FELIPE, дисплея къде си го "лепнал" - отгоре върху таблото до предния прозорец, или някъде на друго място?На мен много много не ми се иска да цапам с лепило отгоре ( от двупластното тиксо ), плюс това когато грее слънце няма ли да влияе върху отчитането му и няма ли да се отлепи? На мен ми идва наум идеята мястото му да е отстрани, на лявата греда до предното стъкло.
Въпрос: термометър за външната температура
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Днес в първия магазин за автоаксесоари в който влязох и имаше такъв термометър!Казва се ''THERMOMETER", същия е като на FELIPE и струва 9 кефчета
, даже си има и осветление
. В събота ще го монтирам, до тогава ще продължавам да събирам мнения къде да сложа термосондичката - като гледам за сега нещата клонят да бъде в огледалото.
FELIPE, дисплея къде си го "лепнал" - отгоре върху таблото до предния прозорец, или някъде на друго място?На мен много много не ми се иска да цапам с лепило отгоре ( от двупластното тиксо ), плюс това когато грее слънце няма ли да влияе върху отчитането му и няма ли да се отлепи? На мен ми идва наум идеята мястото му да е отстрани, на лявата греда до предното стъкло.
FELIPE, дисплея къде си го "лепнал" - отгоре върху таблото до предния прозорец, или някъде на друго място?На мен много много не ми се иска да цапам с лепило отгоре ( от двупластното тиксо ), плюс това когато грее слънце няма ли да влияе върху отчитането му и няма ли да се отлепи? На мен ми идва наум идеята мястото му да е отстрани, на лявата греда до предното стъкло.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Ей Докторе ти вдигна всички на карак за този термометър
Майтап да става. Аз съм с климатроник, слаган допълнително, той ми мери външната температура. Сондата е сложена отпред на бронята но е в пластмасов корпус и е доста навутре така че да не я пече слънце. На шефа на тойотата пак е там (оригинално). щом тва чудо дето си си го взел мери и вътрешната температура значи че и то трябва да е на сянка.Т.е. има две сонди една в него и една отвън. Айде слага и да се похвалиш.
п.п. при мене не отчита правилно температурата, но не знам къде е причината.има разлика от 1-2 градуса.
п.п. при мене не отчита правилно температурата, но не знам къде е причината.има разлика от 1-2 градуса.
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
На Опелите сондата за температурата е отдолу на бронята точно пред радиатора.
Когато се движи колата се обдухва и показва веднага вярната темп.
Ако е на огледалото и го нагрее слънцето ще има закъснение.
Проблема с това решение при Опелите е че при спрял за повече от 5 минути загрял автомобил показва повече.
Когато се движи колата се обдухва и показва веднага вярната темп.
Ако е на огледалото и го нагрее слънцето ще има закъснение.
Проблема с това решение при Опелите е че при спрял за повече от 5 минути загрял автомобил показва повече.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Ако е вътре в корпуса на огледалото,как мислите, няма ли вероятност да не отчита точно температурата, поради това че, първо е вътре без да има пряк контакт с въздуха и второ - поради това че черния корпус на огледалото ще се нагрява от слънцето?!
Ако се залепи отдолу под огледалото, да не е вътре в него?Така ако е, например няма да има пряко попадение върху него на силната струя вода когато си чипкаме колите на автомивка.
В броните - черни са като цвят, с голяма повърхност и ще се нагряват лесно от слънцето.
А какво ще кажете за вътрешната страна на вратичката на резервоара

Ако се залепи отдолу под огледалото, да не е вътре в него?Така ако е, например няма да има пряко попадение върху него на силната струя вода когато си чипкаме колите на автомивка.
В броните - черни са като цвят, с голяма повърхност и ще се нагряват лесно от слънцето.
А какво ще кажете за вътрешната страна на вратичката на резервоара
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
ANNIHILATOR написа:Докторе ама ти още ли не си го сложил.Айде като се прибера ще взема фотоапарата да снимам за да ти покажа къде точно се намира на моя голф.С обяснения колкото и да са те, пак няма да ме разбереш щото самото място е закътано.
Припкай по бързо за фотоапарата, че не остана време - утре е събота и мисля тогава да го инсталирам, защото нямам търпение.
Снимай първо къде си сложил дисплея, от къде минава кабелчето, после къде си "заврял" сондичката, както и всичко друго което сметнеш че ще ми е от помощ, за да се справя по лесно и бързо.Ще чакам.
П.П. Сега погледнах какво си писал по рано - ти си с климатроник, ама карай, дано с нещо да успееш да ми помогнеш. А и тази разлика в температурата за която споменаваш, не че е толкова голяма, ама нали сме перфекционисти
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Докторе на моето уредче както споменах сондичката за външна температура е в прага(левия)под задната седалка(вдигаш я и го пъхаш отдолу
) там ми се видя най-лесно за монтаж.
Преминаването на преградата м/у двигателя и купето ми се видя доста сложно
а пък и не си струва.
Иначе самото уредче съм го залепил там където сочи лявото коляно при седнало положение,малко над кутията с бушоните(на Пасат не знам какво има там).
Връзката м/у темп. на въздуха и поледицата е малко сложна-възможно е и при положителни темп. на мост или естакада водата да замръзне
Преминаването на преградата м/у двигателя и купето ми се видя доста сложно
Иначе самото уредче съм го залепил там където сочи лявото коляно при седнало положение,малко над кутията с бушоните(на Пасат не знам какво има там).
Връзката м/у темп. на въздуха и поледицата е малко сложна-възможно е и при положителни темп. на мост или естакада водата да замръзне
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Ей го докторе.така е заврян че трябваше доста де се наведа за да го снимам. Слаган е допълнително но въпреки това корпуса е пластмасов.Незнам какъв е твоя датчик.
А тва е блока за управление на климатроника.Там където е термометърчето като натиснеш и ти показва температурата навън.Когато тя падне под 0 градуса над него светка звездичка.
П.П. а емблемката доло в дясно е едно от нещата дето най-много ме кефи в колата.тя представлява полусферичка, нещо като бенка!!!
А тва е блока за управление на климатроника.Там където е термометърчето като натиснеш и ти показва температурата навън.Когато тя падне под 0 градуса над него светка звездичка.
П.П. а емблемката доло в дясно е едно от нещата дето най-много ме кефи в колата.тя представлява полусферичка, нещо като бенка!!!
Значи аз имах един датчик заврян в дясната малка решетка в бронята обаче по време на гоолемите снегове ми падна решетката и датчика се откъснал. Новите решетки дет си купих пак имат място за поставяне на тоз датчик. Интересното е обаче, че пак си мери външната температура, но всеки път когато запалиш колата изписва 10 градуса и след това почва да пада или да се покачва, но пак мери температурата вярно. Явно има и други датчици, но не ги знам къде са. Колата е с оригиналния си климатроник. Та мисълта ми е че на тези решетки може да се постави датчика.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
FELIPE, след като си сложил датчика в прага, ми се струва че няма как да отчита температурата на вън, защото той си е почти вътре.
Струва ми се, че не е трудно да се преодолее преградата между купето и двигателя, т. като през нея така или иначе си минават други кабели и може да се използват дупките.Аз даже започвам да клоня като място за датчика да е на предната броня, именно заради това че ще ми е по лесно преодоляването на по горе споменатата преграда преграда. Преди най-много месец, когато майстора ми прексъваше бензиновата помпа, след като махна капака където са бушоните, видях дупка през която са прекарани кабелите за газовата уредба,Мисля точно нея да използвам за да стигна до бронята, макар да ми се иска датчика да е в или под страничното огледало. Надявам се дължината на кабела да е достатъчно дълга, за да стигне там до където искам. За да прекарам по лесно кабелчето, мисля да отворя кутийката, да му разпоя двата края, да го промуша през разните дупки и накрая пак да го запоя, защото иначе не виждам друг начин как да стигна до целта.
ANNMHILATOR, благодаря за снимките!Въпроса ми е следния - ако датчика се сложи на предната решетка, там където е и твоя, от силната струя въздух при движение няма ли да повлияе негативно върху правилното отчитане на температурата?!Не е ли по добре на подветрено място?
Струва ми се, че не е трудно да се преодолее преградата между купето и двигателя, т. като през нея така или иначе си минават други кабели и може да се използват дупките.Аз даже започвам да клоня като място за датчика да е на предната броня, именно заради това че ще ми е по лесно преодоляването на по горе споменатата преграда преграда. Преди най-много месец, когато майстора ми прексъваше бензиновата помпа, след като махна капака където са бушоните, видях дупка през която са прекарани кабелите за газовата уредба,Мисля точно нея да използвам за да стигна до бронята, макар да ми се иска датчика да е в или под страничното огледало. Надявам се дължината на кабела да е достатъчно дълга, за да стигне там до където искам. За да прекарам по лесно кабелчето, мисля да отворя кутийката, да му разпоя двата края, да го промуша през разните дупки и накрая пак да го запоя, защото иначе не виждам друг начин как да стигна до целта.
ANNMHILATOR, благодаря за снимките!Въпроса ми е следния - ако датчика се сложи на предната решетка, там където е и твоя, от силната струя въздух при движение няма ли да повлияе негативно върху правилното отчитане на температурата?!Не е ли по добре на подветрено място?
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Трябва си доста сериозно разглобяване(махане на корите под кормилото и кората която е под лявата чистачка) при което според мен има голяма вероятност да се получи играчка-плачка
Та пак се върнах на варианта в прага...
Мисля да удължа кабела и да го докарам до под задната броня,но не знам при удължаването дали сондата няма да започне да отчита грешно, защото ще се промени съпротивлението му.
Изобщо баси и сериозния проблем
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта
