Здравеите колеги , имам промблем с ГОЛФ4 ТДИ след почистване на турбото, и махане на катализатора колата пак забива!!
А дали това забиване може да е от дебитомер!
От къде мога да си купя патрон на турбото!!
Благодаря ви!!



проблем с голф 4 тди
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
- P-TRANSPORTER
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с голф 4 тди
колега провери си клапана на турбото
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Re: проблем с голф 4 тди
Него също го проверих работи.Един приятел ми каза да сменя дебитомера.За това искам да се допитам до колегите те какво ще кажат. 

Re: проблем с голф 4 тди
Освен да и направите лог, да се види дали доставя нужното количество въздух, друго не се сещам в момента.
- goderzi
- Мнения: 306
- Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
- Контакти:
Re: проблем с голф 4 тди
При мен беше от буксата на дебитомера...
счупени крачета
счупени крачета

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: проблем с голф 4 тди
goderzi написа:При мен беше от буксата на дебитомера...
счупени крачета
Ако имаш счупени крачета все едно нямаш дебитомер което означава че колата не може да "забие" по простата причина че не може да тръгне,не в буквалния смисъл да не се движи ама все едно става 60кс чист дизел

Re: проблем с голф 4 тди
Колегите май мн. бързо влязоха във филма
Виж сега: ако се съмняваш в дебитомера и нямаш нужната техника(ваг ком) за да го тестваш, извади му буксата и подкарай колата за да видиш дали има разлика,ако няма сам ще се сетиш кво да правиш 


- goderzi
- Мнения: 306
- Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
- Контакти:
Re: проблем с голф 4 тди
Stivi написа:goderzi написа:При мен беше от буксата на дебитомера...
счупени крачета
Ако имаш счупени крачета все едно нямаш дебитомер което означава че колата не може да "забие" по простата причина че не може да тръгне,не в буквалния смисъл да не се движи ама все едно става 60кс чист дизел) А за проблема на колегата може и от клапана N75 да е а може и друго нещо,а изобщо закачвана ли е на VAG COM да се види какво е положението че така само с догадки...!?
Дааа...
На VAG COM не се вижда,че имаш счупени крачета,
които контактуват когато си искат...
Попиляваш се от забивки и догадки на разни майстоя...
Аз започнах от смяна на турбото


Потроших доста парички и накрая сам си установих проблема


Така,че не спорете с патило

Колегата по горе е прав...
Започни от дебитомера...
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Re: проблем с голф 4 тди
Закачих я на VAG COM и ми даде следната грешка : 00575-intake manifold pressure
Грешката я изтрих преди няколко дена и сега я няма !
Грешката я изтрих преди няколко дена и сега я няма !
Re: проблем с голф 4 тди
Закачете я пак и вижте какви стойности дава дебитометара, след кото имате съмнения в него.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с голф 4 тди
стига с тоя дебитомер.по добре поясни как забива.трябва ли да изключиш контакта за да се рестартира,забива и остава в авариен режим или заглъхва на определени обороти.кой клапан си проверявал ?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Re: проблем с голф 4 тди
забива на 3000 оборота , след като изгасиш мотора , и след това отново го стартираш сичко е ОК!
След премахване на грешката 00575- Intake Manifold Pressure отново се появява!
След премахване на грешката 00575- Intake Manifold Pressure отново се появява!

-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: проблем с голф 4 тди
уфффффф колега лошо...много лошо щото причините за забиването могат да са доста.н75-клапана който е на самата турбина-зацапана геометрия......абе на 100 процента забива от пренадуване на турбото.а дебитомера тук не играй роля.аз преди време така и н75 смених и турбо чистих и кво ли не.и дебитомер си купих---стои ми в жабкатаkoki gotiniq написа:забива на 3000 оборота , след като изгасиш мотора , и след това отново го стартираш сичко е ОК!
След премахване на грешката 00575- Intake Manifold Pressure отново се появява!



-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Re: проблем с голф 4 тди
Значи колеги, смених си този електромагнитния клапан на турбото с нов, не втора употреба!Това ми показа на диагностиката , сега всичко е ОК!!
Благодаря ви за помоща!!
Благодаря ви за помоща!!

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта