изхвърля ми антифриза (понякога)
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Здравейте момчета!
Регнах се тук заради проблемче. Иначе все се канех, но все не ми оставаше време, само четях.
Със сигурност имам голям проблем с мотора. Много СО в охладителната система! (Проверено с тестер!) От това ми изхвърля и антифриз, та за това пиша в тази тема. Дано не съм сбъркал нещо, но съм съвсем новобранец тук!
Знам какви са възможните причини. Най напред гарнитура, което е лесното, после изкривена глава или проядена глава (блок) между охлаждащите канали и някой цилиндър. За спукана глава дори не ми се мисли!
Мисля, че мога да се справя сам, защото съм правил ОР на Трабант и Голф 1.6Д. Само ви моля за съвети какво трябва да внимавам особенно. И как да преценя после дебелината на гарнитурата, ако има шлайфане на нещо.
Също така бих бил доволен да знам каква марка да търся за гарнитурите. Определено търся Добро, а не Евтино! И накрая, ако се окаже спукване на главата, какво ви е мнението: заварка или нова?
Колата е Passat B4 2Е мотор. Без клима и '92 год. производство, ако това има значение.
Предварително МЕРСИ на всички! И поздрави!
Регнах се тук заради проблемче. Иначе все се канех, но все не ми оставаше време, само четях.
Със сигурност имам голям проблем с мотора. Много СО в охладителната система! (Проверено с тестер!) От това ми изхвърля и антифриз, та за това пиша в тази тема. Дано не съм сбъркал нещо, но съм съвсем новобранец тук!
Знам какви са възможните причини. Най напред гарнитура, което е лесното, после изкривена глава или проядена глава (блок) между охлаждащите канали и някой цилиндър. За спукана глава дори не ми се мисли!
Мисля, че мога да се справя сам, защото съм правил ОР на Трабант и Голф 1.6Д. Само ви моля за съвети какво трябва да внимавам особенно. И как да преценя после дебелината на гарнитурата, ако има шлайфане на нещо.
Също така бих бил доволен да знам каква марка да търся за гарнитурите. Определено търся Добро, а не Евтино! И накрая, ако се окаже спукване на главата, какво ви е мнението: заварка или нова?
Колата е Passat B4 2Е мотор. Без клима и '92 год. производство, ако това има значение.
Предварително МЕРСИ на всички! И поздрави!

- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
radotom написа: ... Колата е Passat B4 2Е мотор. Без клима и '92 год. производство, ако това има значение. ...


Сега по темата.
За бензиновите мотори почти няма гарнитури с ремонтни размери, както е при дизелите.
Ако главата се нуждае от много шлайфане за да се заравни, по-добре я смени с друга (мое мнение).
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Благодаря за поправката относно модела. Възможно е да бъркам, ще погледна отново в каталога.
Още по-благодаря и за информацията, относно дебелините на гарнитурите. Май наистина, ако иска много шлайф, ще е по-добре нова.
А какво ти е мнението относно евентуална заварка, ако, да не чуе дявола, се наложи?

Още по-благодаря и за информацията, относно дебелините на гарнитурите. Май наистина, ако иска много шлайф, ще е по-добре нова.
А какво ти е мнението относно евентуална заварка, ако, да не чуе дявола, се наложи?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Здравейте отново, приятелчета! Тъжна вест, да ви се оплача!
Проблема с издуването на охладителната система се оказа сериозен!
Тъй като нямам условията за работа, накрая реших да си закарам колата при едно приятелче със сервиз. Свали днес главата. Духало е от I цилиндър, ясно си личи как е зацапано мястото, където седи металния ринг на гарнитурата, а и буталото е с "приятен" измит цвят. Дори е почнало съвсем лекичко надраскване на самия цилиндър от измиването на маслото!
Добре,че е съвсем леко, почти нарисувано. Така или иначе, това означава сваляне и челосване на блока, защото не главата, а той е отдал. От там нататък пък следва смяна на основни и биелни лагери, естественно, сегменти, всички гарнитури и шлайф на клапани и стебла на испускателните. Гарнитурите, лагерите и сегментите ще са на Гьотсе. Ако няма шлайф на колянов вал, ще ми струва общо 570-600 лева, като това ще включва и смяна на масло, доливане с антифриз и прочие! Абе, качвам се и тръгвам! Предлажи ми и варианта затваряне както е, с нова гарнитура, но ако го бях приел, сега щях да пиша обява за продажба, а не да се оплаквам!
Според него, Wolksvagen си имат проблемче с такова пропускане на блока, особенно тези блокове, които са правени в Бразилия и мисля да му вярвам, защото като си оправях предната таратайка (Голф 2) си го имаше същия проблем, но тогава го затворих както си беше, само сегменти смених!
Е, наоплаках се, дано от това някой колега, ако почне да му надува, го хване в начален стадий, та мине по-тънко!
И все пак, мисля, че цената не е чак толкова страшна, като се има предвид какво ще се прави и влага, нали?
А джоба си няма да го питам!



Тъй като нямам условията за работа, накрая реших да си закарам колата при едно приятелче със сервиз. Свали днес главата. Духало е от I цилиндър, ясно си личи как е зацапано мястото, където седи металния ринг на гарнитурата, а и буталото е с "приятен" измит цвят. Дори е почнало съвсем лекичко надраскване на самия цилиндър от измиването на маслото!

Според него, Wolksvagen си имат проблемче с такова пропускане на блока, особенно тези блокове, които са правени в Бразилия и мисля да му вярвам, защото като си оправях предната таратайка (Голф 2) си го имаше същия проблем, но тогава го затворих както си беше, само сегменти смених!
Е, наоплаках се, дано от това някой колега, ако почне да му надува, го хване в начален стадий, та мине по-тънко!

И все пак, мисля, че цената не е чак толкова страшна, като се има предвид какво ще се прави и влага, нали?
А джоба си няма да го питам!

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Амиии... тъй като тук, в тази тема писах за проблема си, тук и го приключвам! Най сетне си взех дзверо от сервиза на приятелчето!
Радостта ми е малко помрачена, защото както и очаквах, радиатора ми тече, но за това съм си виновен собственокрачно, с горните си леви крайници!
Сменени са доста неща, но тъй като приятелчето настоя да се пробва първо колата, тогава да се плаща, а и да има време да си сметне разните му там разходи с отстъпките, ще кажа къде какво със съответните цени, когато ми представят сметката.
Ама тогава няма да съм толкова щастлив, де
Е, късмет на всички! Ииии, дали ще имам късмета да се запозная с колегите в нашия вилает в неделя? Ако се потвърди срещата, ще гледам да дойда!

Радостта ми е малко помрачена, защото както и очаквах, радиатора ми тече, но за това съм си виновен собственокрачно, с горните си леви крайници!
Сменени са доста неща, но тъй като приятелчето настоя да се пробва първо колата, тогава да се плаща, а и да има време да си сметне разните му там разходи с отстъпките, ще кажа къде какво със съответните цени, когато ми представят сметката.
Ама тогава няма да съм толкова щастлив, де

Е, късмет на всички! Ииии, дали ще имам късмета да се запозная с колегите в нашия вилает в неделя? Ако се потвърди срещата, ще гледам да дойда!

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Тъйиии, за да си приключа епопеятааа... с издуханата гарнитура, де!
Цената на целия ремонт ми излезе близо 600 лева. В това се включва шлайф на глава и припасване на клапани, барабар с оправяне на стеблата на изпускателните, челосване на блока (иии, отиде на 0.1 мм сваляне! неговата кожа и блок), смяна на сигменти, биелни лагери (основните са перфектни), всичките му там гарнитури, смяна термостат, оправяне на конзолата, дето държи водната и хидравличната помпа (че беше счупено 1 ухо) и естественно масло с филтър и каквото си трябва там. Проблема е, че не мога да цитирам суми, защото не ми се щеше да го занимавам допълнително човекът, че имаше работа, но сегментите са на Гьотсе, гарнитурите на Гирлинг, ако не бърка и така. Трудът му беше 250 лева. останалото-чаркове и външни услуги. Не коментирам тази цифра, тъй като мисля, че си свърши работата чудесно. Освен това, нещо, което определено ми прави впечатление, не е мундар, като много други 'майстори' и е почистил идеално всичко, което е докосвал. Включително и скоростната кутия, въпреки, че нея само я вади, без да се пипа по нея нищо. Много идиотски места съм виждал, дето примерно ти сменят ладери на главина, да кажем, и си пльосват барабана, без 1 парцал дори да му теглят отвътре после. Не беше моя тази кола, за която говоря, но го предупредих колегата да си огледа нещата, след като излезе от майстора. А аз попитах някаква глупост и си тръгнах!!
Относно работата на моя майстор още мога да кажа, че 3 дни, както вече я карам колата, не показа никакви проблеми и смятам че си е свършил не само козметичната, а и същинската работа. Естественно, като всяка кола, която излиза след дълъг и продължителен ремонт от сервиз, иска да се дооправят разни дреболийки, например, наместване на кабеляци, и други такива, които не заслужават споменаване, де, но като цяло съм напълно доволен.
Да не прозвучи като реклама, но за колегите от и около Пловдив да уточня, че се казва Ангел и работи в гаража на бившия 'Балкантурист', до Руския пазар
Ии.. не ми е правил отстъпка срещу обещания за реклама!
Е, това е от мен. Ако никой друг не проявява желание, или (дано) не му се налага да пише вътре... Ееейии, Модовете ! Наздраве и...
Цената на целия ремонт ми излезе близо 600 лева. В това се включва шлайф на глава и припасване на клапани, барабар с оправяне на стеблата на изпускателните, челосване на блока (иии, отиде на 0.1 мм сваляне! неговата кожа и блок), смяна на сигменти, биелни лагери (основните са перфектни), всичките му там гарнитури, смяна термостат, оправяне на конзолата, дето държи водната и хидравличната помпа (че беше счупено 1 ухо) и естественно масло с филтър и каквото си трябва там. Проблема е, че не мога да цитирам суми, защото не ми се щеше да го занимавам допълнително човекът, че имаше работа, но сегментите са на Гьотсе, гарнитурите на Гирлинг, ако не бърка и така. Трудът му беше 250 лева. останалото-чаркове и външни услуги. Не коментирам тази цифра, тъй като мисля, че си свърши работата чудесно. Освен това, нещо, което определено ми прави впечатление, не е мундар, като много други 'майстори' и е почистил идеално всичко, което е докосвал. Включително и скоростната кутия, въпреки, че нея само я вади, без да се пипа по нея нищо. Много идиотски места съм виждал, дето примерно ти сменят ладери на главина, да кажем, и си пльосват барабана, без 1 парцал дори да му теглят отвътре после. Не беше моя тази кола, за която говоря, но го предупредих колегата да си огледа нещата, след като излезе от майстора. А аз попитах някаква глупост и си тръгнах!!
Относно работата на моя майстор още мога да кажа, че 3 дни, както вече я карам колата, не показа никакви проблеми и смятам че си е свършил не само козметичната, а и същинската работа. Естественно, като всяка кола, която излиза след дълъг и продължителен ремонт от сервиз, иска да се дооправят разни дреболийки, например, наместване на кабеляци, и други такива, които не заслужават споменаване, де, но като цяло съм напълно доволен.
Да не прозвучи като реклама, но за колегите от и около Пловдив да уточня, че се казва Ангел и работи в гаража на бившия 'Балкантурист', до Руския пазар
Ии.. не ми е правил отстъпка срещу обещания за реклама!

Е, това е от мен. Ако никой друг не проявява желание, или (дано) не му се налага да пише вътре... Ееейии, Модовете ! Наздраве и...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта