Значи цялата кола влиза в резонанс когато я напъна с пълна гас по лек баир нагоре особенно ,започва към 1600 оборота някъде и започва изведнъж ....и после отшумява постепенно към 2200,2400... Има го слабо на втора,на трета още повече и на четвърта и пета наи много тресе....Ако издувам на всяка предавка до към 3000 оборота изобщо го няма ...или ако не давам много гас.
Прибрах се от Исландя до България с претъпкана и много тежка кола и минах така 3600 км та се чудя дали съединителя не е видял зор или някои тампон или каре , полуоска или какво не знам....
Лошото е че веднага сложих чип и колата тръгна да върви като луда и може сега мошноста да изкарва някои проблем които досега не съм забелязвал защото не е могла да да дърпа така...та не обърнах внимание дали го имаше тресенето като стоварих багажа и преди да сложа чипа...
Моля ви помагаите , от какво е...
Иначе благодарности на Брезел за чипа колата върви като самолет и пали от раз...и благодарности на Дани от Монтана дето го сложи и ми направи всички настроики и колата сега ми дава между 4 и 4,5 среден разход...още не мога да повярвам...и то повечето беше в София , петрохан ..



тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
- edit0r
- Мнения: 72
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
Еми претрисането може да е съединител и моят голф го правеше това!
Виж като запалиш колата на свободна и натискаш много леко съединителя и дали се чува шум от към мотора(където се намира съединителя), ако има шум значи е тръгнал... ако няма всичко е ОК
Виж като запалиш колата на свободна и натискаш много леко съединителя и дали се чува шум от към мотора(където се намира съединителя), ако има шум значи е тръгнал... ако няма всичко е ОК
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
и мойта при подаване на пълна газ от 1500об.се разтреперва секундно
аз го отдавам на повечето гориво което постъпва.ама твоята е синхро--да не е нещо там от системата.ама съмнява ме.не се вталявай толкова--щом притриса значи и върви 


- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
Е да беше малко изобщо нямаше да му обръщам внимание ама то ....и то точно в ниските обороти...нали човек наи често там кара....
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
Малииии, Андонов , верно ли бе,значи не може да е от друго.....все си имах малка надежда че ще е от нещо друго,ама сега при категоричен отговор на теб и ифидик вече няма съмнение...туууууууу да му се не види и съединител....1200-1300 лева нали.....на всичкото отгоре и турбината е за ремонт...или смяна ,пие по 1 литър масло на 1500 км...все скъпи ремонти ми се задават
благодаря за вниманито

благодаря за вниманито

Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
edit0r написа:Еми претрисането може да е съединител и моят голф го правеше това!
Виж като запалиш колата на свободна и натискаш много леко съединителя и дали се чува шум от към мотора(където се намира съединителя), ако има шум значи е тръгнал... ако няма всичко е ОК



- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
според мен е от каретата...от съединителя се получава трсене само при потегляне.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
kiko946 написа:според мен е от каретата...от съединителя се получава трсене само при потегляне.
Не говорим за съединител а за маховик.
Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
Понеже и при мен има тресене в интервала от 130 до 150км/ч на 6 предавка, а на същите обороти на 5, 4 и 3 го няма, възможно ли е да е от маховика или е от гумите? Когато ходих на баланс ми казаха, че гумите имат известно радиално изкривяване /поради каране с криви джанти/, което не може да бъде компенсирано.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
Andonov написа:kiko946 написа:според мен е от каретата...от съединителя се получава трсене само при потегляне.
Не говорим за съединител а за маховик.
а защо при големиобороти после изчезва би трябвало да става още по големо тресенето ...а така също не е и от гумите защото от гумите се получава тресенето при големите не обороти а при вдигане на голяма скорост и не изчезва докато не падне скороста.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
go_show написа:Понеже и при мен има тресене в интервала от 130 до 150км/ч на 6 предавка, а на същите обороти на 5, 4 и 3 го няма, възможно ли е да е от маховика или е от гумите? Когато ходих на баланс ми казаха, че гумите имат известно радиално изкривяване /поради каране с криви джанти/, което не може да бъде компенсирано.
при голяма скорост акое от гумите се получава и при спадане на скороста изчечва...така както описваш е от гумите , балансираш и си ОК
Последна промяна от kiko946 на Вто 26 май 2009 7:56, променено общо 1 път.
Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
Колегата kiko946 ме успокои, че при мен може да е от гумите, тъй като го има само при висока скорост на тези обороти, а при по-ниска скорост изчизва. Дано да си прав
, ще почерпя!

- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
go_show написа:Колегата kiko946 ме успокои, че при мен може да е от гумите, тъй като го има само при висока скорост на тези обороти, а при по-ниска скорост изчизва. Дано да си прав, ще почерпя!
колега направи следния експеримент : - вдигни голема скорост за да се появи тресенето и изключи от скорост и двигателя /правил съм го / ако е от гумите ще продължи да тресе....може двигателя да не изключваш защото ако врътнеш малко повече да не се заключи кормилото...затова не изключвай двигателя !!!
Последна промяна от kiko946 на Вто 26 май 2009 8:09, променено общо 1 път.
Re: тресене при ускуряване между 1600и2200 оборота Б5 АФН синхро
не се бях сетил за това, наистина има логика, ще го направя
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Monyo Monev и 43 госта