Един пасат В3 с 1.8 RP мотор ме мъчи ужасно от една седмица.
Проблема е следния-като се запали работи нормалноно,изгасиш ли го и запалиш веднага оборотите падат на 600-700,а като се включи перката на вентилатора почти загасва.Не го ли изгасяш може да си караш спокойно колкото искаш.След като му хвърлих един поглед забелязах,че му идва в повече въздуха.Като му запуша маркуча за въздушния филтър заработва перфектно и не се влияе от температурата или вентилатора.Някой от вас ще се сетят за тампона на моното.И аз първо него заподозрях ама това,че го смених с нов не промени нищо.Видях,че смуче някъде от дясната страна на моното.Разглобих го ,почистих го,сложих тук там силикон и пак нищо.Струва ми се ,че е от оста на дросела ама как може от там да смуче толкова много.Все пак запушвам отвора на маркуча с диаметър 10-12 см


Някой да е имал подобен проблем?
П.С. колата работи само на газ защото и изгоря помпата и чакам собственика да си купи нова.Иначе съм почти убеден ,че на бензи ще работи по-нормално