Пасат Б4 разход на гориво

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Разход на гориво на Пасат Б4

Мнениеот freestyler911 » Чет 11 юни 2009 16:05


uruk-hai написа:Привет.с тази статия окончателно ме убедихте да си взема Пасат. :) . И то варианта 2.0 литра мотор/115 кс.
Само едно питане което надявам се не е извън темата/просто днес се регистрирах../какъв тип е инжекциона на въпросният двигател?
Благодаря ви предварително.


Или Digifant или Motronic , и двата са многоточкови инжекции MPI ... Все тая




Потребителски аватар
dzverum
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разход на гориво на Пасат Б4

Мнениеот dzverum » Чет 11 юни 2009 22:38


freestyler911 написа:
uruk-hai написа:Привет.с тази статия окончателно ме убедихте да си взема Пасат. :) . И то варианта 2.0 литра мотор/115 кс.
Само едно питане което надявам се не е извън темата/просто днес се регистрирах../какъв тип е инжекциона на въпросният двигател?
Благодаря ви предварително.


Или Digifant или Motronic , и двата са многоточкови инжекции MPI ... Все тая


Леко уточнение на колегата, има още един модел инжекцион за 2.0 Simos - Siemens, слага се на два двигателя единият е AGG. Единствен минус е дроселовата клапа/на 200-250000 се скапва, струва 380лв. нова/, блока е същия, ЕКУ-то е в пъти по-добро от Bosch, и понася много добре газовите уредби и грешките от ламбда сондата...


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Разход на гориво на Пасат Б4

Мнениеот genov1 » Сря 09 яну 2013 16:05


Digifant 2.0 е инжекцията


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Разход на гориво на Пасат Б4

Мнениеот kris11 » Чет 10 яну 2013 13:36


genov1 написа:Digifant 2.0 е инжекцията

С извинения се изсра на изметеното. Цитираната с-ма е допотопна за съвремеността.
4 пикаещи едновеменно дюзи.
ADY i AGG са по-модерна технология , но пак далече.Мулипойнт / разпределено впръскване на гориво.
И май си рекордьор некрофил по повдигане на стари теми.
Няма ли ключ ?


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат Б4 разход на гориво

Мнениеот genov1 » Пет 11 яну 2013 10:07


Брат не та знам къде си чел, ей виж тука кво пише
Picture 007.jpg

Сега ако говориш коя версия точно е, някъде пише 3.0 някъде 3.2, ма тва едва ли има такова значение, нас ни интересува да знаем принципа на работа, с дебитомер ли е, с МАП ли е ..
И кво като е стара темата, за 2-3 години кво се е променило с нашите 15+ годишни vw :063:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат Б4 разход на гориво

Мнениеот kris11 » Пет 11 яну 2013 12:28


:mrgreen: @genov1
Системата е архивна и допотопна. До 1994г да правиш с-ма за впръскване с 4 едновременно пръскащи дюзи е смешно. Маслко им е дошъл акъла на германците и са минали при Б4 на ADY i AGG - Simos с разделно връскване на всяка дюза , но още им е било рано за мозъците да въведат и вариатор за ъгъла на изпреварване.
В тоя ред на мисли е голяма и дивотията им - за да смениш термостат на ADY i AGG трябва да демонтираш конзолата на помпата за хидравликата , че да стигнеш до 2 заврени под конзолата болтове. :screwy

И модераторите никак не обичат да се изравят стари теми отпреди 2-3-4 г.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат Б4 разход на гориво

Мнениеот genov1 » Пет 11 яну 2013 13:54


Никъде не съм казал че тва е най-добрата и съвременна система, написъл съм че Дигифант се използва в 2Е мотора, което си е факт. А за Сомос-а, без да съм 100% сигурен, май пръскаха 2х2, а не всяка поотделно ..



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: NikMar55, Steels и 58 госта