Къде го намери тоя майстор бе
Re: Поло 2F не пали/няма ток
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Къде го намери тоя майстор бе
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Ето това го правих аз
и няма искра,той си провери много неща,не е индианец.blueice написа:Ха сегатвоето е като на снимка 2.
1.Откачи куплунга от делкото
2.Извади централния кабел от капачката на делкото,постави на кабела една свещ(не църковна)и я допри до масата на автомобила
3.Завърти контактния ключ на позиция "контакт"
4.Закачи единия край на пробната лампа на МАСА
5.С другия край на пробната лампа докосвай средния край на буксата която си откачил от делкото (Т.1)
6.Гледай дали има искра.Ако има датчик , ако няма или бъркаш нещо или проблема е по сериозен
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Поло 2F не пали/няма ток
От последните ти постове ми настръхна косата! 

- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Комутатора ти е част от бобината... а тоя с компа е за разстрел.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Поло 2F не пали/няма ток
То хубаво сменяни датчици за проба ,ама провери ли дали загранването на тези датчици е налице?Това за проблем с компа ще е прецедент ,като се има в предвид ,че слабите места на тва автомобилче са датчика на Хол,комутатора и бобината
- blueice
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 2F не пали/няма ток
"Ами пробвах както си писал показва 11.5 волта............."значи има захранване.Любопитно ми е какво ще излезе 
-
anton123
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
според мен колега е комутатор.и аз имах същия проблем,яко удреше ток,ама не пали и не пали.бензин колкото искаш и не пали и не пали.от тук нататък като сопол от гаража и на първия майстор и след 10 мин пълен напред,но за кратко,щото като загря същата работа,не пали и не пали.като изтина малко запали,ама пак същата работа.от тук нататък нов комутатор оригинален/щото предния беше ментак/и до сега няма пробле,да чукна на дърво,щото знам какво е.успех и пиши за резултата.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Скоро ще се разбере,купих датчик,ще го сменя,колега от форума ще ми донесе ECU i бобина и ще видиме какво е. 
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
ANTOV_MS донесе комп,както го сложихме(с моето делко,датчика от пасата и мояята бобина) колата така и запали! Покарах я малко,загря няма никакви ядове за сега.
п.п По късно ще пусна малко инфо за датчика на хол който се продава по магазините и смяната му.
п.п Имам чуството,че в цялата тая история има работа ето тази тема viewtopic.php?f=60&t=106776&hilit=antov
Както и да е,дано нямам повече ядове. 
п.п По късно ще пусна малко инфо за датчика на хол който се продава по магазините и смяната му.

п.п Имам чуството,че в цялата тая история има работа ето тази тема viewtopic.php?f=60&t=106776&hilit=antov
Както и да е,дано нямам повече ядове. 
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Хубаво е, че си отново в движение.
Темата която цитираш обаче не е свързана с проблемите ти и НЕ МОЖЕ да е! Това което се случи тогава е, че изгорихме няколко чипа поради неправилно поставяне. След като установихме грешката проблем не е имало. От тогава до момента в който ти придоби автомобила съм изминал около 5-6000 км и ядове не е имало. Можеш сам да видиш датата от която е онази тема, а колата не съм я спирал...
Също така тук е момента да кажа, че чип тунинга се провали и десетина дена след като го бяхме монтирали върнахме оригиналния мап защото така и не се оправихме с тунинг разхода който скочи значително.
Темата която цитираш обаче не е свързана с проблемите ти и НЕ МОЖЕ да е! Това което се случи тогава е, че изгорихме няколко чипа поради неправилно поставяне. След като установихме грешката проблем не е имало. От тогава до момента в който ти придоби автомобила съм изминал около 5-6000 км и ядове не е имало. Можеш сам да видиш датата от която е онази тема, а колата не съм я спирал...
Също така тук е момента да кажа, че чип тунинга се провали и десетина дена след като го бяхме монтирали върнахме оригиналния мап защото така и не се оправихме с тунинг разхода който скочи значително.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Поло 2F не пали/няма ток
kaiser666 написа:ANTOV_MS донесе комп,както го сложихме(с моето делко,датчика от пасата и мояята бобина) колата така и запали! Покарах я малко,загря няма никакви ядове за сега.
п.п По късно ще пусна малко инфо за датчика на хол който се продава по магазините и смяната му.
п.п Имам чуството,че в цялата тая история има работа ето тази тема viewtopic.php?f=60&t=106776&hilit=antovКакто и да е,дано нямам повече ядове.
Ае честито и имаш да черпиш чичката май, комп за ГТ няма под път и над него
Айде и умната и ела на поло срещичка
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Поло 2F не пали/няма ток
За черпене е Жорката, че пак се хвана да помага и да се разхожда по чужди проблеми.
На мен ми е интересно точно каква е ситуацията? Стария комп на 100% ли е сигурно, че е фира и ако е то КАК?!?
Да си мил мотора скоро? Да си поливал под капака? Да са се задръстили дупките за отичане на водата на двата калника и да се е наводнявало леглото на компа?
Ако подобни неща не са на лице е задължително да се провери за слаби връзки, отечки и неизправни тоци по колата за да не изпляка и новия ком. Обърни особено внимание на колко волта ти качва реле регулатора от алтернатора. Не би трябвало да е повече от 14,5.
Факт е, че с колата не съм имал токови проблеми и, че ти я дадох в отлично здраве. В този ред на мисли да ме обвиняваш индиректно, че имам вина за случилото ти се цитирайки онази тема не ми се струва много коректно...
На мен ми е интересно точно каква е ситуацията? Стария комп на 100% ли е сигурно, че е фира и ако е то КАК?!?
Да си мил мотора скоро? Да си поливал под капака? Да са се задръстили дупките за отичане на водата на двата калника и да се е наводнявало леглото на компа?
Ако подобни неща не са на лице е задължително да се провери за слаби връзки, отечки и неизправни тоци по колата за да не изпляка и новия ком. Обърни особено внимание на колко волта ти качва реле регулатора от алтернатора. Не би трябвало да е повече от 14,5.
Факт е, че с колата не съм имал токови проблеми и, че ти я дадох в отлично здраве. В този ред на мисли да ме обвиняваш индиректно, че имам вина за случилото ти се цитирайки онази тема не ми се струва много коректно...
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Чакай бе никого не обвинявам,
Ако така е прозвучало се извинявам,просто така си го обяснявам,вода не е имало,оня майстор дето взе стария комп,каза че мап-а бил заминал,явно трябва да я откарам на диагностика,ма ще видиме кога ще е,че се поохарчих покрай компютри,датчици и мастери.
п.п От както съм взел колата(600км) нищо не е пипано под капака освен масло и въздушния филтър
Сега работи като по часовник,но при първа възможност трябва да я откарам да се види да не търся отново компютър.
Благодаря на всички писали в темата и най вече на zfa159,Vizor,ANTOV_MS,groznika
Ще си проверя зареждането,с нов датчик съм и бобината въпреки,че работи ще си сложа другата и ще карам така за сега,че нямам възможнт да ходя на диагности,а може пък и просто да му е дошло времето на компа все пак не е направен вчера а през 90-та година.
п.п От както съм взел колата(600км) нищо не е пипано под капака освен масло и въздушния филтър
Благодаря на всички писали в темата и най вече на zfa159,Vizor,ANTOV_MS,groznika

Ще си проверя зареждането,с нов датчик съм и бобината въпреки,че работи ще си сложа другата и ще карам така за сега,че нямам възможнт да ходя на диагности,а може пък и просто да му е дошло времето на компа все пак не е направен вчера а през 90-та година.

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Поло 2F не пали/няма ток
За захранването ,компа е изграден от елементи които да покриват стандарта за автомобилна електроника който е до 18 волта. Но проблема наистина може да се окаже в МАП сензора който за нещастие е монтиран в компютъра (онази черна кутийка с черното маркучле)

Това е комп от G40
МАП сензора измерва вакума...нещо съединенията на вакума.....
п.п. В интерес на истината не съм 100%сигурен ,че 3F има мап изобщо
,но PY (g40) има. Ако към компа ти отива маркуч за вакум ,ще разсееш съмненията ми

Това е комп от G40
МАП сензора измерва вакума...нещо съединенията на вакума.....
п.п. В интерес на истината не съм 100%сигурен ,че 3F има мап изобщо
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Поло 2F не пали/няма ток
ECU-то на 3F изглежда 1:1 с това на снимката, но без мап сензора.
Като говорим за мап при 3F се има предвид таблицата в чипа (онзи хоризонталния с бялата лепенка):)
Като говорим за мап при 3F се има предвид таблицата в чипа (онзи хоризонталния с бялата лепенка):)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта
