Проблем при първо палене :(

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Проблем при първо палене :(

Мнениеот eras3r » Нед 10 май 2009 8:51


Здравейте, проблемът ми е следният.
Сутрин при първо палене свещите си подгряват както трябва, бендиксът ми изпуска (но не в това ми е проблема сега) а в това, че върти супер дълго време без да запали. Чак след 3-4-5 минути пали. И днеска за първи път като запали ми направи един проблем, светна ми лампата за маслото почна да мига и да пищи нещо там...после запали и сичко си беше в норми, нито свети нито пищи. Както казах това с пищенето ми го направи за първи път (след продължително въртене на стартера без да изпусне бендикса), а с това ТРУДНО палене го прави от няколко дена насам.
От къде може да е проблема?
ДВГ - AEF
Модел на количката : VW Polo 1.9D 1999 година (6N)




Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот djdaka » Нед 10 май 2009 20:40


При тези температури, а пали трудно... да не е прескочил ремъка и да е изгубила центровка.
Поздрави


Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот eras3r » Нед 10 май 2009 22:00


Надали ще е от ремъка, понеже това го прави ако не е палена примерно от вечерта до сутринта. Иначе си пали като по часовник.


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот danii » Нед 10 май 2009 23:58


Виж сутрин преди да палиш дали има нафта в прозрачните тръби преди помпата.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот Golf_Bora » Пон 11 май 2009 6:27


danii написа:Виж сутрин преди да палиш дали има нафта в прозрачните тръби преди помпата.

Както ти писа колегата виж за въздух в системата и сменял ли си скоро горивен филтър ?

П.П. има едни възвратни(невъзвратни) клапани ,ако случайно ти връща/пада нафтата. Успех.


Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот eras3r » Пон 11 май 2009 11:12


Абе има малко въздух ама съвсееееееееееем малко.
Иначе...когато запали след "n"тият път като запали и едно огромно кълбо дим от ауспуха...

п.п. Днеска като я запалих реших да видя дали духа от мястото на щеката за маслото...и резултата беше беше духа амааааааааааааааааа съвсеееееееееееем слабо (излиза въздух нали) което според мен не е толкова тревожно...


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот bobitur » Чет 14 май 2009 8:26


Не е страшно да духа през щеката, и не е критерии, че двг-то е за ремонт, по-стршното е да гори масло. Като начало виж центровката да не би да е мръднала. Иначе лампата на маслото след стартиране, ако продължи да свети и зумерчето пищи е индикация, че има високо или ниско маслено налягане. Може клапана на масления филтър да се запушва (от кога не си сменял масло).


Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот eras3r » Чет 14 май 2009 9:21


Маслото ми е на 4-5000км. Казаха ми, че това с пиещенето оная сутрин е от това, че много дълго съм държал завъртян стартера :)
Оттогава не е мигала и светила и пищяла...


Потребителски аватар
_Impuls_
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот _Impuls_ » Чет 14 май 2009 23:07


Колега само да те питам как ги провери свещите че подгряват на 100% и са здряви.


Потребителски аватар
gushliak
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот gushliak » Пон 18 май 2009 22:58


eras3r написа:Абе има малко въздух ама съвсееееееееееем малко.
Иначе...когато запали след "n"тият път като запали и едно огромно кълбо дим от ауспуха...


Колега, отиди да ти проверят затягането на болта на зъбното колело на коляновия вал! Конструктивен недостатък на някои от моторите на VW-груп - разхлабва се болта, оттам отива шпонката, а след нея и леглото й! Резултатът е мърдане на центровката поради грешно завъртане на ремъка и ... забрави за паленето!
При мен започна да пали все по-трудно и точно с това "огромно кълбо дим от ауспуха", докато една сутрин въобще не запали. Излекуваха ме за 1/2 ден - ново зъбно колело, болт и Локтайт + по-яко стягане, отколкото въобще можеш да си представиш и си готов!
Това, обаче, само при условие, че леглото на з.к. не е толкова разбито, че и с таз процедура не могат да ти помогнат! Тогава ... гориш! Отиваш на смяна на колянов вал, което ... :banghead:
Успех! :да:


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот bobitur » Вто 19 май 2009 13:04


gushliak написа:
eras3r написа:Абе има малко въздух ама съвсееееееееееем малко.
Иначе...когато запали след "n"тият път като запали и едно огромно кълбо дим от ауспуха...


Колега, отиди да ти проверят затягането на болта на зъбното колело на коляновия вал! Конструктивен недостатък на някои от моторите на VW-груп - разхлабва се болта, оттам отива шпонката, а след нея и леглото й! Резултатът е мърдане на центровката поради грешно завъртане на ремъка и ... забрави за паленето!
При мен започна да пали все по-трудно и точно с това "огромно кълбо дим от ауспуха", докато една сутрин въобще не запали. Излекуваха ме за 1/2 ден - ново зъбно колело, болт и Локтайт + по-яко стягане, отколкото въобще можеш да си представиш и си готов!
Това, обаче, само при условие, че леглото на з.к. не е толкова разбито, че и с таз процедура не могат да ти помогнат! Тогава ... гориш! Отиваш на смяна на колянов вал, което ... :banghead:
Успех! :да:

Ами може и да се наваря коляновия вал. И да се направи като на ТДИ без канал за шпонка и съответно зъбно колело като на ТДИ. Ама си е играчка и пари повечко, ако е разбит коляновия вал това е добро решение. Найстина си провери центровката и особено зъбното колело на кол.вал, иначе не търси подгревни свещи в това топло време.
Успех. :D
П.П Погледни тази тема може да ти е от полза. Това е кол. вал на ААЗ(предполагам).http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=51


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот ruskia » Вто 19 май 2009 19:52


Свещите са колега, аз имах същия проблем, само че с Г2, счупих си стартера от въртене... После оправих стартера и смених свещите, почна да пали от четвърт оборот... Закарай я при някой майстрор да ти измери свещите и ще ти каже дали работят или не, надали ще ти вземе и пари.
Успех

Последна промяна от ruskia на Чет 21 май 2009 13:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот martin4o_mom4e » Вто 19 май 2009 21:17


Ако е коляновя вал има и друг вариан от пасат Б3 и става идеално,при него захващането е много по-сигурно от това на голфа.


Потребителски аватар
_Impuls_
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот _Impuls_ » Чет 21 май 2009 9:46


Незнаех че този модел поло има проблема на ААZ. Но Все пак ако е центровката няма да му прави номера с изпушването само сутрин а при всяко второ стартиране на двигателя.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем при първо палене :(

Мнениеот bobitur » Чет 21 май 2009 11:35


_Impuls_ написа:Незнаех че този модел поло има проблема на ААZ. Но Все пак ако е центровката няма да му прави номера с изпушването само сутрин а при всяко второ стартиране на двигателя.

Не съм казал че има проблем като ААЗ, само цитирах заварянето на кол. вал, че може да се избегне купуването на нов. А това в червеното го прави само сутрин на студен ДВГ не е здължително да е всеки път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chriss, Sky_is_the_Limit, Ивайло Димов и 66 госта