Здравеите, как мога да си променя сервизните интервали и този за смяна на маслото, с ваг ком?? С това
selekt
17 - instruments
Adaptation - 10
channel 5 от списъка по-долу в "Channel Number"
Read
"Store Value" е текуща стойност на канала
Въвеждане на "New" стойност от списъка по-долу.
Test
Save
не става на моята кола!
VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: VAG-COM
как да сканирам климатроника за грешки с ваг-ком кой канал е?
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VAG-COM
08 - Auto HVAC
Последна промяна от vaskoto1 на Чет 16 апр 2009 21:28, променено общо 1 път.
Причина: Auto Heated and Ventilated Air Conditioning
Причина: Auto Heated and Ventilated Air Conditioning
Re: VAG-COM
dymbo написа:Здравеите, как мога да си променя сервизните интервали и този за смяна на маслото, с ваг ком?? С това
selekt
17 - instruments
Adaptation - 10
channel 5 от списъка по-долу в "Channel Number"
Read
"Store Value" е текуща стойност на канала
Въвеждане на "New" стойност от списъка по-долу.
Test
Save
не става на моята кола!
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw_sri.html
Заповядай

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 28 апр 2007 19:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: A3 1.6 fsi 116ps BLF
Re: VAG-COM
Значи начина за нулилване на интервалите e един и същ ,само че за различни модели се въвежда различен номер на канал (Channel) и новите стоиности които трябва да се въведат
по този линк при мен AHU 90к съвпада с SHARAN http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw_sri.html

по този линк при мен AHU 90к съвпада с SHARAN http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw_sri.html


-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 28 апр 2007 19:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: A3 1.6 fsi 116ps BLF
Re: VAG-COM
Здравеите колеги , искам да питам по знаещите има ли програма с която да се видят неработещите компоненти по двигателя , примерно при сканирване с ваг ком ми казва (Component: 1,9l R4 EDC SG D2B
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
Дали има такава пр. като въведа G72 и да го видя точно каде се намира по двигателя
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
Дали има такава пр. като въведа G72 и да го видя точно каде се намира по двигателя
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VAG-COM
@ Дали има такава пр. като въведа G72 и да го видя -Autodata
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: VAG-COM
Някой знае ли да ли може и евентуално как с ваг-ком да се изключи лампата за еър-бега на таблото, поне докато си намеря здрав еър-бег да не ми вади очите?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
здр. и от мен.имам едно питане:днес закачихме колата ми(поло 96год.)на vag com и изкара тези грешки:00533-idle speed regulation 0900-adaptation limit surpassed и 00588-airbag igniter driver side(n95) 3200resistance too high.интересува ме 1-вата какво озна4ава и как може да се оправи проблема,ако има такъв или да трием грешката направо
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VAG-COM
pepi8309 написа:здр. и от мен.имам едно питане:днес закачихме колата ми(поло 96год.)на vag com и изкара тези грешки:00533-idle speed regulation 0900-adaptation limit surpassed и 00588-airbag igniter driver side(n95) 3200resistance too high.интересува ме 1-вата какво озна4ава и как може да се оправи проблема,ако има такъв или да трием грешката направо
Този Пуловер да не е АЕЕ ?
След около 30 мин съм у дома и ще се посъветвам с Тошко
Poloto e 1,4 AEX.
00533 - Intake leak/blockage, throttle valve tight/ sticking,IAC valve or ISC actuator/position sensor.
Изключи от конт. ключ.Откачи куплунга на др.клапа. На изводи 1и 2 трябва да се измере съпротивление от 3до 200 ома.
Другите ги няма в Датата
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 28 апр 2007 19:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: A3 1.6 fsi 116ps BLF
Re: VAG-COM
Здравеите , ще ми помогнете ли да разчета тази графика интересуваа ме различните цветове за какво са и добре ли ми е налягането на турбината .
Тествах я по леко нагорнище с газ до дупка на 3 и 4 та скорост
AHU 90 коня
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=12386686
Тествах я по леко нагорнище с газ до дупка на 3 и 4 та скорост

AHU 90 коня
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=12386686
- didkodidko
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Здравейте,
VAG-COM 311-2 / Polo 6N / AEX 1.4
Включих Лаптопа през кабела за полото и вси4ко 6 (Драйвери тинтириминтири вървят)
Пуска данни за двигателя (Controller -01), сменят се цифри по групите и открих какво трябва да се модифицира за да ми се качат оборотите:
От група 2: (throttle body) T.B. Angle нормално ми е 9.4 градуса - съответсващо на 840- 880 Об/мин, но при тези обороти малко бучи колата и ти надува камбаната, та идеята ми е с вагком-а да увелича градусите на дросела с 0.3-0.4 та да вдигна оборотите на празен ход.
Когато натисна газта лекичко че да изчезнат всички шумове T.B. Angle се променя на 9.8 градуса и съответно 920-960 оборота.
След като забелязах това отивам в Adaptation за контролер-01, но за съжаление само channel 00 - Reset Channel има данни и може да се барникат. Канали 01-99 пише Not Available.
Другото което се случва е че като отида на Basic и дам група 02 изведнъж оборотите ми се вдигат до 1460-1500 об/мин и се сменя и T.B Angle съответно, за да намаля оборотите минавам пак през група 1 и всичко си идва на мястото. Което ме води на мисълта че е възможно да се промени стойноста, но незнам как?
Моля за помощ
VAG-COM 311-2 / Polo 6N / AEX 1.4
Включих Лаптопа през кабела за полото и вси4ко 6 (Драйвери тинтириминтири вървят)

От група 2: (throttle body) T.B. Angle нормално ми е 9.4 градуса - съответсващо на 840- 880 Об/мин, но при тези обороти малко бучи колата и ти надува камбаната, та идеята ми е с вагком-а да увелича градусите на дросела с 0.3-0.4 та да вдигна оборотите на празен ход.
Когато натисна газта лекичко че да изчезнат всички шумове T.B. Angle се променя на 9.8 градуса и съответно 920-960 оборота.
След като забелязах това отивам в Adaptation за контролер-01, но за съжаление само channel 00 - Reset Channel има данни и може да се барникат. Канали 01-99 пише Not Available.
Другото което се случва е че като отида на Basic и дам група 02 изведнъж оборотите ми се вдигат до 1460-1500 об/мин и се сменя и T.B Angle съответно, за да намаля оборотите минавам пак през група 1 и всичко си идва на мястото. Което ме води на мисълта че е възможно да се промени стойноста, но незнам как?
Моля за помощ
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: VAG-COM
Някой да има мнение за ето това:http://www.warehouseautoparts.com/Specials/IEquus/Equus_Innova_3100A_OBD_II_Code-Reader.htm.
Цената му е поносима, но дали си струва?
Цената му е поносима, но дали си струва?
- vagcom
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: VAG-COM
Kalin72 написа:dandan написа:Някой да има мнение за ето това:http://www.warehouseautoparts.com/Specials/IEquus/Equus_Innova_3100A_OBD_II_Code-Reader.htm.
Цената му е поносима, но дали си струва?
Цената е ОК< но по-добрия вариятн е Vag-Com софтуера. Много повече продукт е за същите пари.
Това е OBDII скенер (кодочетец) по OBDII стандарта.
Ще можеш да работиш само двигателите на OBDII коли, кодове за грешки свързани с емисиите, малко живи данни...
Зa VAG автомобили VAG-COM/VCDS е най-доброто - влиза във всички контролери и прави всичко: кодиране, адаптации... (има и изключения).
Плюс това последните версии на VAG-COM имат поддръжка на OBDII и може да работят и с OBDII коли.
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
знаете ли как се изкарва графика (синусоидата) на ламбда сондата ?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта