
Съвет за рязане на пружини 2Ф?
- M_POLO
- Мнения: 495
- Регистриран на: Сря 23 юли 2008 21:14
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: София
Съвет за рязане на пружини 2Ф?
Колеги дайте мнение искам да си смъкна полото от пред след рязане на пружини търсих в търсачката но не можах да намеря нищо? просто искам мнение някой ако е рязъл Полото е 2ф повечето го знаете тъмно синиото комби предварително ви Благодаря 

Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
не се занимавай с глупости
но ако наистина си го решил по-добре си купи по-ниски, отколкото да ги режеш

Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
няма нищо по ценно от това гумите да стържат в чашката на задния аморт...или в борда на калника!!!
M_POLO...като толкова искаш да преправяш поло2ф-защо не си взе купе...а не комби???
M_POLO...като толкова искаш да преправяш поло2ф-защо не си взе купе...а не комби???
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
И каква ще е разликата дали купе или комби,на купето да не би да не стърже 

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
пружините си остават също толкова твърди колкото и да ги режеш, дори щом я отрежеш става по мека, понеже се пада по голям товар на сегмент от пружината. От цялата процедура страдаш, осакатяваш чифт пружини, дгубиш време и парички , и после като кажеш "Ц.Ни стаа.Ши гу праим наноу" , и айде вземи тия 200 кинта за пружини, плюс 50-60 които си дал по рано...
Търси къси пружини
Търси къси пружини
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
lrlmodo ряза предните пружини - половин намотка, не повече!!! Останалото води до нежелани резултати.
П.П. Ако си вземеш пружини за GT за отпред ще смъкнеш без рязане с около 30-35мм. като колата ти ще продължи да вози сравнително меко за модела
Ако искаш да вози като при мен - знаеш каква е процедурата за преминаване към карт-рейсинг.
Само че тия 60мм надолу са си екстремистки акт 
П.П. Ако си вземеш пружини за GT за отпред ще смъкнеш без рязане с около 30-35мм. като колата ти ще продължи да вози сравнително меко за модела



- bbboiko2004
- Мнения: 4306
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
kaiser666 написа:И каква ще е разликата дали купе или комби,на купето да не би да не стърже
Разликата е че при комбито задните арки на калниците са различни и при тях вероятността да стърже гумата е много по голяма от колкото при купето

- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
Пълни щуротии! Не се занимавайте с глупости. Наистина не разбирам защо някои колеги си умират да си строшат колите...
- bbboiko2004
- Мнения: 4306
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
ЧИЧИ защо така, виж любо колко е доволен от комбинацията от GT пружини без половин навивка 

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
bbboiko2004 написа:ЧИЧИ защо така, виж любо колко е доволен от комбинацията от GT пружини без половин навивка
Да, аз свалих колата като и сложих пружини от GT - те са по-къси и с по-дебела намотка.
Рязнах ги половин намотка и всичко е ОК

Това е начина. А да режеш CL-ските просто забрави.
Купи едни GT пружинки и си ти

- M_POLO
- Мнения: 495
- Регистриран на: Сря 23 юли 2008 21:14
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: София
Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
мда много мнения за една вечер благодаря ви но все пак съм решил че искам да лежи долу
Последна промяна от M_POLO на Пет 12 юни 2009 11:01, променено общо 1 път.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
bbboiko2004 написа:ЧИЧИ защо така, виж любо колко е доволен от комбинацията от GT пружини без половин навивка
Да, аз свалих колата като и сложих пружини от GT - те са по-къси и с по-дебела намотка.
Рязнах ги половин намотка и всичко е ОК

Това е начина. А да режеш CL-ските просто забрави.
Купи едни GT пружинки и си ти :
Отзад съм с Eibach 30мм надолу, но за съжаление нямаше и предни

Та затова рязах малко.
Разлика във возията след рязането на GT пружините няма

- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
по добре не ги режи а вземи други по къси шири се мнение че нее добре да се режат нагряват и тем подобни
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
150 лева(+доставката) струват 4 чисто нови пружини 40/40, за мен това е най-добрия вариант, който аз лично мисля да последвам!
Успех!
http://global.ebay.com/TA-Technix_Sport ... 48951/item
Инече ако си твърдо решен да режеш, ела довечера на геренска да ти обесниме кое как...

Успех!
http://global.ebay.com/TA-Technix_Sport ... 48951/item
Инече ако си твърдо решен да режеш, ела довечера на геренска да ти обесниме кое как...

- M_POLO
- Мнения: 495
- Регистриран на: Сря 23 юли 2008 21:14
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: София
Re: Съвет за рязане на пружини 2Ф?
на работа съм утре ще ги режа сутринта само от пред тъй като е вирнала муцуната на горе и ме дразни
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта