



Да сменя задните пружини или само тампоните.
Да сменя задните пружини или само тампоните.
Здравейте събратя, както предполагам сте забелязали модела на фоксваген, Джета имат един малък недостатък, след време задниците им увисват отвратително. Моя автомобил все още се държи, с 5 души в него и багажник на половина пълен чак тогава се предава и кляка. Реших да сменя пружините, но разбиращи хора ми казаха да не пипам пружините а да сменя само тампоните на амортисьорите и че пружините си били ОК и дори да ги сменя няма да постигна желания ефект. Макар че 20 години си е доста време дори автомобила да е фолксваген
Какво ще ме посъветвате?

Предполагам като се подложи под пружината на амортисьора тя самата задница ще се вдигне нагоре, а аз неискам да е с навирен гъз :_)) което променя и динамиката на целия автомобил. Искам просто да направя така че хем да е в параметри задната час на автомобила хем да понася товара без да си тътри задника :_)))) Но от мненията които насъбрах май пакосниците са пружините. :_) За 20 год. и титаниеви да бяха пак щяха да омекнат.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Yanakin написа:Предполагам като се подложи под пружината на амортисьора тя самата задница ще се вдигне нагоре, а аз неискам да е с навирен гъз :_)) което променя и динамиката на целия автомобил. Искам просто да направя така че хем да е в параметри задната час на автомобила хем да понася товара без да си тътри задника :_)))) Но от мненията които насъбрах май пакосниците са пружините. :_) За 20 год. и титаниеви да бяха пак щяха да омекнат.
слагай пасатови пружини.Лично аз така постъпих
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, както писах в форума за пасат, и ме оплюха ама аз не съм съгласен с тях - от един комшия съм научил и сам гледал как го прави има Венто и Джета2 - задни пружини слага от ВАЗ 2101 предни, само реже по една навивка - колата си остава нормално вдигната, но товари много без да кляка, ло6ото е че вози малко по твърдо отзад, но замисли се едни ладови пружини колко струват и едни пасатови колко струват
Хора това с пружините от Жигули ми се вижда блага идея но колко твърдо може да стане возенето. От цялото упражнение ми харесва това че запазва височината на задницата и в същото става здрава и се даржи прилично в завоите. Дефакто това е като да и сложа пружини от пасат за по малко пари ;_)).
Но не е ли най-добре да и сложа стандартни пружини с един два елемента повече от тампаните.
Спортни пружини за ДЖЕТА в града никаде не ми предложиха.
Но не е ли най-добре да и сложа стандартни пружини с един два елемента повече от тампаните.
Спортни пружини за ДЖЕТА в града никаде не ми предложиха.
Намери се и решение за този проблем. Стандартни пужини (37 лв. 1 бр.) с компенсатори между витките на пружините разположени на по 120 градуса (1.50 лв 1 бр.) по 3 на пружина ако е без газова уредба за да стане устойчива на товарене. Или подсилени пружини (75лв. 1 бр. )за кола с газова или метанова уредба. Без навирена или клекнала задница.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта