Проблемът ми накратко - колата загуби мощност на магистралата малко над 3,000 оборота и след това вървеше едвам при леко натисната газ. След диагностика в СуперДизел ( на Околовръстното) ми казаха, че клапанът (дано правилно съм запомнил, тъй като не разбирам много от това), който регулира геометрията на лопатките на турбокомпресора е изгнил
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Shocked :shock](./images/smilies/icon_eek.gif)
Въпроси:
1. Някой знае ли къде може да ми ремонтират този клапан - real turbo на околовръстното чух, че ремонтирали ТК. Колко скъп е този ремонт?
2. Купил съм колата нова преди малко повече от 3 г (49,000 км) и малко ме учудва, че може да изгние някаква част толкова бързо. Наскоро бях в сервиз (Юнитрейд Дружба) за козметична щета - бавиха ме 4 седмици, в които имам основание да мисля, че колата беше нещо като донор на части. Другото ни Поло (около 25,000 км) след посещение в същия сервиз за тенекиджийски работи излезе с неработеща ел. система - нито мигачи, нито фарове - беше голям скандал. Възможно ли е и тази повреда да е причинена в сервиз?