgaria
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
боко само ми кажи каква ти е торбината или пусни няколко снимки заштото на 1.6тд не с еднакви турбини с ааз
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
Здрасти boji55, турбината ми е гарет мисля Т2 тази с водното охлаждане - 80 к.с. е мотора и е на ауди...така, вчера правих въпросната маневра-та значи охлабих контра гайката освободих актуаторната рейка като свалих една зегерка и завих накрайника на разтоварващия клапан по посока на часовниковата стрелка т.е. по този начин се скъси рейката ...така си го обяснявам аз - покъса рейка трябва по-голямо налягане за отвори клапана...сега незнам кво ми е налягането на турбото но направих 3 пълни оборота...помпата не съм я пускал щото май сместа ми беше малко по- богата...та сега в какви параметри или по-точно какви признаци да се гледат за да пасне горивото на налягането на турбото...засега тва, че почнах да се обърквам...чакам мнение по въпроса и 

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
Здравейте колеги, та ей сега на обяд отскочих до майстора да ми замери налягането на турбината...мери налягането на място , а не в движение като закачи уреда на изхода на всмукателните колектори дето с едно маркуче се свързва към помпата...налягането до което стигна турбината при подаване на газ беше 0,5 бара..той вика , че в движение щяло да бъде повече...аз му предложих да навием още 2-3 оборота актуаторната рейка / т.е. да я скъсим /, а той ми каза , че няма смисъл щот вика той не се отваря разтоварващия клапан...доколкото съм запознат на турбо гарет Т2 с водното охлаждане на 1,6 мотор дават налягане от 0,6 бара..та дайте някво мнение по въпроса - колко евентуално може да е налягането в движение, има ли смисъл да скъсявам още рейката или друго нещо да правя...
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
Налягането под товар трябвада е о.82бар
- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
boji55 написа:не разхода ми падна защштото го карам на по ниски опороти в градско е около 6 - 7 а ако го режа много 8.5 до 5000 оборота иначе на магистралата до велико т. отивам с 20 лева тва са 12 литра значи 6 на 100 с карана междо 100 и 150
Много ще е добре ако се научиш или поне след като го напишеш, да си провериш написаното,защото изгубих доста време докато го прочета и усмисля какво всъщност си искал да кажеш.
Поздрави и си оправи грешките,очите ми излязоха
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
kok12 написа:boji55 написа:не разхода ми падна защштото го карам на по ниски опороти в градско е около 6 - 7 а ако го режа много 8.5 до 5000 оборота иначе на магистралата до велико т. отивам с 20 лева тва са 12 литра значи 6 на 100 с карана междо 100 и 150
Много ще е добре ако се научиш или поне след като го напишеш, да си провериш написаното,защото изгубих доста време докато го прочета и усмисля какво всъщност си искал да кажеш.
Поздрави и си оправи грешките,очите ми излязоха
не стига че е дал информация колко му гори като е барнат мотора ми и мрънкаш че не можеш да го разчетеш..
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
boko написа:Здравейте колеги, та ей сега на обяд отскочих до майстора да ми замери налягането на турбината...мери налягането на място , а не в движение като закачи уреда на изхода на всмукателните колектори дето с едно маркуче се свързва към помпата...налягането до което стигна турбината при подаване на газ беше 0,5 бара..той вика , че в движение щяло да бъде повече...аз му предложих да навием още 2-3 оборота актуаторната рейка / т.е. да я скъсим /, а той ми каза , че няма смисъл щот вика той не се отваря разтоварващия клапан...доколкото съм запознат на турбо гарет Т2 с водното охлаждане на 1,6 мотор дават налягане от 0,6 бара..та дайте някво мнение по въпроса - колко евентуално може да е налягането в движение, има ли смисъл да скъсявам още рейката или друго нещо да правя...
Значи,виж ся колега.Тоя твоя маистор може мно мно да не го слушаш.Вие сте взели вакум за манометъра от най-не подходящото място.Всмисъл такъв че при дизелите тря да има нафта за да има надув,а вие сте откачили маркуча ,който свързва помпата с турбото.
Ся закачаш тоя маркуч,и си слагаш един троиник на маркуча,който е от уестгейта към турбото като в тоя троиник тря да набиеш и един маркуч за манометъра.Тоя маркуч тря да е о0коло40-50 см,така че като го искараш между капака и купето да може да ти стигне до чистачката,където тя ще го защипе.Затваряш после капака и тръгваш да караш и така ше видиш кво прай колата в движение

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
колеги колко оборота трябва да е развита вратката за притока на нафта на помпата(ААЗ) 4е моита я взех и маи е много барникана,и не варви и маи ми погорва пове4ко ото клкото тябва.Благодарско предварително. 

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
добре де аз как да си направя тези "настроики"като ги нямам тези работи на помпата.Аре малко помо6 моля 

- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
Вече мога да се похваля с реални резултати за мощностт на моя ААЗ.
Вчера на новопристигналото дино във Варна,а то е при ТСТ-реисинг,дядо дизел изкара
98,7 кВ на гуми,което е 134 магарета.Тези мерения са на 1.4 бара на 4-та скорост при 23 градуса на въздуха.Това прави около 150 коня на мотора,което никак не е зле спямо базата на мотора.
Тия дни като разбера от каде ми избяга надува (до преди няколко дена беше 1.6) и напрайм ново замерване ще постна и дино-графиката.
п.п Нека ААЗ моторите да са куци и да не стават за нищо

Вчера на новопристигналото дино във Варна,а то е при ТСТ-реисинг,дядо дизел изкара
98,7 кВ на гуми,което е 134 магарета.Тези мерения са на 1.4 бара на 4-та скорост при 23 градуса на въздуха.Това прави около 150 коня на мотора,което никак не е зле спямо базата на мотора.

Тия дни като разбера от каде ми избяга надува (до преди няколко дена беше 1.6) и напрайм ново замерване ще постна и дино-графиката.
п.п Нека ААЗ моторите да са куци и да не стават за нищо



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта