извинявам се за снимките ама това имах с това снимах...
след обсъждане в тази тема
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F6%E8%FF
и след това ценно инфо
wili98 написа:аха намери се
http://web.need.bg/di-trade/custom1.html
говорих с тях по телефона това са цените..
има на сайта и звукоизолационни свойства:
FireEx - 10mm=8.62, 20mm = 17.19 - това е на листове 1х2
EchoBon - 10mm=8.62, 20mm=17.30 - това е на рула 1 м широки..
информация за контакти
София, ж.к. Дружба, ул.Проф. Цветан Лазаров 41 /срещу бензиностанция В PLUS/
тел.: 02/ 973 15 65, 02/ 978 93 30 тел./факс: 02/ 973 46 02 GSM: 088 8803751
e-mail: ditrade@online.bg
отидох до склада с нагласа да купя EchoBon но след кратък размисъл там и консултация със zmej по телефона купих FireХ тъй като е доста по-добър в ниските честоти
10мм повече е излишно и няма къде да се побере
купих и лепило което се оказа малко излишно но ще се намери приложение
та после купих 3мм изолация за ламинат която ще ползвам за вратите
по-точно между вратите и корите да не скърцат...
също така купих и ленти за уплътнение на прозорци
също така решихме да запълниме кухините по калниците с дунапрен
оказа се че е скъпичък материал 2см дебелина 2.5м2 - 10лв
обаче се спазарих с един тапицер един чувал боклуци изрезки за 10лв.
ето снимка от склада и материалите

.jpg)
.jpg)
.jpg)
от там при ваското1
инструмени гедоре или ключ 8, 10, 17, също торкс но не помня размера отверки + и - като и една по-голяма и дълга отверка за ръгане на дунапрен
ножица и ножче за рязане на дунапрена и изолацията
разкостване на багажника...
сваля се кората после има малка пластамса точно отгоре която свързва двата странични панела махат се също и пластмасите които крепят кората
махат се страничните панели които се държат на по три гайки (10) и няколко щипки
махат се панелите които са в страни на задните седалки
махат се коланите (17-ка)
махат се "килимчетата"
снимки:
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
след разглобяването следва натикване на дунапрен във всички възможни дупки и то яко "тикане"
махат се стоповете за да е по удобно че иначе...
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
капака на багажника също се тъпче след което става супер
също така една тънка лентичка от изолацията за прозорци се пуска защото се установи че пластмасата трака
.jpg)
.jpg)
после следва шеф и кройка
страничните панели се правят лесно
по тях режете изолацията налагате (като натиснете където са щипките та да пробие изолацията)
и слагате това е...
.jpg)
.jpg)
после следва кофти част под страничните "килимчета"
налагате парчето изолация отгоре килимчето затягате изрязвате и готово
ама е пипкаво и кофти трябва доста сила да се приложи (добре че е оня дебелия

.jpg)
после сложихме от лентата за прозорци върхи пластмасите където ляга кората
.jpg)
като цяло е супер няма никакво тракане баса е доста по-добър стегнат
отвън се намали доста шума
като удариш калника все едно има 3кила кит най-добре се разбира разликата като се направи единия кални и като се удари и после другия който си е заводския
разликата е огромна
за съжаление открих други работи които потраква леко като сенниците...
ама и тях ще ги оправя...
за мен си заслужава
изолацията е много добра
ще слагам и при двигателя
взех 5м2 и остана може би половината...
така че само за багажника ви трябват някъде 3м2
успех в начинанието ако някой го прави
ако имате въпроси питайте
а между другото остана малко дунапрен от чувала...