
отнася се до електрическото свързване на уретите, при мен, доидоха с оргиналното си свързване, всички "+" бяха заедно и всички "-", сега тук е първия ми въпрос,
на смия уред има знак за "заземяване" а не
"-", но всъщност се връзват към "+"и "-" нали? / поне така мисля, защото там е и волтметъра, който трявба да се свърже "+" и "-", което значи, че и другите трябва да се свържат по същия начин /
втория ми въпрос е за свързването на осветлението на уредите, пак оригинално бяха свързани всичките им "+" на едно място, / което отговаря на въпроса на landwarrior /, но както ще видите от снимката "+" минава през едно реле / предполагам/
сега тук е въпроса ми за какво служи това реле, и самото то къде се вклюва, има една жица, която съм обозначил с "?' явно не е от "+" и не знам тя къде се връзва,
вие как сте си вързали осветлението на уредите?
ако не ползвам това реле, а веригата за осветление на таблото,
предполагам че може да се свържат към осветлението на запалката, от там мога да взема "+" и "-"
и последне въпрос към KILLER GTI вчера си поръчах този датчик на FAE , кой от двата му извода е за уреда за налягането на VDO и кой е за лампичката на таблото?
П.П. предварително ви благодаря за отговорите и се извинявам ако някой от въпросите ми е глупав
