
Re: Поло 2F не пали/няма ток
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Съседите сигурно ме мислят за психопат...но не мога да заспя,до сега я мъчих кабела от бОбината не дава искра винаги докато въртя въбоще не виждам да има,само като върна ключа докрай назад понякога има силна искра, извадих и сложих клемите на бОбината и на въздушния филтър има някаква гадост,датчика на хол не можах да го разкача,защото е хванат със свинска опашка аз мисля,че от него са ядовете... не дава никакви признаци да запали 

Последна промяна от kaiser666 на Съб 16 май 2009 23:05, променено общо 2 пъти.
- Sanq_Belov
- Мнения: 187
- Регистриран на: Чет 23 апр 2009 3:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Колега попринцип помпата трябва да издава един специфичен звук като дадеш на контакт... Ако не е от това да каже някой които по им разбира... 

- blueice
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Откачи куплунга на делкото, пробната лампа единия край на маса другия го цъкаш по средния (зеления кабел)край на куплунга ако има искра датчика на Хол е мъртвец.
Също на двара крайни трябва да имаш 9-11волта.Не оставяй изхода на бобината без товар,на централния кабел сложи една свещ

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Тая сутрин пак мъчих,бензин има,свалих тая опашка от датчика на хол и му свалих буксата и пак я сложих,сложих друг кабел на бОбината и нямаше ефект,ще пробвам датчика както каза blueice,но трябва да изчакам баща ми да се прибере,че ме няма много по меренето.
Последна промяна от kaiser666 на Съб 16 май 2009 23:05, променено общо 1 път.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Пробвай с друга бобина като начало
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Имам бОбина от пасаб4 96-та година 1.6 101 коня АЕК мотор и на външен вид са 1към1едно дали ще стане?
Последна промяна от kaiser666 на Съб 16 май 2009 23:05, променено общо 1 път.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Да еднакви са
Старата ква марка е?
Старата ква марка е?
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Не знам каква марка е доста е мръсна тая от пасата е беру и току що я слагах става,но разлика нямаше.
Може и имобилайзера да се еб@ава с мене
но ако е той предполагам че няма да има никаква искра,а в моя случай понякога има на кабела от бубината.
edit:Старата е Телефункен


edit:Старата е Телефункен
Последна промяна от kaiser666 на Сря 20 май 2009 20:57, променено общо 2 пъти.
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Хм...
Значи щом чуваш помпата това е добър признак. Остава да направиш окончателна проверка като разкачиш маркуча на бензинопровода (до дебитомера някъде беше) и дадеш контакт. Ако помпата бачка ще изплюе малко бенз под леко налягане (колкото да ти измие ръцете). След тази проверка можеш да заключиш, че помпата е ок.
Какво следва:
Следва бобина, датчик на хол, имобилайзер.
Провери си кабелите и свещите. Виж да не си я удавил с гориво. Провери с бобината от пасата дали ти дава искра.
Пиши на ваското1 за да ти каже как да изолираш имобилайзера. Той монтира алармата и ми беше споделил бекъп план ако се стундза имобилайзера.
За датчика на хол положението вече загрубява. Трябва да се свали делкото...
ПП
Онази букса която беше със свинска опашка:
Бях карал колата на сервиз и ония чукове как са сменяли маковете нз, но бяха скъсали една от жичките които влизат от буксата в делкото. Запоиха я и вързаха буксата със свинска опашка. Провери да не е заминала спойката отново защото като я бяха насрали колата не палеше.
Значи щом чуваш помпата това е добър признак. Остава да направиш окончателна проверка като разкачиш маркуча на бензинопровода (до дебитомера някъде беше) и дадеш контакт. Ако помпата бачка ще изплюе малко бенз под леко налягане (колкото да ти измие ръцете). След тази проверка можеш да заключиш, че помпата е ок.
Какво следва:
Следва бобина, датчик на хол, имобилайзер.
Провери си кабелите и свещите. Виж да не си я удавил с гориво. Провери с бобината от пасата дали ти дава искра.
Пиши на ваското1 за да ти каже как да изолираш имобилайзера. Той монтира алармата и ми беше споделил бекъп план ако се стундза имобилайзера.
За датчика на хол положението вече загрубява. Трябва да се свали делкото...
ПП
Онази букса която беше със свинска опашка:
Бях карал колата на сервиз и ония чукове как са сменяли маковете нз, но бяха скъсали една от жичките които влизат от буксата в делкото. Запоиха я и вързаха буксата със свинска опашка. Провери да не е заминала спойката отново защото като я бяха насрали колата не палеше.
- blueice
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 2F не пали/няма ток
"...но се оказва че няма искра,къде да започна да търся проблема?"
Не хващам връзката м/у помпата и искрата.Направи това което ти казах,ако няма пак искра може да се съмняваш в бобината ако се появи датчика в ХОЛа си е заминал
Не хващам връзката м/у помпата и искрата.Направи това което ти казах,ако няма пак искра може да се съмняваш в бобината ако се появи датчика в ХОЛа си е заминал
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Ами пробвах както си писал показва 11.5 волта,и лампата не светеше на средното,слагах другата бОбина и нямаше резултат като въртях,не съм гледал дали има искра,защото бях сам и нямаше как,но утре пак ще прбвам с другата бОбина,капачката на делкото изглежда здрава,всички бушони са ми здрави,намерих кутииката на имобилайзера под таблото и и откачих буксите и пак я вързах,чува се да цъка реле,май си работи,остава това кабелче дето каза чичи да го видя,че днеска ми се видя хлабаво,за друго не сещам,ако не бях далече от ваското1 колата щеше да замине направи при него,а не ми се дава на пернишки мастери да ровят по нея.
За друго не се сещам. 
Защо да не оставям кабела от бубината без товар?
Edit:
Ваското1 каза как да шунтирам имобилайзера и не е от него,проверих и там дето каза чичи,че може да е прекъснало и не е,бОбината пак я сменявах и се държи по същия начин като с другата първоначалната искра има,като се даде на контакт я има,като се завърти стартера няма никой,бензин качва и има доста високо налягане,явно и преди не ми е свършил бензина,оказа се че има 20 литра,не е от него проблема
самия датчик в делкото не знам как да го проверя...


Защо да не оставям кабела от бубината без товар?
Edit:
Ваското1 каза как да шунтирам имобилайзера и не е от него,проверих и там дето каза чичи,че може да е прекъснало и не е,бОбината пак я сменявах и се държи по същия начин като с другата първоначалната искра има,като се даде на контакт я има,като се завърти стартера няма никой,бензин качва и има доста високо налягане,явно и преди не ми е свършил бензина,оказа се че има 20 литра,не е от него проблема

Последна промяна от kaiser666 на Съб 16 май 2009 23:07, променено общо 1 път.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 2F не пали/няма ток
за да не предобриш бОбината...
п.п..
пробвай с друго делко.. демек с друг работещ датчик на Хол..
Палец смени.. евтин е... пробвай и с друга дистрибуторна капачка...
п.п. знам че бУбина звучи едно такова като Ентелегентно.. като пОлитика... /ударението да се чете на о то../ ама правилно е
бОбина...
п.п..
пробвай с друго делко.. демек с друг работещ датчик на Хол..
Палец смени.. евтин е... пробвай и с друга дистрибуторна капачка...
п.п. знам че бУбина звучи едно такова като Ентелегентно.. като пОлитика... /ударението да се чете на о то../ ама правилно е
бОбина...
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Ами аз имам и капачка и палец,ще прбвам с тях,само делко трудно ще стане да намеря,по вероятно направо да купя нов датчик, колегата zfa159 ме светна,че може да е клеморед,при него се е държала колата по същия начин и това е бил проблема(като дам на контакт хвърля искра и след това като върти няма.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 2F не пали/няма ток
kaiser666 написа:Ами аз имам и капачка и палец,ще прбвам с тях,само делко трудно ще стане да намеря,по вероятно направо да купя нов датчик, колегата zfa159 ме светна,че може да е клеморед,при него се е държала колата по същия начин и това е бил проблема(като дам на контакт хвърля искра и след това като върти няма.
Ако е клемореда, шом на контакт има искра на скорост би трябвало да запали

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Не е от клемореда,сигурно днес ще пробвам с друго делко(ако стане)
Някой може ли да помогне да намеря темата за тестване на датик на хол,че нещо не я намирам.)
Някой може ли да помогне да намеря темата за тестване на датик на хол,че нещо не я намирам.)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта