Ludia написа:dobrin написа:Кой където го сърби ... Аз съм фен на Райконен още когато беше в Макларън. Сега пак съм си негов фен, но явно няма същия хъс, знам ли ...
eeee Добри, прозря ли го най-накрая "ледения".... замръзнало му е сърцето още от миналия сезон, ама като говорех, вие не виждахтевиж ги сега пичовете от "малките" отбори как се раздават и колко сърцато карат
м/у другото по ББС нещо пак се спомена за трансфер на Алонсо в "кончетата"....
Коментар на Иван Тенчев
Формула 1 отново раздирана от слухове
24.04.2009
Докато се разхождах в падока на пистата в Бахрейн, като в кошер се говори по няколко много важни за Формула 1, които обаче засега са само слухове и спекулации. Но пак повтарям - доста упорити и натрапчиви - и затова и реших да ги споделя този път с вас.
Първо на един от брифингите на Ферари Джанатан Леджърд от ВВС попита до мен италианците дали наистина Кими ще си тръгва от Ферари още след края на сезона. Те са почти убедени в това, което бе силно впечатляващо. В същото време твърденията, че Фернандо Алонсо вече е подписал със Скудерията пък говорят, че и вторият упорит слух вероятно е верен. А именно: че Рено се тръгват със сигурност от Формула 1, ако не се намери нов голям спонсор от калибъра на ING. Засега подобна перспектива няма и Флавио Бриаторе е видимо доста раздразнен, когато някой го попита нещо за пари - неговите собствени, тези на тима или тези от телевизионните права на Браун, които ще бъдат обсъждани във FOTA.
Шефът на Ред Бул Кристиян Хорнер се опита да успокои темата, като каза, че засега неговият тим остава с мотори Рено, но наистина се водят разговори и с Мерцедес.
Пак във връзка с Рено усилено се говори, че Нелсън Пикет вероятно има още 1 или 2 състезания преди да бъде заменен от тестпилота Ромен Грожан или от Александър Вурц, независимо че той в момента се води трети пилот в Браун. Вурц има огромен опит и Бриаторе искал да го ползва в развитието на колата.
В падока срещнах стария си приятел Стивън Райт, който след 20 години работа в Макларън сега е облякъл екипа на Ферари.
Първо разбира си ми разказа за новия си живот в Италия, за това, че семейството му е щастливо в Емилия Романия и за това, че двата тима са като ден и нощ.
След това обаче преминахме на клюките и той ми каза в прав текст, че Рено си тръгва при всички случаи.
После говорихме за сезона, Ферари и т.н. и друго, което също силно ме впечатли, бе фактът, че според него промяната в правилата е била изключително наложителна, за да се спаси спортът.
- Уилямс трябва да спечелят състезание, за да се спасят и стабилизират и останат в спорта, Тойота също - ако искаме да останат, трябва да спечелят - твърди Стивън.
Още една любопитна тема е какво ще стане с Мерцедес, ако Макларън бъдат отстранени дори за 1-2 състезания от ФИА. Много колеги са на мнение, че всъщност това ще е удобен претекст Мерцедес да продаде дела си в отбора и да остане само доставчик на двигатели, от които да печели в тежки времена. По-малко смятат, че германците ще изкупят целия тим и ще му сложат немско ръководство.
Какво от всичко това ще излезе вярно, повярвайте ми, е трудно да се каже, но пък е интересно, нали.
Източник http://clubf1.net/