Два чипа в едно

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Два чипа в едно

Мнениеот uBO_1 » Сря 13 май 2009 14:24


Здравейте искам да попитам някой правил ли е до сега такава интервенция за запои други 2 чипа върху старите и да се сложи ключ за превключване на двата софта?
Ако някой е правил или има информаация моля да даде някакъв линк или схема на свързване каде точно е слага ключа и т.н. Мисълта ми е да направа нещо такова
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Два чипа в едно

Мнениеот uBO_1 » Сря 13 май 2009 18:48


Кво става никой ли не е правил такова нещо досега


Потребителски аватар
stanko_g
Мнения: 1809
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем

Re: Два чипа в едно

Мнениеот stanko_g » Сря 13 май 2009 19:14


Пиши едно лично на колегата brezel той може би ще знае нещо за тези индивиди :) :beer


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Два чипа в едно

Мнениеот Li4o » Сря 13 май 2009 19:23


uBO_1 написа:Кво става никой ли не е правил такова нещо досега

Защо не минеш на далеч по-лесния вариант с два цокъла...


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Два чипа в едно

Мнениеот uBO_1 » Сря 13 май 2009 21:15


Щото секи пат когато искам да сменя софта трябжа да разглабам а незнам дали знаеш ЕКЪ-то на Голф 4 на какво удобно мястоо е :)


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Два чипа в едно

Мнениеот doc_j » Чет 14 май 2009 7:23


Принципно не е толкова сложно, въпроса е да знаеш на кой/кои пин/ове се подава захранването и с едно C&K ключе само сменяш.


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Два чипа в едно

Мнениеот uBO_1 » Чет 14 май 2009 9:47


знам че не е за това и искам някой който го е правил да даде няква схема как точно става


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: Два чипа в едно

Мнениеот musura » Чет 14 май 2009 14:43


виждал съм с лентов кабел изкаран втори цокъл в купето и на него сменяш чиповете според ситуацията ;)


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Два чипа в едно

Мнениеот uBO_1 » Чет 14 май 2009 18:57


така става още по сложно :banghead:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Два чипа в едно

Мнениеот Li4o » Чет 14 май 2009 21:03


uBO_1 написа:така става още по сложно :banghead:

Ами то лесно няма в тая област - ако не си се занимавал с подобни дейности - моята препоръка е да не се захващаш, а да опиташ при някой специалист в областта - човекът ще си намери точния data sheet - ще види кои пинове му трябват, ще направи качествени спойки, евентуално ще ти предложи няколко варианта и т.н.
Макар че, ако се касае за най-обикновен чип-тунинг на некоя стоковица - изобщо не виждам смисъл да си усложняваш живота с подобни ключета - слагай цокли и се радвай на живота...

П.С. Иначе ето ти една схемата - достатъчно ясна - действай... ;)
doc_j написа:Принципно не е толкова сложно, въпроса е да знаеш на кой/кои пин/ове се подава захранването и с едно C&K ключе само сменяш.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Два чипа в едно

Мнениеот Vizor » Чет 14 май 2009 21:18


хмм това не са ли два чипа един върху друг ? не си ли пречат по някакъв начин или ако не му подадеш ток той не бачка ?


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Два чипа в едно

Мнениеот uBO_1 » Чет 14 май 2009 23:24


Li4o написа:
uBO_1 написа:така става още по сложно :banghead:

Ами то лесно няма в тая област - ако не си се занимавал с подобни дейности - моята препоръка е да не се захващаш, а да опиташ при някой специалист в областта - човекът ще си намери точния data sheet - ще види кои пинове му трябват, ще направи качествени спойки, евентуално ще ти предложи няколко варианта и т.н.
Макар че, ако се касае за най-обикновен чип-тунинг на некоя стоковица - изобщо не виждам смисъл да си усложняваш живота с подобни ключета - слагай цокли и се радвай на живота...

П.С. Иначе ето ти една схемата - достатъчно ясна - действай... ;)
doc_j написа:Принципно не е толкова сложно, въпроса е да знаеш на кой/кои пин/ове се подава захранването и с едно C&K ключе само сменяш.


Каде е тая схема че нещо не я виждам ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Два чипа в едно

Мнениеот Vizor » Чет 14 май 2009 23:27


написаното от doc_j ти е схемата :)


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Два чипа в едно

Мнениеот uBO_1 » Чет 14 май 2009 23:36


Vizor написа:написаното от doc_j ти е схемата :)


Като това е схемата я пробвай да я отвориш :lol: :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Два чипа в едно

Мнениеот Vizor » Пет 15 май 2009 9:03


uBO_1 написа:
Vizor написа:написаното от doc_j ти е схемата :)


Като това е схемата я пробвай да я отвориш :lol: :lol:


явно не питаше сериозно за темата.. мисля, че трябва да я заключите :)
хората ти обясниха човешки.. това, че ти не разбираш е съвсем друг въпрос



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта