

snupeca написа:Е не е ли в гаранция още?
Иначе musura е твоя човек
A_state_of_trance написа:Предполагам си чувал на настолните компове как "циклят" процесорите.Чува се едно гадно ЦРРРРРРРРРР
musura написа:A_state_of_trance написа:Предполагам си чувал на настолните компове как "циклят" процесорите.Чува се едно гадно ЦРРРРРРРРРР
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Принципно съм чувал ток, ама в по-големи напрежения и амперажи от тези, дето се разхождат в процесора
А по темата - най-вероятния източник на звуците е харддиска на лаптопа.
vera_87 написа:Носи го в магазина от който си го взел.Щом е в гаранция.И аз имах такъв скоро и ми го донесоха и го ремонтираха.
wili98 написа:
Ти шега за мен истина..
чува се чува се.. вдин звук с висока честота...
на много лаптопи..
даже по спомени Сони бяха теглили някое от вайотата.. заради подобни "пищения"../...
а пукане.. определно от харда..
След всеки полет, пилотите на Куантас попълват формуляр наречен „Страница с оплаквания”, която информира механиците за проблеми със самолета. Механиците оправят проблема, записват ремонтите на формуляра и пилотите преглеждат Страницата с оплакванията преди всеки следващ полет.
Не може да се каже, че на наземния екип му липсва чувство за хумор. Ето някои истински оплаквания представени от пилоти на Куантас (отбелязани с П) и решенията (отбелязани с Р), записани от инженерите по поддръжката. Между другото, Куантас е единствената голяма авиокомпания, която никога не е имала инцидент:
П: Лява вътрешна главна гума почти се нуждае от смяна.
Р: Почти е сменена лява вътрешна главна гума.
П: Тестовият полет е ОК, освен че автоматичното приземяване е много грубо.
Р: Автоматичното приземяване не е инсталирано на този самолет.
П: Нещо е хлабаво в пилотската кабина.
Р: Нещо беше затегнато в пилотската кабина.
П: Мъртви бубулечки на предното стъкло.
Р: Живи бубулечки на листа с чакащите поръчки.
П: Автопилота в режим задържане на височината снижава самолета с 200 фута на минута.
Р: Не може да се пресъздаде проблема на земята.
П: Доказателства за теч от дясното колело за приземяване.
Р: Доказателствата са отстранени.
П: Звука на системата за близка радионавигация е невероятно силен.
Р: Звука на системата за близка радионавигация установен на по-вероятно ниво.
П: Системата за идентификация не работи в режим ИЗКЛ.
Р: Системата за идентификация никога не работи в режим ИЗКЛ.
П: Предполагаема пукнатина на предното стъкло.
Р: Предполагаме, че сте прави.
П: Липсва двигател номер 3.
Р: Двигателя открит на дясното крило, след кратко претърсване.
П: Самолетът се държи смешно ...
Р: Самолетът е предупреден да се стегне, да лети правилно и да бъде сериозен.
П: Радара мънка.
Р: Радара е препрограмиран с текст на песен.
П: Мишка в пилотската кабина.
Р: Инсталирана е котка.
П: Шум, който идва изпод контролния панел. Звучи като джудже, което удря нещо с чук.
Р: Чука е взет от джуджето.
A_state_of_trance написа:Колега и при моя е така и все си мисля, че е от процесора.Предполагам си чувал на настолните компове как "циклят" процесорите.Чува се едно гадно ЦРРРРРРРРРР.Настоният комп ми е с АМД и да не казвам за какъв звук става въпрос от него.
![]()
И лаптпа ми има наклонност да издава такива звуци.
Мисля че няма място за притеснение.
quattro^^ написа:сигурен ли си че не е от захранването или нямаш избили кондензатори примерно, тоя процесор да не е пържола да ти църка бре
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта