Катализатора-как....

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Катализатора-как....

Мнениеот Pichaga » Пет 15 окт 2004 14:30


разбирате че е за смяна, това, че колата губи мощност ясно, а някакви дрвуги симптоми...Не мъ бийте става дума за опелчето, ама няма кой да питам :oops:




Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Пет 15 окт 2004 14:34


тя и така си няма мощност
а и понамисрива все на "пролет" около и във колата


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 15 окт 2004 14:35


45 коня, ама е мноо зле бе братче, мноо...голфа е 55 с карб и върви като обезумял в сравнение с орела, а за миризмата мерси, квото си мирише от мене си е :lol:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 15 окт 2004 14:37


по принцип на катализаторите им дават около 150 000 км.живот.
обаче това не е гаранция защото ако се кара с бензин съдържащ олово може да замине и за 20 000 км.
симптомите ,че е запушен едно на ръка губи мощност ,катализатора се нагрява/може и до червено!/и отзад смърди ужасно на сяра.
сменя се с резонаторно гърне срещу 55 лв.с монтаж и 2г. гаранция.
виж в сервизи- Лазаров.


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пет 15 окт 2004 18:21


Има и по-евтин вариант с права тръба,аз съм така :wink:


silverhawk*
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silverhawk* » Съб 16 окт 2004 21:36


GTi мисля,че правата тръба не е най-удачния вариант,защото катализатора все пак играе някаква задържаща роля на газовете,за това се слага резонатор на негово място-освен че обезшумява задържа газовете да не минават прекалено бързо.


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Съб 16 окт 2004 23:29


Ако махнеш всички гърнета и оставиш само задното тогава изгорелите газове ще излизат прекалено бързо.Махайки катализатора газовете излизат една идея по-бързо,той все пак не е с кой знае какъв обем за да задържа толкова изгорелите газове.Това разбира се са мой мисли може и да бъркам



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта