

Дори мога да го докажа по най-простия начин с Г-тек

А това, че ти не може да усетиш разликата след т.н. 5-то даване на газ е друга работа, едва ли и ти се е налагало да правиш няколко пъти един след друг 0-160км/ч и да цедиш всичките предавки до малко преди прекъсвач за да го усетиш, то още след 3-то даване на газ разлика има повярва ми особено, ако е топло се сговнясва лесно, да не говорим за чипосана кола

А другия умник дето каза, че може да изкара цяла магистрала на фулбууст с дизел или 1.8Т искам да ми даде колата си да направя едно курсче София Стара Загора по магистрала Тракия и после мога да му препоръчам от къде да си купи турбина или къде да я рециклира (аз съм сигурен, че още преди Пловдив ще сдаде багажа), доста новички Импрези и Евота са хрърлили турбини като се карат постоянно с газта до долу без да се връща:idea:
Нали се сещаш, че има разлика от това един два пъти да вдигнеш 200км/ч и после да караш нормално или с 150-160 и от това да изкараш половина магистрала със заварен до долу педал на газта, нали се сещаш на турбо как му се завива свят

Не ми се спори повече живи и здрави
