Колеги,днес останах много разочарован от пасатко.На около 20 км от Казанлък, ме остави пущината, остави ме.Свърши ми нафтата,стрелката една черта над червеното,не ми е светнала резервата-нищо.
Спирам да проверя един адрес, и след 3 мин паля-нъц не ще, със зор зор зор запали, и си викам мааму и карък, вчера четох за топлия старт,и днеска да ми направи тоя дерт (никога до тогава не ми беше правила проблем при палене - НИКОГА)
запали,и тръгнах,карах 4-500 метра и усещам че нямам тяга.Рекох си,еее сега пък N75 ли да е сдал ( за това прекомерното четене на форума,не води до нищо добро,защото народа е казал,колкото по малко знаеш, в някои ситуации е по добре).
И така,дойде му живец,и се спъне,натиснах съединителя,и веднага 0 обороти.Отбих на сянка,и викам ще почине,и ще пробвам пак.3 мин, и паля-нъц.Звъня на един приятел (който кара другия пасат Б5 4 моушън в Кз (само моя и неговия са)) и ми донесе.А през това време аз се мъчих да паля, и пак не ми е сигнализирала че нямам нафта.
Сипахме,и той ми вика,а е и мене ме е оставяла,имат дерт с тоя датчик.Върти сега,-аз въртя-въртя,ама нищо- не ще викам ,а е да не се е смляло нещо пък сега.И се стигна до там да ме дърпа.Закачи ме,и газ,запалих.Готово.
Ако тоя датчик иска да ми топли сърцето когато сложа за 5 лв,и се мръдне с две деления-супер,да ама да не ме оставя така.Пича ми каза да си почистя датчика,даже ми показа къде е,под задната лява седалка.Не можах да го извадя,но ще го почистя някой ден.Може би утре,ако някой ми каже как да го сваля,защото видях че има пластмасово зъбче,но не можах да го изкаарам.
Та така де,явно нещо не е наред,и не знам, карам кола която иска да се нарежда в топа,а трябва ли да нося бутилка с гориво в багажника,както едно време в жигулата.Ще видим как ще се разбираме с тоя сивия,но това меко казано неочаквано.
Признавам си,друг път съм го "истисквал" стрелката на горивото е опирала най в ляво,но не ме е оставял.
И запомнете,ако зареждате за 10 лв,и стрелката литне до средата,или сте в Русия,или карате Б5.
