Чувствителен волан на Голф

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Чувствителен волан на Голф

Мнениеот galyaradeva » Чет 04 юни 2009 17:23


Току що гледах моето масло уж зада го сменям. Маслото е сас много птиятен тревно зелен цвят,и по това което четох до сега няяа смисал да го сменям,можеби предния собственик си е направил труда да го смени Друг е въпроса че от казанчето излиза само един маткуч които стига до помпата която е почти под колата и от там немога да видя на каде трагва зада разкачам каквото и да е било А нямам канал зада погледна от долу. Вижда се болта на кормирната оредба които предполагам обира луфта както каза колегата „специалист„ но така и не се вклучи за да каже тези 3 оборота и няколко праста на кормилото дали са нормални.И със развиването леко на болта дали ще се увеличт оборотите на волана а от там и чувствителността да се норнализира поне мало.Кога се пребера в Бг. ще я карам на стенд но до тогава ме чакат 4000 кл. път...




Потребителски аватар
specialist
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1997
Местоположение: София

Re: Чувствителен волан на Голф

Мнениеот specialist » Чет 04 юни 2009 20:24


Колега, правилно си ме сложил в кавички, защото съм специалист по всичко или по-точно компютри.На моя голф от крайно до крайно са 3 и половина оборота. Направо невероятно е някой да е сложил рейка за по директен волан с по малко съотношение. Карах от новите форд фиеста е те са с доста директен волан (2 и половина оборота крайно-крайно), което е невероятно приятно при каране по завои.
Относно болта на рейката, имах голямо приключение с рейката ми и изчетох всичко по интернет за проблеми с рейки и дърпащи волани. В ауди форума някой беше описал, че при натегнат болт, колата следва всяка неравност по пътя и ти дърпа волана. Преди да ми сменят рейката и моята беше така.


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Чувствителен волан на Голф

Мнениеот galyaradeva » Чет 04 юни 2009 20:33


Тарся решение на проблемчето,Наизтина за градско е много удобно колата е много маневрена и на планински патища е добре Аз съм вав Норвегия и такива бол :wink: но все пак е ми е проблем. Сменям търсенето на рейки и болтове :) Имам колега които има Г4 но е отпуска сега и го няма Ще го чакам да си доиде да пробваме колите дали и неговата е така.


Потребителски аватар
specialist
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1997
Местоположение: София

Re: Чувствителен волан на Голф

Мнениеот specialist » Чет 04 юни 2009 21:01


Болта регулира само луфта. Със сигурност съотношението между завъртане на колелата и волана е фиксирано и зависи от резбата на рейката към пиньона .


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Чувствителен волан на Голф

Мнениеот galyaradeva » Чет 04 юни 2009 22:03


След всичко прочетоно май въпросния болт ми прави проблема защот волана няма луфт които да обира леките помрадвания а деиства директно на колелата Имам спомен че други автомобили имат лувт на волана когато двигателя нее запален Но не сам обарнал внимание как беше със моето бусче. Ако разхлабвам по малко въпростния болт трява да има някакав ефект
и да се промени движението на колата било във добра или лоша насока.Разхлабването на болта изисква ли някакви специализирани уреди и инстроменти примеро стенд.Или мога да разхлабя болта и това да не променя „геометрията„ на гумите или там както се казва по научномо а само ще се появи луфт във кормилото тоест ринга „ волана„ ще измине определено разтояние преди да задейства каквото и да е зада завият гумите.

П.П Изкат ми 700лв. Бг. пари само да качат колата на стенда :047: Не посмях да попитам колко може да ми струва евентоален ремонт.То и нямаше смисал :screwy

Но и стенда които видях беше за спирачките.онзи със въртящите се таркалета


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Чувствителен волан на Голф

Мнениеот Wish_Master » Вто 06 апр 2010 16:03


Искам да се консултирам с вас относно моя проблем с дърпането на волана... Зимата изкарах с 14ки железни джанти+ зимни гуми 185/60/14 Rotex и колата направо заспиваше на пътя. Преди седмица си върнах летните гуми и оригиналните лети джанти BBS на 3-ката и се почна лудницата. Волана дърпа наляво-надясно, при спиране, при потегляне, при каране по неравности и при каквото още се сетите. Гумите са 195/50/15 Goodyear Eagle F1. Какво толкова може да не е наред, че да има толкова сериозна разлика. Сега воланът е изключително нервен, една малка неравност по пътя и веднага ми дърпа яко волана, а преди със зимните гуми през какво ли не съм минавал и веднъж не съм усетил някакъв ефект от това.
Някакви идеи? Гумите ли се кофти, джантите ли, що ли?


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Чувствителен волан на Голф

Мнениеот Zlobomir » Пон 12 апр 2010 17:06


salamaleikum написа:Извинявам се, че се намесвам в темата.На моя голф 2 без хидравлика нормално ли е в движение волана да е като перо а на място си е тежък нормално.

И аз го намирам за нормално, просто на място няма завиване, а само триене! И на съветските коли се усеща така. За успокоение може да си провериш маслото в кормилната кутия.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта