От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Сря 05 мар 2008 22:27


Не съм ги разглобявал цялостно/не съм вадил буталцето/.
Не знам за каква ламаринка става дума като свалях апаратите от другия мост не видях такава.Може и да се е загубила някъде при доставката,защото моста дойде без дискове.
Спирачната помпа е оригинална на VW от Г3 мисля само,че е на 22мм,взехме я от моргата цената и беше 25лв.
8)




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 06 мар 2008 12:02


Тази ламаринка е първото нещо, което се нанизва на шенкела след като завиеш болтовете преди да се сложиш диска

И също тази ламаринка трябва да я извадиш за да можеш да отвиеш болтовете на шенкела от моста.

Хубаво е да си я сложиш, иначе може да си загубиш някъде семерингата и греста и да стане мазало :?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 06 мар 2008 14:38


последно с двойковите жила останахте нали ?


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Нед 09 мар 2008 16:33


alpine написа:последно с двойковите жила останахте нали ?


Ето и информация след поставянето на жилата.Жилата не са двойкови,защото взехме такива и се оказаха дълги и трябваше да ги сменяме.Нали има разлика в ръчните,по точно захващането на жилата и първоначално взехме по дълги но след като ги сложихме видяхме,че няма да стане така.Върнахме ги и взехме други жила,по късно ще пусна и снимка на опаковката на жилата/посочени бяха само за G60 и другите модели бяха все на Г3/
Ръчната си работи перфектно няма никакви проблеми :wink:


Потребителски аватар
didocv
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот didocv » Пет 21 мар 2008 22:14


Можели дискове и апарати от голф 2 да се монтират на голф3?


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Пет 21 мар 2008 22:21


didocv написа:Можели дискове и апарати от голф 2 да се монтират на голф3?


Може те са аналогични :wink:


Потребителски аватар
didocv
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот didocv » Пет 21 мар 2008 22:27


10X


Потребителски аватар
B O B I
Мнения: 1637
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B O B I » Съб 22 мар 2008 15:28


Можели дискове и апарати от голф 2 да се монтират на голф1 задни


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Съб 22 мар 2008 19:55


Да принципа е същия както в моя случаи.


valeri_m
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот valeri_m » Пет 08 май 2009 17:48


Аз искам да направя същата операция на моя, но неразбирам някой неща.
1. сменя ли се моста или се монтират на същия.
2.шенкелите смент ли се.
:screwy
3.Ако намеря дисковете, шенкелите и апаратите от г4 и ги сложа дали ще ми станат :oops:


Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот joro^ » Нед 10 май 2009 0:04


valeri_m написа:Аз искам да направя същата операция на моя, но неразбирам някой неща.
1. сменя ли се моста или се монтират на същия.
2.шенкелите смент ли се.
:screwy
3.Ако намеря дисковете, шенкелите и апаратите от г4 и ги сложа дали ще ми станат :oops:

Колега не си погледнал хубаво на 1-вата страница ,Alpine е написал, че може да се сложи на стария или направо да се смени ,за което е напълно прав.По втория въпрос, да сменят се шенкелите.От Голф 4 силно ме съмнява да стане шенкела, за апарата колегата е сложил такъв, така че става но за шенкела не мога да ти кажа с точност.Най добрия вариянт е да си намериш цял мост комплект и да го качиш хем
ще си имаш и стабилизираща щанга.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот fox_vt » Нед 17 май 2009 11:00


колеги имам един въпрос -лагерите от барабанните спирачки трябва ли да се сменят щото скоро ги сменях и ако тряя не ми се захваща поне засега.


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот MK2-GT » Пет 22 май 2009 10:57


fox_vt написа:колеги имам един въпрос -лагерите от барабанните спирачки трябва ли да се сменят щото скоро ги сменях и ако тряя не ми се захваща поне засега.


Ами има вариянт да избиеш гривните на лагерите от барабана и да ги прехвърлиш на диска но нее препоръчително по добре да ги смениш! :wink:


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот fox_vt » Съб 23 май 2009 12:00


ама по принцип са еднакъв размер осите и лагерите на барабанните и дисковите отзад ,така ли да разбирам? То че не много убаво да ги избивам ама тамън ги бях сменил :banghead: ,зако се оставих да ме разубедят да слагам дискове отзад :beat_butt2 ,сега пак се зарибявам :drinking:


Потребителски аватар
Nio4ak
Мнения: 715
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв. Бояна

Re: От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот Nio4ak » Вто 25 авг 2009 0:58


колеги аз минах от барабани на дискове със апарати от Голф 4 но имам следния проблем отзад спира повече от колкото от пред
някой от вас имал ли е такъв проблем и има ли идея как да го оправя
отпред съм си със старите дискове 239мм оригиналните на Г2 1.6 EZ
да допълня голфа няма кантар на моста



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта