Polo 6N 95г. AEE - Проблем при работа
- vanko_todorov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 27 май 2009 19:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Контакти:
Polo 6N 95г. AEE - Проблем при работа
Здавеите!Вазникна интересен проблем при моето поло което е 95г. мотор 1.6 моно.Значи падна акомолатора на колата заради една крушчица.Неможах да намеря зарядно и потърсих помоща на дебелите кабели от друга кола но на следващия ден нещо се скапаха но неме възпря да прехвърля акомолатора от другата кола зада запаля и прехвърлих веднага акомолаторите.Реших да направя няколко кръгчета зада го вазбуди динамото и ето го интересния момен.Карам си весело
и като чели двигатела започна да работи на 3 целиндара
когато е на ход и след като изклуча от скорост се чува едно трополене от мотора но днес си заредих акомолатора и колата запали и пак мъркаше на 3 -и целиндара но на бавни обороти обаче не посмях да я изкарам от гаража и както си работеше намясто вдигна до 1100/1200 оборота и като чели проблема изчезна после паднаха около 900 и пак старата песен 3-и цилиндара е поне е такова впечетлението моляви даите съвет защото сам в чужбина а тук цените са.... според мен имам проблем в помпата или в компа или нещо от свещите моля помогнете....
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Проблем при работа на WV POLO
кабел на свещите, свещ някоя, дистрибуторна капачка (по малко вероятно), датчик на хол (по малко вероятно), бобина с комутатор (по малко вероятно).
Провери ги тия работи , после си провери алтернатора как е , после виж каква е тая крушка дето ти сваля акумулатора.
Провери ги тия работи , после си провери алтернатора как е , после виж каква е тая крушка дето ти сваля акумулатора.
- vanko_todorov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 27 май 2009 19:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Контакти:
Re: Проблем при работа на WV POLO
Значи днес проверих свещите добре са само при едната имаше малък проблем купунга имаше нагар защото беше леко излязъл оправих това и почистих,огледах бобината несам я тествал каква изкра вади но отива си напрежение към нея нормално само едно нещо ми напреви впечатление че беше леко сцепена от пред ама съвсем леко изкарах я колата от гаража .... със същия проблем направих едно кръгче и установих че само понякои път ми прави тази мизерия случаите са два..
1.когато изключа от скорост в движение и съответно включа
2.когато потеглам с нормални обороти
Понякога се отпушва и си върви без никакъв проблем няма значение топла ли е студена ли е ,аа и нещо което също ми направи впечатление че понамирисваше на бензин след като мотора работи в проблемен режим утре мисля да го потърся тоя датчик на ХОЛ че се зачетох във форумите да видим там как стоят нещата,ако накои има някои друга идея моля да я сподели...Предварително благодаря!!!
1.когато изключа от скорост в движение и съответно включа
2.когато потеглам с нормални обороти
Понякога се отпушва и си върви без никакъв проблем няма значение топла ли е студена ли е ,аа и нещо което също ми направи впечатление че понамирисваше на бензин след като мотора работи в проблемен режим утре мисля да го потърся тоя датчик на ХОЛ че се зачетох във форумите да видим там как стоят нещата,ако накои има някои друга идея моля да я сподели...Предварително благодаря!!!
Последна промяна от Anbuch на Чет 04 юни 2009 17:29, променено общо 2 пъти.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проблем при работа на WV POLO
vanko_todorov написа:само при едната имаше малък проблем купунга имаше нагар защото беше леко излязъл
Лулата на кабела е излязла от свеща..така ли?
Свещите какъв цвят имаха? Еднакъв ли беше...тази не беше ли малко по-черна.Предполагам си с триполюсни свещи като тези на снимката..централният електрод объл ли ти е или триъгълник
така ли ти изглеждат свещите

или по-скоро така

Аз имам и още едно обяснение...заради неизправност от някой на елементите на запалителната система..(колегата по-горе ги изброи..дистрибуторна капачка, палец,свещи...)Нямаш добро горени в някой от цилиндрите..съответно богата смес..съответно нагар в горивната камера. Когато запалиш колата и тя още е студена,тогава е най вероятният момент в който парченчата нагар се отчупват от стените на камерата и се набиват между елекртодите на свещите. Резултата е неработеща свещ. След като покараш малко ,парченцето може да падне от свеща и колата хоп 4 цилндъра ,до следващото парченце.Най-ленсният начин да се махне тоя нагар от свещите е да форсираш колата (не на празен ход) Тази теория можеш да я провериш много лесно!Като почне да бачка на 3 цилиндъра..веднага я гасиш ,оставяш я да изтине и после сваляш свещите..парченцата нагар си стоят в тях!
Богатата смес може да е и по други причини ,примерно ламбдасондата ,но винаго се започва от евтините работи..свещи,палец,кабели....
-
niki_future
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 01 юни 2009 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем при работа на WV POLO
проблемът ти се отстраня ва така: на кабелите на свещите точно там където влиза свеща има един алуминиев обков около кабела. махаш този алуминии от 4-те свещи! После махаш около дистрибуторната капачка металния цилиндър който е свързан с един датчик. Направо ги изхвърляш тези неща. Направи го утре, повози се малко и когато вечерта ми кажеш че работи като нова ще ти обясня защо точно тези неща карат колата да работи на 3 цилиндъра
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проблем при работа на WV POLO
niki_future написа:.....
Колега , щом проблема ти се е решил така си смени дистрибуторната капачка и кабелите - определено са ти за смяна. Това е вариант с който можеш да диагностцираш къде е проблема,но все пак не е много добре да се кара така (особено за кабелите). Поразрови се из форума и ще откриеш няколко теми в които хората се оплакват че им се е скъсам маркуча с бензина точно там и като си със кабели без екрани по лулите...не ми се говори какво може да стане
Комплект хубави кабели са към 80 лв
палец 15 лв
дистрибуторна капачка 30 лв
Свещи 60 лв
п.п. има и далеч по-евтини от тези цени
Тези елементи от запалителната система се изхабяват с времето и е редно да се сменят от време на време. Резултата винаги е положителен и осезаем ,а и предпазват едно от слабите места на модела (бобината с комутатора). Една хубава бобина пък е към 200 лв
Re: Проблем при работа на WV POLO
niki_future написа:проблемът ти се отстраня ва така: на кабелите на свещите точно там където влиза свеща има един алуминиев обков около кабела. махаш този алуминии от 4-те свещи! После махаш около дистрибуторната капачка металния цилиндър който е свързан с един датчик. Направо ги изхвърляш тези неща. Направи го утре, повози се малко и когато вечерта ми кажеш че работи като нова ще ти обясня защо точно тези неща карат колата да работи на 3 цилиндъра
на мен пък ми е интересно какво точно има предвид колегата? niki_future
- vanko_todorov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 27 май 2009 19:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Контакти:
Re: Проблем при работа на WV POLO
Значи изкарах само две свещи първа и четвърта,първата беше нормално кафеникава а четвъртата беше черна най вероятно заради кабела които леко беше излезнал почистих ги тия работи капачката също имаше съвсем леко черно от вътрешната страна около месинга и там почистих палецът ми е като нов но все пак и там хврълих малко осилие другите две свещи несам ги вадил поради факта че има нещо като дебела ламерина с дупка която е захваната за двигатела явно за повдигане и тя ми създава главоболие защото разклонението на трещчотката нее толкова дълго но утре ше се опитам по всички варианти да ги видя и тах.Немога си обесня обаче че на два от кабелите (където завършват) чашките сам им метални а на два гимирани предполагам че предния собственик ги е менкал нещо а сто се отнася за този алумини щего видя и него къде ее.Че снощи запалих колата пак,същтата глупост май шеси поръча всичко ново от БГ и си решавам проблема...........


- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проблем при работа на WV POLO
Направо ги сменяй тия кабели комплект.А за свещите ,ако централният им електрод е триъгълник ,а не объл значи са на над 30 000 км (сменяй и тях). Обикновено след 10 000 км започват да загубват облата си форма и да преминават в триъгълна ,ама идеалният триъгълник става на 30к-40к километра. Що ще поръчваш от БГ, аз се чудя как да си поръчам от чужбина (западна Европа)
. Да не си в Турция или Китай?
А за екрана на дистрибуторната капачка и екрана на кабелите:
Ето капачка с екран и такава с махнат


и лула с екран и махнат екран


На втората снимка си правих експерименти с лулата дали един специален изолирбанд върши работа срещу пробива на лулите
Идеята на тия екрани е ,като се получи пробив в изолацията на капачката или лулата,искрата да се улови веднага ,а не да хвърчи до близката метална част. Те улавят искрата при най-малкия пробив защото са близо до изолатора (направо върху него са). Съответно когато те се магнат,на искрата и е много по-трудно да хвръкне до най-близката метална част и тя не го прави ,защото въздуха е изолатор и така уж проблема се решава....ама няма да ви казвам каква свето-музика става по време на мъгла или като се натрупа много мръсотия по лулите ,а освен това с времето изката ще започне да си достига до най-близката метална част. Това не е решаване на проблем ,а заобикаляне.
Виж тая тема viewtopic.php?f=7&t=119296&hilit=%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B8
. Да не си в Турция или Китай?А за екрана на дистрибуторната капачка и екрана на кабелите:
Ето капачка с екран и такава с махнат


и лула с екран и махнат екран


На втората снимка си правих експерименти с лулата дали един специален изолирбанд върши работа срещу пробива на лулите
Идеята на тия екрани е ,като се получи пробив в изолацията на капачката или лулата,искрата да се улови веднага ,а не да хвърчи до близката метална част. Те улавят искрата при най-малкия пробив защото са близо до изолатора (направо върху него са). Съответно когато те се магнат,на искрата и е много по-трудно да хвръкне до най-близката метална част и тя не го прави ,защото въздуха е изолатор и така уж проблема се решава....ама няма да ви казвам каква свето-музика става по време на мъгла или като се натрупа много мръсотия по лулите ,а освен това с времето изката ще започне да си достига до най-близката метална част. Това не е решаване на проблем ,а заобикаляне.
Виж тая тема viewtopic.php?f=7&t=119296&hilit=%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B8
- vanko_todorov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 27 май 2009 19:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Контакти:
Re: Проблем при работа на WV POLO
- pph_tuning
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 10 окт 2012 17:08
- Автомобил:
- Двигател: PD TDI
Re: Проблем при работа на WV POLO
niki_future написа:проблемът ти се отстраня ва така: на кабелите на свещите точно там където влиза свеща има един алуминиев обков около кабела. махаш този алуминии от 4-те свещи! После махаш около дистрибуторната капачка металния цилиндър който е свързан с един датчик. Направо ги изхвърляш тези неща. Направи го утре, повози се малко и когато вечерта ми кажеш че работи като нова ще ти обясня защо точно тези неща карат колата да работи на 3 цилиндъра
Благодаря ти от сърце проблемът ми се реши от горе написаното

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта