къде трябва да пръсна със спрея,за изчистване на нагара?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
mirro_21
Мнения: 217
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

къде трябва да пръсна със спрея,за изчистване на нагара?

Мнениеот mirro_21 » Нед 10 май 2009 9:15


прочетох някои темички,но там само се обяснява-преди инжекциона,във вакума,след колекторите и тн.ма аз кат не разбирам кое каде е! :oops: :shock :bowdown с поло 1.6 аее,пълна инжекция,96г.като махна кутията на филтара и се отваря пред мен дроселовия отвор,маркуча които смуче въздух и отива някаде на долу под ступковото моторче и тая дебелат атръба дет отива отпред в генерацията мисля.каде да впръсна със спрея за чистене на нагара по главата и клапаните,за да се отработи от вс цилиндри,а не само 1?и може ли и инжекцията да се чисти с него?ако може снимчица черпя каса бира :lol: :drinking: .
пп-знам,че ? е мн тъм,ма кат не разбирам :063: мерси предварително




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: къде трябва да пръсна със спрея,за изчистване на нагара?

Мнениеот snupeca » Нед 10 май 2009 17:20


Ъъъ...
viewtopic.php?f=7&t=62348 :?:
Колега, знаеш ли къде са клапаните и главата? :mrgreen: За чистене на нагара, аз освен за добавка която се сипва в маслото, друг начин не съм чувал, та камо ли със спрей mhihi

ПП Как ще си получа касата? mhihi


Потребителски аватар
BOCOO
Мнения: 517
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 9:23
Автомобил: golf3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: svishtov

Re: къде трябва да пръсна със спрея,за изчистване на нагара?

Мнениеот BOCOO » Нед 10 май 2009 18:46


пръскаш в самият дросел след като отвориш клапата изчакваш малко после забърсваш с чист парцал и готово ако имаш проблеми с оборотите оставяш клапата да се адаптира сама около 300км. това е ако има нещо пиши :да:


mirro_21
Мнения: 217
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: къде трябва да пръсна със спрея,за изчистване на нагара?

Мнениеот mirro_21 » Нед 10 май 2009 18:54


ми колега дросела си го изчистих,ма после компа не можа да се адаптира,че компа ми е магнет мар. на аее=то.и не модлежи на самоубочние,а след рестарта на компа,тои просто изтрива вс настроики.както и да е.не за това пуснах темата=има 1 тема дето пръскаш с пръскалка с вода в двигателя и от парата се чисти налепа по клапаните и горната част на главата.а за добавките в маслото знам,но го сменях преди месец и вече пропуснах този шанс.благодаря за отговорите


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: къде трябва да пръсна със спрея,за изчистване на нагара?

Мнениеот Anbuch » Нед 10 май 2009 21:00


А всъщност имаш ли проблем с двигателя нещо ,че реши да си чистиш клапаните по този начин или си викаш :"ако евентуално имам нагар...."? Тази работа с водата съвсем спокойно може да ти изкриви биелите..търсиш си белята според мен. Най-ефикасният начин да се пребориш с нагара е да имаш изрядна запалителна система,както и все пак добра компресия , и да режеш колата от време на време с 4000-5000 оборота. От това по-очистват начин за мене няма. Ако нямаш правилно горене (зависещото от нещата които изброих),и да се очистиш от нагара с водата,е въпрос на малко време нагара да се появи отново!


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: къде трябва да пръсна със спрея,за изчистване на нагара?

Мнениеот doc_j » Нед 10 май 2009 22:17


Anbuch написа: ... и да режеш колата от време на време с 4000-5000 оборота...


Те т'ва му разправям и аз на баща ми, че един двигател трябва често да минава през всичките си режими на работа, ама той не, та не, било вредно за двигателя да работи на високи обороти. По-скоро си мисля, че не му е много икономично ако кара често във вискоите, но там са други тънки сметки (според мен спестеното от бензин отива двойно повече за ремонт) mhihi

А относно темата - КОЛЕГА, ЗАБРАВИ ЗА ВСЯКАКВА ВОДА ТАМ КЪДЕТО МИСЛИШ ДА ПРЪСКАШ. Неслучайно проблемите идват при смесване на вода с масло.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта