Проблем със захранването
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
DIGIFANT 2E написа:от тока който е указан на алтернатора
Да ама не
Докторееее тоэи ток дето го дава алтернатора 70А энайш кога го дава,на 6000 оборота когато работи,при 2500-3000 оборота,режим в който се кара колата най много отдадените ампери са около 40 и то не при всички генератори плюс минус 5 процента,эаводско.даже петто процента е эа 90А-генератор,эа 65А май беше повече.....
Ти си абсолютно прав

То и така може да се тества дали е слаб алтернатора за музиката, а именно - пали се двигателя и се оставя да работи на празен ход, пускат се фаровете (трябва все пак да е достатъчно тъмно, за да се виждат) и се пуска музиката ПОЧТИ на макс (попринцип да се усилва повече от 80-85% от макс-а е глупост) и ако фаровете примигват като удря баса значи работата не е добре

- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
DIGIFANT 2E написа:При динамото при увеличаване на оборотите се увиличава и напрежението,а при генеретора напрежението е постоянно а се увеличава отдадения ток,при мен на 750 и на 5000 оборота напрежението е винаги 13,4 волта.....
Aко напрежението ти е винаги 13,4В,хвърляй го на боклука!

ВИНАГИ при по-високи обороти напрежението на "динамото"(алтернатора) е по висико !! Но с тази малка разлика,че в него има вграден т.нар. РЕЛЕ-Регулатор и по-високото напрежение той го реже! И за да имаш НЯКАКЪВ заряд на акумулатора това напрежение трябва да е по-високо от напрежението на акумулатора,т.е. от 13,4В !!!!


И тъй основно източниците в колата се захранват от алтернатора,но когато прекалиш с консуматорите(или оборотите са ти ниски),захранването се поема от акумулатора!!!
От това по-високо напреж на алтернат. се получава и въпросният ефект с по-яркото засветване на фаровете примерно!!!!Въпросът е тези разлики да са едвам доловими!!!!Но и зависи от това как ти е калибриран реле-регулат. и какви са му праговите напрежения!!!!
Апропо за кво си мислите,че толкоз често авто радията здават багажа.......
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
WDW написа:РЕЛЕ-Регулатор и по-високото напрежение той го реже!
Тъй ли се вика, защото аз го знам просто като регулатор на напрежението?

-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Aко напрежението ти е винаги 13,4В,хвърляй го на боклука!
Ми колко трябва да е когато е эапалена колата и эарежда,щото не мислиш ли,че при всяко эавъртане на стартера има консумация и то такава че ти трябва поне половин час та да эаредиш акумолатора..
Эа мен е нормално след като съм эапалил колата и в рамките на една минута като отида да меря да ми дава тия стойности....
Кажи според теб как е нормалния цикъл на эареждане а пък ако трябва ще го сменям,лошо няма в това,щом му е дошъл момента.......
Офф!
И аз го имам тоз проблем с прекъсването на музиката като дам повече консуматори (фарове + халогени + музика на +80%). Думне баса и цък ...Премигнеш на дълги и цък ... язък.
Иначе акумолатора ми е 72А ACDelco нов на месец, зареден всичко на 6 уж, Генератора го смених с голям на 90А (по-големи нямат за Голф1). Тока за усилвателя идва директно от акумолатора. Никакво подобрение. Пусна ли фарове и халогени и макс на баса и прекъсва. Да не говорим ако пусна и парно
Добре че рядко пускам халогени.
Не може ли с кондензатор да се сложи нещо и той да компенсира падовете? Примерно при къси/дълги прекъсва само в момента на смятана - и тоз момент да се компенсира от някъде?
ПП: pinci, това за директно към музиката тока как е точно - директно към усилвателя или директно към Цд-то? че за усилвателя ми е директно от акумолатора но ЦД не знам от каде зема тока точно.
И аз го имам тоз проблем с прекъсването на музиката като дам повече консуматори (фарове + халогени + музика на +80%). Думне баса и цък ...Премигнеш на дълги и цък ... язък.
Иначе акумолатора ми е 72А ACDelco нов на месец, зареден всичко на 6 уж, Генератора го смених с голям на 90А (по-големи нямат за Голф1). Тока за усилвателя идва директно от акумолатора. Никакво подобрение. Пусна ли фарове и халогени и макс на баса и прекъсва. Да не говорим ако пусна и парно

Не може ли с кондензатор да се сложи нещо и той да компенсира падовете? Примерно при къси/дълги прекъсва само в момента на смятана - и тоз момент да се компенсира от някъде?
ПП: pinci, това за директно към музиката тока как е точно - директно към усилвателя или директно към Цд-то? че за усилвателя ми е директно от акумолатора но ЦД не знам от каде зема тока точно.
- pinci
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
EXO написа:ПП: pinci, това за директно към музиката тока как е точно - директно към усилвателя или директно към Цд-то? че за усилвателя ми е директно от акумолатора но ЦД не знам от каде зема тока точно.
Ми виж сега аз лично в момента съм без усилвател аз съм си дръпнал ток за ЦД-то директно от акумулатора, просто режеш плюсовия кабел и му слагаш бушон 10-15А и нямаш грижи, преди това и на мен ми прекъсваше но аз го направих по друг повод това пък то взе че се оправи и онова




-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:21, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта