vezbata написа:maslinkov написа:Rad3v написа:Това, че е малък мотор не значи, че гори 4-5 мойта в града не пада под 7...
7,7 по книжка, като смениш термодатчика ще падне на 6,5-6,8, а газовата ти стува 1400 лв, щото колекторите ти са пластмасови. Или ще "изгориш" 900л и ще минеш 15000км, без да броим парите за газта за същото време, докато почне да ти се изплаща. А дотогава никой не може да ти гарантира че ще е здрава колата, или че цената на газта ще е същата, или няма да въведат данък в/у газовите уредби, както беше едно време, което ги обезсмисля. Да слага този който му гори като ламя и върти много.

Кой температурен датчик имаш предвид:този които отваря и затваря циркулацията на антифриза(дето е вътре в маркуча) или този дето следи за температурата на антифриза и подава сигнали към компа???
Твоя датчик дето отваря и затваря, малкия и големия кръг, ората му викат термостат
Иначе, щом хората са го смятали този ахтонобил да връй с бензин , не мисля че е правилно да се изпробва дали може и на газ, това че работи , не значи че е добре от инженерна гледна точка, газта има съвсем други свойства като гориво , не си мислете че автомобилът ви е готов да понесе всичко. Още повече че новите технологии се движат все повече по ръба на бръснача, с цел да изстискат повече от моторя и да намалят теглото му, а за пробега едва ли се стремят да е много лонг лайф , щото и новите автомобили е хубаво да се продават...