Понякога гасне и след това не може да запали веднага, а след 40 сек - 1 мин. Последния път като ми направи този номер и го повтори 3 пъти през 5 минути. След което изключих двигателя за 10 мин и после се прибрах без да е гаснала.
Единия път като изгасна беше тихо и чух щракване на реле при бушоните.
Гасне и в движение и на празен ход. Странното е, че сякаш първо падат оборотите и след това гасне, в смисъл се усеща нещо като леко придърпване, оборотите започват да падат, като дам газ се вдигат за секунда и пак падат...
От прочетените подобни на моя проблеми ми се стори, че ХОЛ датчика в делкото може да прави проблеми, но ВАГ-КОМа ми го дава като грешка само при изключен двигател, като запаля грешката се изчиства (пише че така трябва да е). Това придърпване може ли да е от свещите, не съм ги сменял изобщо? Като взех колата един майстор ги погледна и каза че са добри, а от тогава минаха 18 000 км? Масло, маслен, въздушен и горивен филтър ги смених преди 8 000 км.
Странното е, че за пръв път проблема се появи, веднага след като заредих в бензиностанция ЕКО, преди това зареждах само в ОМВ, Шел и Лукойл, възможно ли да е нещо с поддаването на гориво?



B4 ABS1,8 гасне?
- Negramoten
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Пасат B5.5
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: B4 ABS1,8 гасне?
ако колата е на бензин следва да видиш :
-как е гориния филтър - ако трябва да го смениш.
-как е регулатора за налягането отгоре в моното - често се къса гумичката и започва да налива гориво покрай регулатора направо в моното - тогава се получава също такова нещо. Може и гумичката да се е одървила и затова така да се получава.
-какво е положението с гумичките на дюзата - данеби от тях да вкарва гориво от време на време и да прави мазало.
Общо взето така както обесняваш ми се струва,че налива много гориво и го дави....съответно после докато не се стече или изпари от цилиндъра няма палене понеже се дави.
Може да е и датчика на Хол - комп-а спира да го отичта като грешка,когато от него идват импулси - ама дали импулсите са в точния момент и точно колкото трябва да са - това е отделен въпрос.Не е лошо да се види със стробоскоп като има проблема за да се види има ли импулси и кога точно са.
-как е гориния филтър - ако трябва да го смениш.
-как е регулатора за налягането отгоре в моното - често се къса гумичката и започва да налива гориво покрай регулатора направо в моното - тогава се получава също такова нещо. Може и гумичката да се е одървила и затова така да се получава.
-какво е положението с гумичките на дюзата - данеби от тях да вкарва гориво от време на време и да прави мазало.
Общо взето така както обесняваш ми се струва,че налива много гориво и го дави....съответно после докато не се стече или изпари от цилиндъра няма палене понеже се дави.
Може да е и датчика на Хол - комп-а спира да го отичта като грешка,когато от него идват импулси - ама дали импулсите са в точния момент и точно колкото трябва да са - това е отделен въпрос.Не е лошо да се види със стробоскоп като има проблема за да се види има ли импулси и кога точно са.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Re: B4 ABS1,8 гасне?
Колегата е прав, но провели по-простите неща първо:
Ако ти гасне само на празен ход - най-вероятно е тампона под моното (на празен ход разклати цялото моно. Ако изгасне - това е)или проблеми с палец, капачка, кабели и свещи. В най-лошия случай - комутатор. Махни капачката на делкото и разклати палеца -ако има голям луфт на вала - вероятно е от това проблема - лекува се с делко втора употреба.
Апропо, Газова имаш ли?
Ако ти гасне само на празен ход - най-вероятно е тампона под моното (на празен ход разклати цялото моно. Ако изгасне - това е)или проблеми с палец, капачка, кабели и свещи. В най-лошия случай - комутатор. Махни капачката на делкото и разклати палеца -ако има голям луфт на вала - вероятно е от това проблема - лекува се с делко втора употреба.
Апропо, Газова имаш ли?
- Negramoten
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Пасат B5.5
Re: B4 ABS1,8 гасне?
Нямам газова.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: B4 ABS1,8 гасне?
Ако проблема е в капачката би трябвало поне един цилиндър да припука,нещо да се случи.Същото важи и за кабелите....освен ако проблема не е в централния кабел или в палеца....съответно това може да се провери като се измъкне някоя свещ и се види дали има искра.
Общо взето за тампона на моното - много вероятна причина ама ако дърпа въздух оттам няма логика да не запали веднага пак.....би трябвало поне да държи прилични високи обороти и ако не друго поне да припука да запали.
Релето,което чувш е за гасенето на напрежението към дюзата и към бензиновата помпа - управлява се от ЕКУ и се пуска при подаване на контакт за няколко секунди,после спира и чак след постъпване на импулси от датчика на Хол към ЕКУ се пуска отново...съответно ако както си караш ти изгасне двигателя и спрат импулсите от датчика на хол (двигателя спре да се върти ама е на контакт) релето преустановява захранването на дюзата и на горивната помпа с цел защита примерно при катастрофа и т.н....така дефакто спира горивоподаването към моторния отсег.
Ако както си караш чуеш,че релето изцъква и колата спира тогава проблемите може да са :
-дефектно реле,което ту сработва ту не...съответно кофти ел.връзка от ЕКУ до релето.
-отпадане на захранването на датчика на Хол по време на работа на двигателя
-проблемен датчик на Хол,който в даден момент от време спира да работи.
Затова е важно да се види какво се случва, когато не иска да запали.
Общо взето за тампона на моното - много вероятна причина ама ако дърпа въздух оттам няма логика да не запали веднага пак.....би трябвало поне да държи прилични високи обороти и ако не друго поне да припука да запали.
Релето,което чувш е за гасенето на напрежението към дюзата и към бензиновата помпа - управлява се от ЕКУ и се пуска при подаване на контакт за няколко секунди,после спира и чак след постъпване на импулси от датчика на Хол към ЕКУ се пуска отново...съответно ако както си караш ти изгасне двигателя и спрат импулсите от датчика на хол (двигателя спре да се върти ама е на контакт) релето преустановява захранването на дюзата и на горивната помпа с цел защита примерно при катастрофа и т.н....така дефакто спира горивоподаването към моторния отсег.
Ако както си караш чуеш,че релето изцъква и колата спира тогава проблемите може да са :
-дефектно реле,което ту сработва ту не...съответно кофти ел.връзка от ЕКУ до релето.
-отпадане на захранването на датчика на Хол по време на работа на двигателя
-проблемен датчик на Хол,който в даден момент от време спира да работи.
Затова е важно да се види какво се случва, когато не иска да запали.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: B4 ABS1,8 гасне?
Напълно съм съгласен с колегите.Само да допълня,че може и помпата да ти здава багажа.Това гаснене като твойто ми прилича като липса на гориво.Като направи проблема откачи маркуча на входящият бензи към моното.Ако още при откачването на скобата изпръска бензин,помпата си е наред.
- Negramoten
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Пасат B5.5
Re: B4 ABS1,8 гасне?
Оказа се студена спойка на фабричната аларма. Хиляди благодарности на Мишо от Герман 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта