Днес сефтосах климатика, и точно в момента на включване на перката на 2-ра степен, се появява една кофти вибрация.От какво може да е това?
Климатика ми май има нужда от допълване, понеже не духа така хладно както преди, а и аз не съм го зареждал досега, къде да ида да ми го напълнят качествено???
Възможно ли е при ниско ниво на фреона, да се мъчи двигателя?
От какво може да са тези вибрации при втората степен на перката ?
Климатик, перка, зареждане
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Климатик, перка, зареждане
От перката - явно се е поразбила. Хвани и я разклати да видиш няма ли луфт.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Климатик, перка, зареждане
няма луфт нанийде, прегледах ала бала, мисля че е от наслоилата се кал от зимния период в единия край на перката , сега ще почистя и ще пиша какъв е резила
!
!
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Климатик, перка, зареждане
перфектно , проблема се реши , измих я и запя!Сега остава да намеря къде да ми напълнят климатика качествено!
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Климатик, перка, зареждане
Мога да те пратя в едно качествено сервизче, но е в Перник. Ако пътуваш натам кажи да ти дам координати и телефон.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Климатик, перка, зареждане
Marto_Polo написа:Мога да те пратя в едно качествено сервизче, но е в Перник. Ако пътуваш натам кажи да ти дам координати и телефон.
с цените как е , колко долу горе струва зареждането
?
Re: Климатик, перка, зареждане
freestyler911 написа:с цените как е , колко долу горе струва зареждането
?
Аз ще те пратя на друго място, което е в София

Намира се в хладилника, миналата година и аз правих тая процедура - доволен.
Или напиши в търсачката - Митко Василев - това е твоя човек.
По спомени - без грам фреон - 80 лева

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Климатик, перка, зареждане
blinder написа:freestyler911 написа:с цените как е , колко долу горе струва зареждането
?
Аз ще те пратя на друго място, което е в София![]()
Намира се в хладилника, миналата година и аз правих тая процедура - доволен.
Или напиши в търсачката - Митко Василев - това е твоя човек.
По спомени - без грам фреон - 80 лева
добре киро , ама как без фреон 80 лева, имаш предвид че само прегледа на климатика е 80 кинти
?
Re: Климатик, перка, зареждане
freestyler911 написа:добре киро , ама как без фреон 80 лева, имаш предвид че само прегледа на климатика е 80 кинти
?
мммм без фреон в моята система + пълнене от тяхна страна - 80 лева
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатик, перка, зареждане
Стандартната тарифа е 10 лв за 100 грама...което за Поло е точно 70-80лв (според системата).Съответно в тази цена влиза преглед на системата,тестове...ала-бала...масло и оцветител - Цък .
Иначе масова практика на мои колеги е да ви чарджат отделно за оцветител,отделно за масло,отделно за тестове и т.н.
Дефакто процедурата е проста - тегле се стария фреон и масло....гледа се колко е и ако е под 30-40% за системата се тества с налягане - дали има теч понеже не е нормално да е толкова малко....в 80% от случаите има теч.Ако пък се окаже,че няма системата се вакуумира и се пълни наново....дори да е имала съвсем дребен теч после благодарение на UV оцветителя се хваща много бързо къде е....основно от запресовките на маркучите,снадките с гумените О-пръстени или гаритурите на компресора...по-рядко пробити тръби и радиатори...ама не е изключено.
Общо взето е това.
Иначе масова практика на мои колеги е да ви чарджат отделно за оцветител,отделно за масло,отделно за тестове и т.н.
Дефакто процедурата е проста - тегле се стария фреон и масло....гледа се колко е и ако е под 30-40% за системата се тества с налягане - дали има теч понеже не е нормално да е толкова малко....в 80% от случаите има теч.Ако пък се окаже,че няма системата се вакуумира и се пълни наново....дори да е имала съвсем дребен теч после благодарение на UV оцветителя се хваща много бързо къде е....основно от запресовките на маркучите,снадките с гумените О-пръстени или гаритурите на компресора...по-рядко пробити тръби и радиатори...ама не е изключено.
Общо взето е това.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта