


проблем с климатик на пасат 92 г.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 22 ное 2008 5:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
проблем с климатик на пасат 92 г.
Може ли някои да ми даде ел. схема на киматик.... В смисъл кои релета участват във веригата, кои предпазители и т.н.... Климатикът работи само когато венилатора за парното е пуснат на първа степен ( а вентилатора тогава не аботи ), няма значение дали парното е на топло или студено... Преди не беше така... Трябваше парното да е изключено и нямаше значение вентилатора на коя степен е пуснат.. но нещо му стана ?? Предполагам че е по ел. инсталцията... Разглобих таблото дето е за климатика и парното... но там поне видимо всичко си е наред..
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с климатик на пасат 92 г.
Здравей колега. Предпазителите би трябвало да са ти описани на капака на бушоните от вътрешната страна. Вътре над бушониерата над кабелиаците има други релета, но там мисля, че няма за климатика. Те са изкарани в една черна кутия до акумулатора. Там ти е модула който управлява компресора на климатика и перките на водния радиатор. Ако си с климатроник, не климатик има едно реле на самата бушониера, но не знам каква функция изпълнява. И това което описваш като проблем е именно нормалната работа на климатика.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 22 ное 2008 5:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: проблем с климатик на пасат 92 г.
мерси , но когато пусна вентилатора на парното на 2,3 или 4етвърта степен климатика спира ( копчето за пускане на климатика спира да свети, перките на радиатора също спират и на електромагнита на компресора на климатика не отива никакво напрежение...) според мен това не е нормално...
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с климатик на пасат 92 г.
Ако 2,3 и 4 степен на вентилатора на парното са изгорели, мисля, че и компресора няма да тръгне. Ако вентилатора на парното върти на всички степени, извади конектора на пресостата и окъси за секунда краче 1 и 2. Ако компресора зацепи и перките на водния радиатор тръгнат, проблема е нещо с налягането. Какво, що - 

-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: проблем с климатик на пасат 92 г.
На бушонното табло реле номер 13 е за вентилатора на парното на мен ми прави магарии .Изключва когато си иска мърдам го и тръгва . КЛиматикът тръгва при включен вентилатор на някаква степен и натиснато копче .
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с климатик на пасат 92 г.
Ето го проблема :
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=opt1241548955w.JPG
Както е ясно има резисторен блок,който определя степените на ел.мотор за вентилатора....според резистора са съответно и различните му скорости (важи само за кола без климатроник....там е друго!).
Съответно според тази схема (за климатик на Пасат В4..понеже за В3 не намерих) ако изгори резистора за 1-ва степен или се прекъсне кабела от резистора до копчето следва компресора да тръгва само на 1-ва степен а вентилатора - не...понеже реално компресора работи на другите степени през резисторите....т.е. при 2-ра,3-та и 4-та степен напржението за захранване на релето за климатика се взима през резистора за 1-ва...като той не работи - няма напрежение и изгасва компресора,перките и лампата на кочето.А когато е на 1-ва степен напрежението идва от копчето.
Колега,провери си резисторния блок (доколкото знам е под таблото около вентилатора) и дали е здрав кабела от копчето до резисторния блок.
Успех!
И не забравяй да напишеш какво е било
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=opt1241548955w.JPG
Както е ясно има резисторен блок,който определя степените на ел.мотор за вентилатора....според резистора са съответно и различните му скорости (важи само за кола без климатроник....там е друго!).
Съответно според тази схема (за климатик на Пасат В4..понеже за В3 не намерих) ако изгори резистора за 1-ва степен или се прекъсне кабела от резистора до копчето следва компресора да тръгва само на 1-ва степен а вентилатора - не...понеже реално компресора работи на другите степени през резисторите....т.е. при 2-ра,3-та и 4-та степен напржението за захранване на релето за климатика се взима през резистора за 1-ва...като той не работи - няма напрежение и изгасва компресора,перките и лампата на кочето.А когато е на 1-ва степен напрежението идва от копчето.
Колега,провери си резисторния блок (доколкото знам е под таблото около вентилатора) и дали е здрав кабела от копчето до резисторния блок.
Успех!
И не забравяй да напишеш какво е било

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 22 ное 2008 5:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: проблем с климатик на пасат 92 г.
мерси за схемата и обясннието към нея... Напълно си прав... Вчера разглобих резисторния блок и наисина първата секция беше прекъсната... Резисторният блок се намира под жабката, върху пластмасовия капак, който покрива радиатора и вентилатора за парното.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с климатик на пасат 92 г.
И...ремонтира ли го...какво стана? 

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 22 ное 2008 5:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: проблем с климатик на пасат 92 г.
ремонтирах го... още като го премерих и видях че не е както трябва... резистра на първата степен е изгорял... с едно кабелче свързах жиците за 1- ва и втора степен...
сега нямам най-бавната степен на вентиатора , но си имам работещ климатик... и мерси още веднъж за схемата..

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с климатик на пасат 92 г.
vaillant_bg написа:ремонтирах го... още като го премерих и видях че не е както трябва... резистра на първата степен е изгорял... с едно кабелче свързах жиците за 1- ва и втора степен...сега нямам най-бавната степен на вентиатора , но си имам работещ климатик... и мерси още веднъж за схемата..

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта