редица проблеми с 2Е...Помагайте

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pach0
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана/София

редица проблеми с 2Е...Помагайте

Мнениеот pach0 » Сря 27 май 2009 22:57


Здравейте колеги, напоследък се появиха много проблеми с моето голфче...значи като за начало заглрява само когато стоя във задръстване иначе не, претполагам че е термостат самоче като загрее до 70 градуса и включва перка :banghead: освен това като тръгне малко да загрява почва да мени оборотите (падат до 200-300 и отиват до 2000) когато е студена си работи нормално. От какво може да са сички тези неща?
Ако някой има VAG-Com и може да ми каже чрез него може да си чукнем някаде среща и ще почерпя.
Благодаря ви предварително! :beer




Потребителски аватар
pach0
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана/София

Re: редица проблеми с 2Е...Помагайте

Мнениеот pach0 » Чет 28 май 2009 19:46


:arrow:


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: редица проблеми с 2Е...Помагайте

Мнениеот snupeca » Чет 28 май 2009 19:56


Мии, на пръв прочит - темп датчик, стъпков мотор може би, па за vag-com поразрови в Сервизите


Потребителски аватар
pach0
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана/София

Re: редица проблеми с 2Е...Помагайте

Мнениеот pach0 » Чет 28 май 2009 19:59


е да но ми казаха че може да е и ламбда сонда и не знам...


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: редица проблеми с 2Е...Помагайте

Мнениеот sportul » Чет 28 май 2009 20:37


смени темп. датчик струва към 25 лв


Потребителски аватар
pach0
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана/София

Re: редица проблеми с 2Е...Помагайте

Мнениеот pach0 » Пет 29 май 2009 15:27


Ако е само това ще е перфектно но може ли да мени оборотите от него :roll:


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: редица проблеми с 2Е...Помагайте

Мнениеот snupeca » Пет 29 май 2009 15:44


pach0 написа:Ако е само това ще е перфектно но може ли да мени оборотите от него :roll:

Може, щом като е студена е ок, най-вероятно е от него - смени темп датчика и виж как ще е. Иначе прегледай и стъпковия мАтор


Потребителски аватар
pach0
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана/София

Re: редица проблеми с 2Е...Помагайте

Мнениеот pach0 » Пет 29 май 2009 22:02


е стъпковия мотор как се с кореселин ли се миеше


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: редица проблеми с 2Е...Помагайте

Мнениеот radotom » Пет 29 май 2009 23:06


8V моторите страдат от хроничен недостиг на въздух...
Може на някой да му се стори странно, но когато при почти загряла кола сутрин почнат да ми шават оборотите и да ме гледат на кръв опелджиите по светофарите как се форсирам- сменям ( в случая- пера, защото съм със спортен) въздушния филтър и нещата се подобряват много! ;)
Иначе докато двигателя не достигне температура над 60*- компа поддържа преобогатена смес. Наблюдавам го редовно по показанията на Ламбдата си.
В момента, в който стрелката излезе от тази зона- Ламбдата започва да си генерира синали, каквито си се дават по каталозите ;)
Което значи- ДА! И Ламбда е възможно да е.
Пробвай първо с миене с коресилин на клапана за празния ход (стъпковото моторче) и смяна на филтъра- ако не се оправи- бягай при някое майсторче с VAG-COM ;)


Потребителски аватар
tazma
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: редица проблеми с 2Е...Помагайте

Мнениеот tazma » Съб 30 май 2009 12:00


здравей колега,така значи според мен имаш няколко проблема.1-вият е температурата,аз те съветвап първо термостата да смениш и ако продъжи да не загрява вследствие на това,че ти се пуска перката по рано,тогава и температурния датчик.2-рият ти мени оборотите,аз също съм се зблъсквал с този проблем на предишната кола (golf 3 2e 115кс),както и на теб,така и на мен по сервизите ми казваха ламда сонда и стъпково моторче,но уви се оказа ,че мененето на оборотите не е от тях,а от дебитометъра.Та най-просто как можеш да го тестваш дебитометъра,палиш колата и като почне да тресе(на празен ход,разбира се)откачаш буксата на дебитометъра,ако е от него веднага ще разбереш.



p.s.Дано съм ти бил полезен,драсни после един ред да кажеш.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: редица проблеми с 2Е...Помагайте

Мнениеот radotom » Съб 30 май 2009 13:35


tazma написа:...палиш колата и като почне да тресе(на празен ход,разбира се)откачаш буксата на дебитометъра,ако е от него веднага ще разбереш.

:no-no За съжаление- нищо няма да разбере!
Разкачайки дебитомера вкарваш мотора в 'авариен режим' и тогава всичко се променя- смесообразуване, контрол... всичко.
Всъщност- контрола тотално изчезва.
Подава се някакво количество гориво и искра в някакъв момент, колкото да работи колата.
Нито Ламбда се чете, нито ТПС, нито се регулира клапана за празния ход или момента на изпреварването на искрата...


Потребителски аватар
pach0
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана/София

Re: редица проблеми с 2Е...Помагайте

Мнениеот pach0 » Съб 30 май 2009 14:49


днес отидох на сервиз и ми казаха че е от темп. датчик и го смениха и след това пак прекасваше и менеше оборотите самоче значително по малко и ми казаха да я покарам така та да се исчистат свещите и щяла да се оправи...но сега си загрява нормално значи тои не ми е показвал правилно... мерси на всички че се отзовахте дано да се исчистят свещите и да си заработи като кола... :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта