


фреза за изравняване челото на кол. вал,къде може да се купи
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
фреза за изравняване челото на кол. вал,къде може да се купи
фреза за въстановяване челото на кол. вал,къде може да се купи ?
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: фреза за изравняване челото на кол. вал,къде може да се купи
в повечето случаи е разбито леглото на шпонката и челосването непомага
такьв инстромент поне аз не сьм виждал да се продава по магазините
такьв инстромент поне аз не сьм виждал да се продава по магазините
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: фреза за изравняване челото на кол. вал,къде може да се купи
незнам дали така съм взел колата но след смена на ангр. ремък един слънчев ден се загледах и на малки обороти се забелязва леко заметане на шаибата...въпреки това вече съм минал над 50 000клм...в мрачно облачно време не се забелзва.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: фреза за изравняване челото на кол. вал,къде може да се купи
Само в Русия ли я има тази фреза ?
Последна промяна от kiko946 на Пон 27 апр 2009 6:00, променено общо 1 път.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: фреза за изравняване челото на кол. вал,къде може да се купи
Кире,не съм виждал такава фреза,но съвета ми е колкото се може по-скоро да смениш шпонката на шайбата.Скъса ли се знаеш какво става.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: фреза за изравняване челото на кол. вал,къде може да се купи
rosen79 написа:Кире,не съм виждал такава фреза,но съвета ми е колкото се може по-скоро да смениш шпонката на шайбата.Скъса ли се знаеш какво става.
Roсене преди години мн. проблеми си имах смених две или три зъбни колела със шпонките си /така са щамповани/ ...ето кво съм писал преди време :
сам си смених зъбния ремък и когато стегах гайката на новия екцентричния лагер , който опъва ремъка забравих шайбата отзад зад лагера /имам навик когато разглобявам за да не се загубят гайки шайби да ги завия обратно от там където са били завити/ и след 3000 4000 кл. колата започна да пуши да излиза черен дим от аспуха/явно нарушена центровка на нафтовата помпа/ поради разхлабен ремък но на мен не ми щракна че опъващия лагер се е разглабил. в последствие и колатазагуби мощност едвам се прибрах в къщи на другата сутрин при стартиране по време на старта нащо изчатка като резултат ново зъбно колело счупен авт. повдигач - един и под същия повдигач нов клапан.....извод: почне ли да пуши двигатела значи ремъка се е разхлабил веднага проверка на бележките на помпата , а щях да видя , че ремъка е разхлабен и в последствие и разпределитения вал губи центровката и става най лошото.и два дни труд за този ремонт ...
и допълвам на зъбното колело шпонката беше отнесена
пс; зад думичката шайба аз разбирам;
1. шайба която се слага под гайка и е с нейните размери
2. шайба с голям диаметър , която върти ремъци
Последна промяна от kiko946 на Пет 24 апр 2009 10:09, променено общо 2 пъти.
Re: фреза за изравняване челото на кол. вал,къде може да се купи
kiko946 написа:rosen79 написа:Кире,не съм виждал такава фреза,но съвета ми е колкото се може по-скоро да смениш шпонката на шайбата.Скъса ли се знаеш какво става.
Roсене преди години мн. проблеми си имах смених две или три зъбни колела със шпонките си /така са щамповани/ ...ето кво съм писал преди време :
сам си смених зъбния ремък и когато стегах гайката на новия екцентричния лагер , който опъва ремъка забравих шайбата отзад зад лагера /имам навик когато разглобявам за да не се загубят гайки шайби да ги завия обратно от там където са били завити/ и след 3000 4000 кл. колата започна да пуши да излиза черен дим от аспуха/явно нарушена центровка на нафтовата помпа/ поради разхлабен ремък но на мен не ми щракна че опъващия лагер се е разглабил. в последствие и колатазагуби мощност едвам се прибрах в къщи на другата сутрин при стартиране по време на старта нащо изчатка като резултат ново зъбно колело счупен авт. повдигач - един и под същия повдигач нов клапан.....извод: почне ли да пуши двигатела значи ремъка се е разхлабил веднага проверка на бележките на помпата , а щях да видя , че ремъка е разхлабен и в последствие и разпределитения вал губи центровката и става най лошото.и два дни труд за този ремонт ...
и допълвам на зъбното колело шпонката беше отнесена
Колега не се сърди, но честно казано трудно разбирам описаното в поста ти,и най вече не разбирам,как е ударил САМО ЕДИН КЛАПАН не се заяждам просто питам.

- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: фреза за изравняване челото на кол. вал,къде може да се купи
То тука е малко на късмет. Разбираш че си скъсал ремъка и се молиш да не са сички клапани
! То дизела изгасва по бързо от бензина и за това може би. И голяма доза късмет!

- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: фреза за изравняване челото на кол. вал,къде може да се купи
Колегa на шпилката на която се монтира екцентричната ролка - лагер , която опъва ангренажния ремък отзад забравям да извадя от шпилката една малка шаиба с големината на гайката и тя остава зад ролка-лагера и след като съм стегнал гайката тази малка шайба не допуснала здраво зацепване към блока и след време тази ролка се разхлабва от което последва много хлабав ремък и първо нафтовата помпа превърта губи се центровката и отзад колата заработи като локомотив и на малки обороти и като я карах страшен пушек,...но на мен не ми щрака , че ремъка се е разхлабил ....в последствие обаче рамъка още повече се разхлабва и разпределителния вал и той губи центтровка и така стана ...при опит една сутрин да запаля нещо изчатка и чак тогава се сетих да проверя ремъка...напълно хлабав ,а така също и ролката която трябваше да го държи опънат ...опънах ремъка и затегнах ролката... включих на скорост и почнах да бутам колата и да търся бележките но за мое изумление ремъка не помръдваше а коляновия вал се въртеше ...от което ми стана ясно, че шпонката се е откъснала ...последва сваляне на главата ...само един клапан беше опрял в бутало и имаше леко заметане, но аз проверих всички с бормашина ги хващах и завъртах ...над този клапан се беше счупил масления повдигач ... е това е резултата от недоглеждане и от бързане.
дано съм бил разбран.
пс: - за по ефтино купих зъбно колело два пъти по ефтино от нормалните които се продаваха в сервиза ...един ден сезагледах и забелязах заметане на шайбата и наново закупуване на ново зъбн. колело...сега ми предстои смена на ремъка и ми се ще преди това с фрезата показана на снимката леко да обера ако има неравности по челото на вала
допълвам: - когато включих на скорост и почнах да бутам колата напред назад да търся бележките /сега се сещам/ в началото ремъка движеше разпределителния вал но тъй като центровката вече е нарушена и тия два клапана са опирали в буталата , тогава се е откъснала и шпонката . След това за осигурация така затегнахме с новия болт новото зъбно колело,че скъсахме болта...после след време смених и зъбното колело с ново , тъй като се съмнявах , че то е причина за заметане на шайбата... и от тогава съм минал около 50000 км.но годините са много и затова се замислям за нов ремък.
дано съм бил разбран.
пс: - за по ефтино купих зъбно колело два пъти по ефтино от нормалните които се продаваха в сервиза ...един ден сезагледах и забелязах заметане на шайбата и наново закупуване на ново зъбн. колело...сега ми предстои смена на ремъка и ми се ще преди това с фрезата показана на снимката леко да обера ако има неравности по челото на вала
допълвам: - когато включих на скорост и почнах да бутам колата напред назад да търся бележките /сега се сещам/ в началото ремъка движеше разпределителния вал но тъй като центровката вече е нарушена и тия два клапана са опирали в буталата , тогава се е откъснала и шпонката . След това за осигурация така затегнахме с новия болт новото зъбно колело,че скъсахме болта...после след време смених и зъбното колело с ново , тъй като се съмнявах , че то е причина за заметане на шайбата... и от тогава съм минал около 50000 км.но годините са много и затова се замислям за нов ремък.
Последна промяна от kiko946 на Нед 26 апр 2009 8:36, променено общо 3 пъти.
Re: фреза за изравняване челото на кол. вал,къде може да се купи
Няма как да удари само един клапан разбирате ли? защото на другия цилиндър на който буталото върви заедно с това на ударилия клапананът е на същото положение на което е и този. провери си компресията на съответния цилиндър и ще видиш,че има разлика от другите може и минимална но има.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: фреза за изравняване челото на кол. вал,къде може да се купи
danii написа:Няма как да удари само един клапан разбирате ли? защото на другия цилиндър на който буталото върви заедно с това на ударилия клапананът е на същото положение на което е и този. провери си компресията на съответния цилиндър и ще видиш,че има разлика от другите може и минимална но има.
колега напълно прав си мисля че бяха изспускателните клапани аз смених и 4етирите комплект обаче беше счупен само повдигача под този клапан който леко заметаше , не забравяй и че удара става по време на стартиране а не в движение ...чуй и виж как пали и работи мотора:
http://vbox7.com/play:7d1ad6ce
възможно е единияповдигач да е бил празен - без масло и този надутия с маслото да е поел удара,чупи се а така също и шпонката се откъсва ot зъбното колело...друго нещо което ми направи впечатление, смукателните клапани бяха обрасли с нещо като клей което според мен е затруднявало вкарване на въздух, защото след почистване на този клей на другия ден приключи ремонта при пробите колата много добре се ускоряваше
PS:- ТОВА което се опитах да опиша се случи преди около 10 ина години
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта