Здравейте!
Днес сменявах едно-друго на Пасата и видях ауспуха отдолу. Първо, на гърнето беше почнала да му се бели ламарината, като зелка... но казаха, че не е фатално-ще кара още, щом не е пробит. Обаче като се вгледах, открих точно на спойката между тръбата на ауспуха и гърнето малка дупчица- ок. половин см. диаметър. Може ли да се запои с нещо, за да не тръгне да се разширява?
Дупка по ауспуха
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Дупка по ауспуха
Заварка .... така и така си отишъл провери дали нямаш и на други места , като е тръгнало от едно място може и други да има 

Re: Дупка по ауспуха
ОК, благодаря за отговорите. Ами ако я мацна дупката с високоустойчив на температури силикон, дали ще удържи? Не знам там каква температура се развива - все пак, гърнето е доста назад от мотора, където е баш геената огнена... Има силикони до 1000 градуса. Защото заварката е рискована работа- тънки ламарини... сигурно имате пред вид с телоподаващо.
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Дупка по ауспуха
Harrry написа: сигурно имате пред вид с телоподаващо.
Да с телоподаващо "CO".
Другото е че в Практикер от доста време заглеждам един продукт,за запълване на малки отвори по ауспуховата с-ма.По това което прочетох,и картинките по кутията,изглежда се нанасят няколко пласта,като плат+нещо като смола.Не съм сигурен но мисля че беше на фирмата "Nigrin".
Според мен с "CO" си е най добър вариант.
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дупка по ауспуха
абе иди за 10-20 лв. да ти го заварят някъде и не се занимавай с глупости
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Дупка по ауспуха
Винаги съм на мнение, че гърне не се заварява, защото като се е пробило отвън значи вътре в на терлик и може да не бучи защото ватата е на купчина по средата! По добре карай така защото имам случай след заварка колата спира да върви, защото няма от каде да излезе пушека. Никога не си вътре в гърнето да знаеш колко е зле.
Re: Дупка по ауспуха
Harrry написа:ОК, благодаря за отговорите. Ами ако я мацна дупката с високоустойчив на температури силикон, дали ще удържи? Не знам там каква температура се развива - все пак, гърнето е доста назад от мотора, където е баш геената огнена... Има силикони до 1000 градуса. Защото заварката е рискована работа- тънки ламарини... сигурно имате пред вид с телоподаващо.
Със силиконО става...
И си има чалъм рииираш ли!
1.С телената четка или със едра шкурка чистиш около дупката.
2.Изрежи парче ламарина малко по-голямо от дупката.
3.Мажеш със силикона около нея/разбирай дупката/ и лепиш парчето ламарина-можеш да го поогънеш ако има нужда за да пасне добре.
4.Чакаш поне 1час да изсъхне добре./на силикона пише че съхне за 10-15мин./

Може и да не чакаш-тогава се прави превръзка със тел-да не излети парчето,все пак изпускателната система поддържа известно налягане.
Еми тва е....
Re: Дупка по ауспуха
vw fan написа:Harrry написа:ОК, благодаря за отговорите. Ами ако я мацна дупката с високоустойчив на температури силикон, дали ще удържи? Не знам там каква температура се развива - все пак, гърнето е доста назад от мотора, където е баш геената огнена... Има силикони до 1000 градуса. Защото заварката е рискована работа- тънки ламарини... сигурно имате пред вид с телоподаващо.
Със силиконО става...
И си има чалъм рииираш ли!
1.С телената четка или със едра шкурка чистиш около дупката.
2.Изрежи парче ламарина малко по-голямо от дупката.
3.Мажеш със силикона около нея/разбирай дупката/ и лепиш парчето ламарина-можеш да го поогънеш ако има нужда за да пасне добре.
4.Чакаш поне 1час да изсъхне добре./на силикона пише че съхне за 10-15мин./![]()
Може и да не чакаш-тогава се прави превръзка със тел-да не излети парчето,все пак изпускателната система поддържа известно налягане.
Еми тва е....
Ее, колега, персонална благодарност! Постарал си се да ми налееш акълец! Така ще направя, щото 3 лв е по-малко от 10-20 лв., пък и там да ти я горят с огин... не знаеш какви ще са отраженията, както се писа по-горе.. А наздраве!

Re: Дупка по ауспуха
Harrry написа:vw fan написа:Harrry написа:ОК, благодаря за отговорите. Ами ако я мацна дупката с високоустойчив на температури силикон, дали ще удържи? Не знам там каква температура се развива - все пак, гърнето е доста назад от мотора, където е баш геената огнена... Има силикони до 1000 градуса. Защото заварката е рискована работа- тънки ламарини... сигурно имате пред вид с телоподаващо.
Със силиконО става...
И си има чалъм рииираш ли!
1.С телената четка или със едра шкурка чистиш около дупката.
2.Изрежи парче ламарина малко по-голямо от дупката.
3.Мажеш със силикона около нея/разбирай дупката/ и лепиш парчето ламарина-можеш да го поогънеш ако има нужда за да пасне добре.
4.Чакаш поне 1час да изсъхне добре./на силикона пише че съхне за 10-15мин./![]()
Може и да не чакаш-тогава се прави превръзка със тел-да не излети парчето,все пак изпускателната система поддържа известно налягане.
Еми тва е....
Ее, колега, персонална благодарност! Постарал си се да ми налееш акълец! Така ще направя, щото 3 лв е по-малко от 10-20 лв., пък и там да ти я горят с огин... не знаеш какви ще са отраженията, както се писа по-горе.. А наздраве!.

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Дупка по ауспуха
Хе-хе..,не сте дорасли още до водопроводните скоби(тия за маркучи),та с тел ша стягате..уууу абдали 

Re: Дупка по ауспуха
emo-gar написа:Хе-хе..,не сте дорасли още до водопроводните скоби(тия за маркучи),та с тел ша стягате..уууу абдали
Техническия похват-превръзка:тип-стягаща със тел се прилага временно,докато стегне силикона!!!
Не завинаги! Нищо лично,но....
Водопроводни части по ауспуха мисля че никой не би сложил.

Re: Дупка по ауспуха
emo-gar написа:Хе-хе..,не сте дорасли още до водопроводните скоби(тия за маркучи),та с тел ша стягате..уууу абдали
Човече, още не е произведена скоба, дето може да се затегне на такова място - точно на сгъвката, където тръбата влиза в гърнето. Виж, с телчица може и да стане - а най-добре да си изчакам, докато стегне както трябва, да не я юркам колата.
Re: Дупка по ауспуха
Хора това нали не е проблем да се завари?
Кара се на газ и мисля за това проби на най-ниска точка на крайно гърне.
Не знам вредно ли е за колата, мисля не щом е зад втората сонда, не би трябвало да бърка компа, но не обичам нещо да не е наред, а и в бъдеще съвсем ще се разяде.
Та какво мислите, да заварявам, нали?

Кара се на газ и мисля за това проби на най-ниска точка на крайно гърне.
Не знам вредно ли е за колата, мисля не щом е зад втората сонда, не би трябвало да бърка компа, но не обичам нещо да не е наред, а и в бъдеще съвсем ще се разяде.
Та какво мислите, да заварявам, нали?

- steni
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 19:22
- Автомобил: Passat_b5
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: Стара Загора
Re: Дупка по ауспуха
Двукомпонентно лепило SUN-FIX маджун-заварка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], petiop и 35 госта