Здравейте
Проблема възникна след адаптация на дросел в сервиз юве.
Колата работи нормално на студен мотор , но след като загрее мени оборотите като ги сваля рязко до гаснене. Това се получава след като освободя от скорост - вместо да слезнат до 800 падат под това и след това възстановява , а в по - редки случай и гасне.
Ако някой е имал подобен проблем или има понятие ще съм благодарен да пише.
Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
-
alexvwpolo
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 07 фев 2009 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
craghackBG
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
Аз имах подобен проблем. Изключване от скорост, падане на оборотите под 850 и гаснене. При мен се оправи след като в един сервиз ми смениха свещите, разпределителната капачка, палеца и ми почистиха дроселовата клапа. Идеята е, че трябва да идеш някъде в читав сервиз, да го закачат на компютъра и веднага ще стане ясно къде е проблема. При мен разликата е потресаваща. Колата пее направо.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
Има много писано за оборотите - ако имаш време - чети. Ако имаш вяра в мене като изчел всичко - пробвай. Ако бях на твое място с този акъл бих започнал от инсталиране на обща маса - гледах го скоро в някой от интернет магазините /60 левов "октопод" с пет пипала, ама къде се свързват мога само да гадая - клапа, бобина, динамо,-ова клема и компа?/ Едната от функциите му е да регулира свободния ход и да оптимизира работата на компа, като дори реализира икономии. Преди време и друг колега подхвърли тази идея, но бе тотално оплют и не стана ясно има ли ефект. С появата на този "уред" обаче трябва отново да се замислим за вловашаващите се замасявания в течение на времето с които компютрите по принцип не могат да се справят сами.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
Според мен не са ти я адаптирали като хората!
Понякога се лсучва ако в момента на адаптацията се бутне педала на газта или нещо попречи на клапата .. тя да си отчете различни стойности за максималните ъгли на отклонение и обикновенно тогава се получават тези проблеми ....
А иначе ти не каза защо се е стигнало до адаптация ... така можем само да гадаем ако не ни помогнеш с малко предистория!!!
Понякога се лсучва ако в момента на адаптацията се бутне педала на газта или нещо попречи на клапата .. тя да си отчете различни стойности за максималните ъгли на отклонение и обикновенно тогава се получават тези проблеми ....
А иначе ти не каза защо се е стигнало до адаптация ... така можем само да гадаем ако не ни помогнеш с малко предистория!!!
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
при мене е същият проблем-Поло 1 000 кубика,97г.и ще следя темата с интерес,отстраняването му ще го отлоща за в близко бъдеще
имам въпрос към колегата на който са сменили свещи,капачка и т.н.-в кой сервиз са му правили диагностика и отстранили проблема
мерси предварително
имам въпрос към колегата на който са сменили свещи,капачка и т.н.-в кой сервиз са му правили диагностика и отстранили проблема
мерси предварително
-
craghackBG
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
Ами какво да кажа. Мой познат със същото Поло отиде във въпросния сервиз, защото колата изгасваше 1 секунда след като я запалиш. Можеше да се кара само, ако държиш оборотите над 1200-300
Та изчистиха му дроселовата клапа и заспа. Когато го закачиха на компютъра обаче се видя, че единия кабел на свещите е дал фира. Също така майстора му показа разпределителната капачка и му каза да я подмени, защото едвам се крепи, а също и палеца. Човекът е по-разбирач от мен
и си подмени кабела, капачката и палеца сам. Излязло му около 40-тина лева. Иначе само компютърната диагностика и почистването на клапата му беше 55 лева. Резултатът - колата работи чудесно.
Тогава реших, че ще закарам и моята, защото ми правеше този номер с гасненето по светофари. Истината е, че малко ме одраха за труд - 110 кинта
, но пък резултата си заслужава определено. Колата работи осезаемо по-добре, равномерно. Ускорява като хала
.
Според баща ми, който ги огледа, старите части просто са си били износени от употреба. Все пак колата е на 12 години вече. Иначе ми направи впечатление, че компютърът им е Bosh, реклама на който видях в Автобилд. Не знам дали това означава нещо, но определено изглеждаше читава машинка
Сервизът се намира на ъгъла на бул. Ботевградско шосе и ул. Александър Екзарх. Това е първият светофар на Ботевградско шосе след Подуяне. Точно след като минеш под моста. Пада се отляво, ако се движиш посока изход от София.
Само да спомена, че този труд е и за смяна на маслото на колата и за преглед на ходовата част
Тогава реших, че ще закарам и моята, защото ми правеше този номер с гасненето по светофари. Истината е, че малко ме одраха за труд - 110 кинта
Според баща ми, който ги огледа, старите части просто са си били износени от употреба. Все пак колата е на 12 години вече. Иначе ми направи впечатление, че компютърът им е Bosh, реклама на който видях в Автобилд. Не знам дали това означава нещо, но определено изглеждаше читава машинка
Сервизът се намира на ъгъла на бул. Ботевградско шосе и ул. Александър Екзарх. Това е първият светофар на Ботевградско шосе след Подуяне. Точно след като минеш под моста. Пада се отляво, ако се движиш посока изход от София.
Само да спомена, че този труд е и за смяна на маслото на колата и за преглед на ходовата част
- Каспър
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
craghackBG написа:...
Сервиза за който говориш се казва "Валпе" и е оторизиран Бош сервиз. Момчетата там доста разбират от тези проблеми.
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
При мен се случи мененето на обороти но то прерасна кам по зле като запали полото и както му подам газ и гаснеше неможеше да се кара но се указа че е от бензиновата помпа видимо работеше но неможеше да създаде необходимото налягане открих проблема след като измерихме налягането та за сега колата пее 
- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
най-напред това което мога аз да те посъветвам: ако колата ти е от италия значи пръво си разкачи +са на акомулатора за 5 мин и го закачи обратно. Ако не се оправи търси сериозен проблем.
-
chando_kz
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kazanlak/Sofia
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
здравейте колеги,
аз съм нов във форума. имах проблем с ниски обороти на "свободна" на моето Поло 98г, 1.4, 44кВ. Прочетох тук в темата и свалих дросел клапата и я почистих. Сега проблема е, че станаха много високи оборотите - към 1500 и нагоре. Пробвах да я оставя 1 вечер със свалена клема на акумулатора и след това я запалих без да пипам педала на газта и така я оставих да поработи 7 8 мин, но явно не успяха да се адаптират компютъра и клапата сами и продължава да работи така. Ако някой има отип в това и удари 1 рамо ще съм му много благодарен
аз съм нов във форума. имах проблем с ниски обороти на "свободна" на моето Поло 98г, 1.4, 44кВ. Прочетох тук в темата и свалих дросел клапата и я почистих. Сега проблема е, че станаха много високи оборотите - към 1500 и нагоре. Пробвах да я оставя 1 вечер със свалена клема на акумулатора и след това я запалих без да пипам педала на газта и така я оставих да поработи 7 8 мин, но явно не успяха да се адаптират компютъра и клапата сами и продължава да работи така. Ако някой има отип в това и удари 1 рамо ще съм му много благодарен
- Каспър
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
Покарай 200-300км. и ще се оправи 

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
Ако не се оправи, смени опръстеновидното уплътнение под клапата - то е в жлеб и трудно се забелязва, но оттам може да ти смуче въздух.
-
chando_kz
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kazanlak/Sofia
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
Ще я пробвам 200 300 км и дано се оправи. Мерси мноооого
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
Аз също имам проблем с оборотите. Колата я взех преди 3 дни и разбирасе не ми казаха за този проблем, при покупката.Проблемът е, че при студен двигател не държи оборотите и гасне.Също така излиза много дим - бял миришещ на неизгорял бензин. Като форсирам малко мотора с еоправя и работи нормално.
Никой не спонава за многго дим ...
Двигателят е 1.4 16V 97.
Ако някой е имал същият проблем или знае какъв е да пише.
Благодаря предварително!
Никой не спонава за многго дим ...
Двигателят е 1.4 16V 97.
Ако някой е имал същият проблем или знае какъв е да пише.
Благодаря предварително!
- bbboiko2004
- Мнения: 4321
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Проблем с обороти на 16 в поло 97 г - гаснене
колега закрай я на диагностика, това са направли и колегите според темата 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта