търся линк

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

търся линк

Мнениеот musura » Пет 17 мар 2006 19:24


има един руски сайт с инфо за почти всички модели автомобили - мощност, ускорение и такива неща. Рових по темите и с търсачката, ама явно не съм много добър, та ще се радвам, ако някой помогне.




Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Пет 17 мар 2006 19:27


http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/

това може да ти свърши работа


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 17 мар 2006 20:34


10x колега

Търсех този сайт поради факта, че днес имах възможността да покарам една такава тойота:

Изображение

Очакването ми беше много голямо, но още след потеглянето бях много разочарован като цяло. За съжаление се оказа добър външен вид и слабо сърце :( Предполагам, че по-мощните модели ще си струват, но тази специално ...
http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/11132.html

П.П. Поне вече съм сигурен, че всичките кончета на любимият ми голф са живи и в цветущо здраве :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 17 мар 2006 22:54


Дам има и 1.8VVTi-L с 190кончета, тоя мотор обича да се върти бързо.
Аз карах Хуйндай купе 2.0 143коня имах големи очаквания, а то се оказа, че не е кой знае какво, въпреки, че вървеше много повече от мойта каляска, но като е на 4 или 5та предавка и съм на ниски обороти е мъка.


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Пет 17 мар 2006 23:00


niikoo_1 написа:но като е на 4 или 5та предавка и съм на ниски обороти е мъка.
:screwy :screwy :screwy


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 17 мар 2006 23:00


С този модел легендата Селика умря окончателно. Що се отнася за онзи "мощния" двигател от 180+ кс, той е атмосферка и е гола вода също. Просто в Тойота както никога до сега, нямат истински автомобил, нещо от рода на Селика ST204.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Пон 20 мар 2006 7:42


Такава Celica вървях след нея с Rover 216 Coupe (1.6 122hp) и на края на магистралата тоя спря да ме пита какъв мотор е .. като му казах, той каза, че го лъжа и не можело да е вярно, защото неговата била 1.8 143к.с.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20225
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 20 мар 2006 17:25


точно такава селика 143 к.с. и аз съм карал доста. Другата дето е 180 к.с. май е двулитрова.

Не е кой знае какво - но за времето, когато се появи, дизайнът и беше трепач.

А иначе 200+ по магистралата се кара с нея без проблем и е доста стабилна също. Просто за да върви трябва постоянно да се кара в обороти и е трудно да свикнеш.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 20 мар 2006 18:23


Vlad777 написа:точно такава селика 143 к.с. и аз съм карал доста. Другата дето е 180 к.с. май е двулитрова.

Не е кой знае какво - но за времето, когато се появи, дизайнът и беше трепач.

А иначе 200+ по магистралата се кара с нея без проблем и е доста стабилна също. Просто за да върви трябва постоянно да се кара в обороти и е трудно да свикнеш.


Значи едната е 1.8 VVT-i 143коня с променливи фази на газоразпределението
Другия модел е 1.8 VVTL-i и в 192коня пак с помеливи фази на газ.разпрдл. и върви повече от прилично 0-100км/ч за 7.2сек и 225км/ч
обикновенната Селика е от 0-100км/ч за 8.7сек и 205км/ч => динамичните и показатели на тази Тойота са доста добри за 1.8литров атмосферен мотор, колата тежи малко повече от 1000кг и има много добро пътно поведение.
Селика 180коня в Европа няма.
Скоро трябва да излезе нова Селика, защото тази е вече прекалено дълго време на пазара мен лично ме кефи тая кола въпреки, че обикновенната версия не е супер вървежна.


Потребителски аватар
stop
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 29 ное 2005 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Дупница

Мнениеот stop » Пон 20 мар 2006 18:28


www.avto.ru ако ти трябва още


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 20 мар 2006 18:31


niikoo_1 написа:Аз карах Хуйндай купе 2.0 143коня имах големи очаквания, а то се оказа, че не е кой знае какво, въпреки, че вървеше много повече от мойта каляска, но като е на 4 или 5та предавка и съм на ниски обороти е мъка.

Един приятел си купи такова и ми се струва, че не е кой знае каква "бегачка" и сигурно ще го изям с моя гнилоч :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 20 мар 2006 19:11


NovobranecGT написа:
niikoo_1 написа:Аз карах Хуйндай купе 2.0 143коня имах големи очаквания, а то се оказа, че не е кой знае какво, въпреки, че вървеше много повече от мойта каляска, но като е на 4 или 5та предавка и съм на ниски обороти е мъка.

Един приятел си купи такова и ми се струва, че не е кой знае каква "бегачка" и сигурно ще го изям с моя гнилоч :wink:


Mи обикновенната версия с 143коня, не е някакъв изтребител, но има прилични показатели за ускорение. А иначе тази със 192коня е малко повече от 6 000 евро по-скъпа в Германия, а в Б-я е акцизна и като и сложим всичко това се получава, че модела със 192 коня излиза да речем с 20хил. лева повече - от нормалната това може би и причината да се търкалят повече 143коньови Селики, виждал съм само няколко пъти 192коньова, иначе в САЩ се продава 1.8литра с и 180 и няколко коня


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 20 мар 2006 20:00


ускорението й, беше по-слабо от моя голф (КР), като се има в предвид, че си го карам постоянно близо до червения сектор.

Просто немога да разбера, как по-мощен мотор (143 за тойотата и 139 за голфа), по-малко километри (50к за ттойотата и 160к за голфа), по-малко години (1.5 за тойотата и 15 за голфа), почти еднакви килограми (около 1000) и по-съвършенна скоростна кутия (6 степенна за тойотата и 5 за голфа) и в крайна сметка върви по-малко от КР-а? Как се получава това нещо не ми е ясно.

Другото, което ме изненада, че прекъсвача й е около 7к или малко преди 7, докато при КР-а е около 7500 (поне моя, незнам дали не е пипан). Все съм живял с мисълтта, че японските бегачки, да високо оборотни и много пъргави.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 20 мар 2006 20:10


Е той твоя голф нали е с жокери, колектори, гърне и т.н иначе КР по каталог си е 0-100км/ч за 8.5, а Селиката за 8.7сек, какво се чудиш може само да се радваш



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта