dido_15 написа:Какъв е проблема при помпа-дюза ?
Питам, защото мислех да махна катализатора и да ми затапят ЕГР, но сега се чудя дали да го правя
ЕГР-а на ПД може да се "затапи", но не толкова лесно, както при другите, без да има проблеми. Аз лично незнам какво точно се прави...... това което знам е че по-голяма част от членовете на tdiclub.com са си затапвали ЕГР-те на техните ПД-та, по най-различни начини и след време, всички са стигали до извода, че по-добре да си работи и са връщали ЕГР-а в сток положение.
Далеч съм от мисълта да споря за плюсове и минуси, всеки сам си преценя, всеки може да прочете изписаното от хората, които са пробвали вече и да си направи преценка.
Моето мнение е, че щом е там, той трябва да бъде там и трябва да работи. Ако ви е мръсен ЕГР-а, свалете и го почистете и пак си го сложете на колата.
Вечни неща в този живот няма
