Проблем с табло на Пасат В3-решен.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
paliaka
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 7:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Проблем с табло на Пасат В3-решен.

Мнениеот paliaka » Съб 18 мар 2006 23:41


Здравейте! Искам да попитам дали някой знае, дали на Пасат В3 има някаква електроника в самите уреди на таблото(бензиномер и термометър на охл. течност), защото при мен тези два уреда отчитат когато си поискат и понякога реагират на удар по самото табло. По информация от човек, който се занимава с електроника се указва, че имало платка , на която трябва да се направят преобразувания.Каква пък електроника специално за тези два датчика може да има? :shock Благодаря предварително!
mod edit: L&R




Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Съб 18 мар 2006 23:47


Много вероятно е да е лоша спойка отзад на изводите на платката!!!Виж си и куплунга дали контактува добре отзад!!!Скоро вадил ли си таблото,с оборотомер ли е?


Потребителски аватар
paliaka
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 7:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот paliaka » Съб 18 мар 2006 23:52


Без оборотомер е. Въобще не съм го вадил това табло.Много ли е трудно?И волана май трябвало да се сваля?


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Нед 19 мар 2006 0:02


paliaka написа:Без оборотомер е. Въобще не съм го вадил това табло.Много ли е трудно?И волана май трябвало да се сваля?




Мне не е трудно.....само опит трябва малко....значи правиш следното :lol: Може и без да се сваля волана....значи развиваш на самото табло има една козирка,тя се държи на 2 болтчета,развиваш ги и много внимателно я вадиш,за да счупиш щипките на която се държи :idea: След това ще видиш самото табло как се държи също на 2 болчета,отвиваш и тях и вадиш...хубаво би било преди това да извадиш жилото на километража....Това става като отвориш предния капак и там междинното пространство,което е м/у ДВГ и купето се откача :idea: После като сглобиш таблото по същия начин действаш,като го натискаш навътре :lol: Успех,дано се окаже от буксата :wink:


Потребителски аватар
paliaka
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 7:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот paliaka » Нед 19 мар 2006 0:11


Благодаря много за съвета колега! И аз съм на същото мнение за хлабава връзка, която при вибрации ту прави контакт, ту прекъсва, а относно разглобяването ще се пробваме, а пък каквото излезе :wink:


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Нед 19 мар 2006 0:15


paliaka написа:Благодаря много за съвета колега! И аз съм на същото мнение за хлабава връзка, която при вибрации ту прави контакт, ту прекъсва, а относно разглобяването ще се пробваме, а пък каквото излезе :wink:


Хаха,ами да с пробване става.....аз вече се специализирах,покрай смяната на моето табло....имам сега едно старо с часовник,ако случайно не стане твоето :lol: Коя година е Пасатора?


Потребителски аватар
paliaka
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 7:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот paliaka » Нед 19 мар 2006 0:18


1991. И вече от няколко дни ми писна от ремонти! Ама нали трябва да се учим!


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Нед 19 мар 2006 0:19


Мисля че е писано много пъти за тва, но все пак ефекта е от лош контакт на стабилизатора на напрежението.Потърси с търсачката за по пълна информация.


Потребителски аватар
paliaka
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 7:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот paliaka » Нед 19 мар 2006 19:24


Благодаря ви много за информацията! Днес се захванах с таблото и накрая излезе студена спойка на стабилизатора на напрежението, явно това е масов проблем. Сега всичко е ОК! Много се радвам, че вече ще мога да си следя температурата на охл. течност и количеството на "скъпоценната" течност в резервоара :P


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Нед 19 мар 2006 20:30


Честито Колега!

А темата е за :arrow: :lock:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 147 госта