търся линк
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
търся линк
има един руски сайт с инфо за почти всички модели автомобили - мощност, ускорение и такива неща. Рових по темите и с търсачката, ама явно не съм много добър, та ще се радвам, ако някой помогне.
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
10x колега
Търсех този сайт поради факта, че днес имах възможността да покарам една такава тойота:
Очакването ми беше много голямо, но още след потеглянето бях много разочарован като цяло. За съжаление се оказа добър външен вид и слабо сърце
Предполагам, че по-мощните модели ще си струват, но тази специално ...
http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/11132.html
П.П. Поне вече съм сигурен, че всичките кончета на любимият ми голф са живи и в цветущо здраве
Търсех този сайт поради факта, че днес имах възможността да покарам една такава тойота:

Очакването ми беше много голямо, но още след потеглянето бях много разочарован като цяло. За съжаление се оказа добър външен вид и слабо сърце

http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/11132.html
П.П. Поне вече съм сигурен, че всичките кончета на любимият ми голф са живи и в цветущо здраве

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20225
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
точно такава селика 143 к.с. и аз съм карал доста. Другата дето е 180 к.с. май е двулитрова.
Не е кой знае какво - но за времето, когато се появи, дизайнът и беше трепач.
А иначе 200+ по магистралата се кара с нея без проблем и е доста стабилна също. Просто за да върви трябва постоянно да се кара в обороти и е трудно да свикнеш.
Не е кой знае какво - но за времето, когато се появи, дизайнът и беше трепач.
А иначе 200+ по магистралата се кара с нея без проблем и е доста стабилна също. Просто за да върви трябва постоянно да се кара в обороти и е трудно да свикнеш.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Vlad777 написа:точно такава селика 143 к.с. и аз съм карал доста. Другата дето е 180 к.с. май е двулитрова.
Не е кой знае какво - но за времето, когато се появи, дизайнът и беше трепач.
А иначе 200+ по магистралата се кара с нея без проблем и е доста стабилна също. Просто за да върви трябва постоянно да се кара в обороти и е трудно да свикнеш.
Значи едната е 1.8 VVT-i 143коня с променливи фази на газоразпределението
Другия модел е 1.8 VVTL-i и в 192коня пак с помеливи фази на газ.разпрдл. и върви повече от прилично 0-100км/ч за 7.2сек и 225км/ч
обикновенната Селика е от 0-100км/ч за 8.7сек и 205км/ч => динамичните и показатели на тази Тойота са доста добри за 1.8литров атмосферен мотор, колата тежи малко повече от 1000кг и има много добро пътно поведение.
Селика 180коня в Европа няма.
Скоро трябва да излезе нова Селика, защото тази е вече прекалено дълго време на пазара мен лично ме кефи тая кола въпреки, че обикновенната версия не е супер вървежна.
- stop
- Мнения: 182
- Регистриран на: Вто 29 ное 2005 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Дупница
www.avto.ru ако ти трябва още
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
niikoo_1 написа:Аз карах Хуйндай купе 2.0 143коня имах големи очаквания, а то се оказа, че не е кой знае какво, въпреки, че вървеше много повече от мойта каляска, но като е на 4 или 5та предавка и съм на ниски обороти е мъка.
Един приятел си купи такова и ми се струва, че не е кой знае каква "бегачка" и сигурно ще го изям с моя гнилоч

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
NovobranecGT написа:niikoo_1 написа:Аз карах Хуйндай купе 2.0 143коня имах големи очаквания, а то се оказа, че не е кой знае какво, въпреки, че вървеше много повече от мойта каляска, но като е на 4 или 5та предавка и съм на ниски обороти е мъка.
Един приятел си купи такова и ми се струва, че не е кой знае каква "бегачка" и сигурно ще го изям с моя гнилоч
Mи обикновенната версия с 143коня, не е някакъв изтребител, но има прилични показатели за ускорение. А иначе тази със 192коня е малко повече от 6 000 евро по-скъпа в Германия, а в Б-я е акцизна и като и сложим всичко това се получава, че модела със 192 коня излиза да речем с 20хил. лева повече - от нормалната това може би и причината да се търкалят повече 143коньови Селики, виждал съм само няколко пъти 192коньова, иначе в САЩ се продава 1.8литра с и 180 и няколко коня
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
ускорението й, беше по-слабо от моя голф (КР), като се има в предвид, че си го карам постоянно близо до червения сектор.
Просто немога да разбера, как по-мощен мотор (143 за тойотата и 139 за голфа), по-малко километри (50к за ттойотата и 160к за голфа), по-малко години (1.5 за тойотата и 15 за голфа), почти еднакви килограми (около 1000) и по-съвършенна скоростна кутия (6 степенна за тойотата и 5 за голфа) и в крайна сметка върви по-малко от КР-а? Как се получава това нещо не ми е ясно.
Другото, което ме изненада, че прекъсвача й е около 7к или малко преди 7, докато при КР-а е около 7500 (поне моя, незнам дали не е пипан). Все съм живял с мисълтта, че японските бегачки, да високо оборотни и много пъргави.
Просто немога да разбера, как по-мощен мотор (143 за тойотата и 139 за голфа), по-малко километри (50к за ттойотата и 160к за голфа), по-малко години (1.5 за тойотата и 15 за голфа), почти еднакви килограми (около 1000) и по-съвършенна скоростна кутия (6 степенна за тойотата и 5 за голфа) и в крайна сметка върви по-малко от КР-а? Как се получава това нещо не ми е ясно.
Другото, което ме изненада, че прекъсвача й е около 7к или малко преди 7, докато при КР-а е около 7500 (поне моя, незнам дали не е пипан). Все съм живял с мисълтта, че японските бегачки, да високо оборотни и много пъргави.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта