Монтаж на плазма

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Монтаж на плазма

Мнениеот Bai Sando » Нед 17 май 2009 22:08


pronobis написа:
Downloadera написа:
SANDO 1 написа:E черната кутиика от която излизат кабелите за запалването на циферблатите не ти ли издава един тънък гаден звук?На мойте мн. гадно се чуваше в колата и я прекарах чак под кората на чистачките та шума изчезна когато светят...и помисли за стрелките че така се губи ефекта :wink:


Когато е усилено до край го има и при мен този фум като от баласт за ксенон е :lol:
За стрелките съм помислил,но нали е на мойта кола и се ме мързи да го оправя :D

Цената при мен на плазмите е 110лв ако иска някой :)
Поздрави

Downloader, мерси за обясненията по-горе. :да:
От дискусията ви обаче едно нещо не ми хареса - това дето съм го сложил в червено по-горе - са излиза, че и пищят ли...? :roll:

Aми да има го този нежелан ефект и за това сложих въпросната кутиика възможно най далече...под кората на чистачките и сега не се чува :wink: :lol: иначе ето и моите те са същите само че са с сиви циферблати и светещи стрелки от ФАБИЯ :mrgreen:
DSC00927.JPG




Потребителски аватар
Vencitu
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Монтаж на плазма

Мнениеот Vencitu » Нед 17 май 2009 22:56


не ти ли прави проблем тази стрелка като няма ограничителче долу понеже преди скоростомера ти е започвам от 20, а сега от 0 как разбираш с колко караш??


Downloadera
Мнения: 185
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тетевен

Re: Монтаж на плазма

Мнениеот Downloadera » Пон 18 май 2009 5:56


Vencitu написа:не ти ли прави проблем тази стрелка като няма ограничителче долу понеже преди скоростомера ти е започвам от 20, а сега от 0 как разбираш с колко караш??

Сега чакам плазма,която отговаря на мойто си табло да си ми отговаря всичко както трябва ,тази е от ТДИ и за това така се получава ,сега разликата е с 20км :)
Поздрави


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Монтаж на плазма

Мнениеот Bai Sando » Пон 18 май 2009 17:01


Не TDI-то са до 5000 оборота,това си ми е 1към1 с оригиналния километраж и предишния ми беше до 6000 об.и от 0 до 220 :wink: 1.6 AEE двигателите са така и е без ограничителче на стрелката :wink:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Монтаж на плазма

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 18 май 2009 17:11


има различни километражи,
0-200 6000 об,
20-220- 7000
0-220- 7000
0-220 - 5000 тди- моя е такъв
0-200- 5000 пак тди
може и да изпуска някой със сигурност
П.П за 16V i VR6 не съм писал


Downloadera
Мнения: 185
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тетевен

Re: Монтаж на плазма

Мнениеот Downloadera » Чет 21 май 2009 21:15


При монтажа на плазмен Км се изисква следните Умения

Боравене с мултицет,поялник,отверка,гидире и малко въображение :)

Процедурата при монтажа на плазмата е следната:

Размонтирване на самото табло от централната конзола,в зависимост от модела автомобил монтажа протича по различен начин!!!
Отвиване на таблото в зависимост с какво е завито се използват кръстата отверка,шестограм,еврейска звезда и по някога ключе.

След развиването на таблото се откачат буксите от арматурата и ако е с жило на Км се премахва и то,след това таблото се вади от арматурното табло(по някога се налага да се извади волана,за по-лесно и удобно)

Таблото се разглабя,премахват му се крушките,които до сега са осветявали таблото и се запазва само 1 фасонка без крушка в нея,на която се запояват "+" и "-" от самата плазма!!!

Циферблатите се монтират с прозрачно тиксо,което е в комплекта с тях,залепва се на задната страна на циферблатите за закрепване,монтират се без махане на стрелките!!!

Таблото се затваря,закачат се буксите и се пробва с фасонката ,на която са запоени кабелите на плазмата,ако не тръгне да свети се завърта самата фасонка,за по лесно поне аз така правя,че не винаги е удобно да се мери + и - в таблото :)

Прекарват се потенциометрите за контрола на светлината в зависимост от вкуса на притежателя и се сглабя всичко в първоначалния вид !

Вече сте горди собственици на плазма и си мислите,че карате кола няколко години по нова :D

Поздрави

Мойто табло нз от какав мотор е било но го смених и ся съм с оборотомер,че старото нямаше и е 20-220 до 5ооо оборота,ся чакам да ми дойде и плазмата за него само да я подменя :)


Makk
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 25 авг 2009 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Монтаж на плазма

Мнениеот Makk » Пет 30 юли 2010 9:35


Май ще събудим темата, но моля да ме посъветвате, къде може да ми монтират плазмен километраж. Имам жеание да работя по колата си, но всеки трябва да знае ограниченията си - това за мен са кабели и тоци. Нищо не отбирам.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта