Нулиране на часовника на таблото?

Техническа и сервизна информация за Passat
didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Нулиране на часовника на таблото?

Мнениеот didoriginal » Нед 12 мар 2006 20:35


След като смених осветлението на таблото часовника започна да се нулира чат-пат... Някой път като подам контакт, друг път в движение... Буксата на часовника е сваляна - да не би нещо да не дава хубав контакт? :roll: :cry:




Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 12 мар 2006 22:06


Определено е лош контакт.Но каде точно ти ще трябва да откриеш!


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 12 мар 2006 22:18


ANNIHILATOR написа:Определено е лош контакт.Но каде точно ти ще трябва да откриеш!


Възможно ли е да е станало нещо друго? :roll:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 12 мар 2006 23:01


Ако не си разглабял таблот мисля че няма какво друго да ти се случи.За да се нулира значи му прекъсва захранването пък било то и за секунда.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 12 мар 2006 23:04


ANNIHILATOR написа:Ако не си разглабял таблот мисля че няма какво друго да ти се случи.За да се нулира значи му прекъсва захранването пък било то и за секунда.


Разглабян е за да му се сложи син диод... :roll:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 12 мар 2006 23:35


Ами най-вероятно има лабава връзка някъде в таблото.


Pasat4o
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Pasat4o » Пон 13 мар 2006 12:15


Имам въпрос.Тоя огромен часовник до таблото как може да се смени с оборотомер и дали на някой Пасат или друг Фолксваген са идентични,защото много ме ядосва толкова голям,просто е безсмислен.Става дума за Пасат от 89.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 13 мар 2006 16:42


Georgipass си смени цялото табло. Пасата е 87г 1,6 карбо.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пон 13 мар 2006 16:46


kris11 написа:Georgipass си смени цялото табло. Пасата е 87г 1,6 карбо.


Грешка...88 е :lol:


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пет 07 апр 2006 14:14


Открих следната закономерност: при пуснати чистачки на най-долно положение (с 4-5 секундната пауза) при подаване на конкакт точно в момента в който релето изключва чистачките часовника се нулира БЕЗ таблото да примигва. :roll: Идеи?


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пет 07 апр 2006 14:23


Прегледа ли стабилизатора на напрежението?И при мен има подобен бъг с оборотомера....при обороти над 2500 и подаване на мигач,стрелката откскача доста интересно :roll: Заради това избягвам да давам мигачи вече :lol:


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пет 07 апр 2006 14:27


Сетих се и още нещо. Ключа на газовата не искаше да преминава от бензин на газ (само цъкаше супер бързо и колата гаснеше). Баща ми я беше водил на газаджия и нещо са барали по кабелите... оттогава почна да го прави. :roll:


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Пет 07 апр 2006 19:01


колеги с пасата на баща ми го имахме същия проблем и се оказа че има някви контакти на моторчето на чистачките които се зацапват и като го почистиха всичко се оправи според мен заради лошия контакт се е получавало някво падане на напрежението по уредите щото при пускане на чистачките и оборотомера отиваше на нула за секунди така че успех


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пет 07 апр 2006 19:03


Ico74 написа:колеги с пасата на баща ми го имахме същия проблем и се оказа че има някви контакти на моторчето на чистачките които се зацапват и като го почистиха всичко се оправи според мен заради лошия контакт се е получавало някво падане на напрежението по уредите щото при пускане на чистачките и оборотомера отиваше на нула за секунди така че успех


Къде се намира това моторче?? :))


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Пет 07 апр 2006 19:07


под пласмасата на шофьорската чистачка мноо проста работа било просто колата беше в сервиза за друго и ги накарах да оправят и това



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта