Да сменя задните пружини или само тампоните.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Yanakin
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Да сменя задните пружини или само тампоните.

Мнениеот Yanakin » Пет 03 мар 2006 9:29


Здравейте събратя, както предполагам сте забелязали модела на фоксваген, Джета имат един малък недостатък, след време задниците им увисват отвратително. Моя автомобил все още се държи, с 5 души в него и багажник на половина пълен чак тогава се предава и кляка. Реших да сменя пружините, но разбиращи хора ми казаха да не пипам пружините а да сменя само тампоните на амортисьорите и че пружините си били ОК и дори да ги сменя няма да постигна желания ефект. Макар че 20 години си е доста време дори автомобила да е фолксваген :D Какво ще ме посъветвате?




Потребителски аватар
DIX^
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот DIX^ » Пет 03 мар 2006 9:47


пружините :)


Потребителски аватар
4o4o_2345
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 18 окт 2005 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот 4o4o_2345 » Пет 03 мар 2006 10:15


подложки под пружините-метални задалжително,може да ти ги направи всеки стругар


Потребителски аватар
Yanakin
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Yanakin » Сря 08 мар 2006 9:39


Предполагам като се подложи под пружината на амортисьора тя самата задница ще се вдигне нагоре, а аз неискам да е с навирен гъз :_)) което променя и динамиката на целия автомобил. Искам просто да направя така че хем да е в параметри задната час на автомобила хем да понася товара без да си тътри задника :_)))) Но от мненията които насъбрах май пакосниците са пружините. :_) За 20 год. и титаниеви да бяха пак щяха да омекнат.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 09 мар 2006 11:33


Yanakin написа:Предполагам като се подложи под пружината на амортисьора тя самата задница ще се вдигне нагоре, а аз неискам да е с навирен гъз :_)) което променя и динамиката на целия автомобил. Искам просто да направя така че хем да е в параметри задната час на автомобила хем да понася товара без да си тътри задника :_)))) Но от мненията които насъбрах май пакосниците са пружините. :_) За 20 год. и титаниеви да бяха пак щяха да омекнат.

слагай пасатови пружини.Лично аз така постъпих


Потребителски аватар
Valcho^
Мнения: 79
Регистриран на: Вто 02 авг 2005 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Valcho^ » Пон 13 мар 2006 18:55


vit_autosofia написа:слагай пасатови пружини.Лично аз така постъпих


А тези пружини които са за пасат стават ли за Голф2 ?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 14 мар 2006 5:32


Valcho^ написа:А тези пружини които са за пасат стават ли за Голф2 ?

Стават,но трябва да им се резне една витка от пружината защото колата става много висока и съответно е нестабилна в завой.За голф-2,най-добре е пружини от Джета-2 не се режат.мога да ти намеря и да ги сменя. :wink:


Потребителски аватар
Valcho^
Мнения: 79
Регистриран на: Вто 02 авг 2005 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Valcho^ » Вто 14 мар 2006 21:04


vit_autosofia
благодаря ти, но още не съм събрал пари за тази операция, като го направя ще ти се обадя ;)


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Вто 14 мар 2006 22:20


аз бих сменил пружините щото гаранция са омекнали,аз сега ще слагам спортни щото и мойте са омекнали.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 15 мар 2006 5:05


Valcho^ написа:vit_autosofia
благодаря ти, но още не съм събрал пари за тази операция, като го направя ще ти се обадя ;)

няма проблем ще има отстъпка :wink:


Потребителски аватар
pi
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pi » Сря 15 мар 2006 10:36


сложи си само подложки, продават 15лв. това ще компенсира 2-3 см. увиване, те даже самите подложки са два размера в зависимост колко искаш да повдигнеш задницата :lol: моя Голф е на метан и аз също трябваше да компенсирам увисването заради постоянната тежест на бутилките


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 15 мар 2006 10:47


От опит -25мм метална подложка със 7см по-високо задната броня.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 15 мар 2006 10:52


Колега, както писах в форума за пасат, и ме оплюха ама аз не съм съгласен с тях - от един комшия съм научил и сам гледал как го прави има Венто и Джета2 - задни пружини слага от ВАЗ 2101 предни, само реже по една навивка - колата си остава нормално вдигната, но товари много без да кляка, ло6ото е че вози малко по твърдо отзад, но замисли се едни ладови пружини колко струват и едни пасатови колко струват


Потребителски аватар
Yanakin
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Yanakin » Пет 17 мар 2006 10:04


Хора това с пружините от Жигули ми се вижда блага идея но колко твърдо може да стане возенето. От цялото упражнение ми харесва това че запазва височината на задницата и в същото става здрава и се даржи прилично в завоите. Дефакто това е като да и сложа пружини от пасат за по малко пари ;_)).
Но не е ли най-добре да и сложа стандартни пружини с един два елемента повече от тампаните.
Спортни пружини за ДЖЕТА в града никаде не ми предложиха.


Потребителски аватар
Yanakin
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Yanakin » Пон 20 мар 2006 12:33


Намери се и решение за този проблем. Стандартни пужини (37 лв. 1 бр.) с компенсатори между витките на пружините разположени на по 120 градуса (1.50 лв 1 бр.) по 3 на пружина ако е без газова уредба за да стане устойчива на товарене. Или подсилени пружини (75лв. 1 бр. )за кола с газова или метанова уредба. Без навирена или клекнала задница.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта