sto4o написа:а на 1,8т може ли да се сложи без проблеми газ ? Това е алтернатива като стане пак нафтата 2,5 лв и нагоре
e какво общо има навтата със 1.8т ???
Немога да разбера икономия на гориво ли искаш или бегачка ако и двете то ти казаха колегите какво да вземеш. ТДИ със чип или ТДИ ПД , може да постигнеш доста по добри резултати като скорост не за сметка на разхода ... такаче няма ко да се чудиш
Аз мога да говоря за моя мотор за него не е станало дума по горе мисля AJM помпа дюза 115к с чип отива почти 150 , много нисък разход и висока динамика дори и без чип.
Но е по добре да вземеш нещо под 100к и да го чипнеш , ем евтина подръжка ем по евтина кола ем като го чипнеш ...


То е ясно че за бензиновите двг 1.8т е най хубавия
то за това е най скъп,все пак са и гти(хай лайн)а за разхода да харчи с 2л повече градско и 1л повече извънградско голям праз тва ли е икономията София-Бургас(примерно) да спестиш 15лв
.И айде стига с едни и същи глупости 'Къде по тия наще пътища с бърза кола' 'с 200км/ч си убиец' 'къде ше дигнещ 200' и тн. не става въпрос за тва а удоволствието което испитваш като караш такава кола а не 2ч да се чудиш кога да тръгнеш да изпреварваш рейса пред теб с некой копач
щот тогава ставаш по опасен от колкото като караш било то и с 200(на магистралата)
(спокойно турбото нема да хукне от чипа) та хем бърза хем икономична 
.