mod edit: vaskoto1
vw golf 3 1.9 TDI 110 коня
vw golf 3 1.9 TDI 110 коня
Днес имах щастието да се повозя на такова животно.Това е Голфа на Spunky.Накарах го да я настъпи и сърцето ми отиде в петите при всяко ускорение.Колицата е с всички екстри 97 година без кожен салон.Не вярвах че дизел може да ускорява толкова бързо.Евала на такива дизели
mod edit: vaskoto1
mod edit: vaskoto1
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: vw golf 3 1.9 TDI 110 коня
Даскала написа:Не вярвах че дизел може да ускорява толкова бързо.
.. създават такова впечатление .. обаче:
1. е много по тесен оборотния диапазон /макс. 4500 об./
2. имаш турбо-дупка задължително ...
.. правили сме си експерименти доста .. в доускорението разликите са в полза на дизела .. иначе
-
Kalin72
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: vw golf 3 1.9 TDI 110 коня
rado_mit написа:Даскала написа:Не вярвах че дизел може да ускорява толкова бързо.
.. създават такова впечатление .. обаче:
1. е много по тесен оборотния диапазон /макс. 4500 об./
2. имаш турбо-дупка задължително ...
.. правили сме си експерименти доста .. в доускорението разликите са в полза на дизела .. иначе.. тц ..
Карал ли си TDI, та говориш така?
4500 оборота са напълно достатъчни за дизела, все пак той не е високооборотен като бензиновите двигатели, а и най-важното при него е въртящия момент, а не конете. При 2800 има по-висок въртящ момент от 1.8Т бензин.
Турбо-лаг-а не е болка за умиране. При правилно работещо турбо, което включва около 2000 оборота, разбира се. Никога не натискай педала до ламарината под 1800 оборота, защото може да останещ без турбо след време.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Старите атмосферни дизели могат да се развъртат до към 5 000об/мин, БМВ 535Д също може до там някъде, но нормалните нови комън рейл дизели развиват максимална мощност към 3700-4100об/мин а червената линич на оборотомера е към 4500об/мин.
За сметка на това именно тази висока ранно идваща мощност (максималния въртящ момент при повече дизели е в диапазона 1700-2000об/мин) ги прави изключително приятни и гъвкави за каране
. И понякога създава илюзия, че вървят повече дори и от по-мощен бензинов мотор. Имах спор с колега, защото той твърдеше, че Рено Меган 1.5ДЦИ 82коня върви повече от Меган 1.6 16клапана 115коня, така му струва точно заради този огромен и ранно идващ в ниските обороти въртящ момент, а ма бензиновия Меган 1.6 16V просто му трябват повече обороти - при него при 2000об/мин няма никой, за разлика от дизела.
При атмосферните бензинови мотори мощността идва постепенно и плавно с увеличаване на оборотите. Сами знаете, че един стандартен атмосферен мотор вади макс.мощност в диапазона 5500-6500об/мин, да не спонемава за бързооборотните пили, които без проблем се развъртат до 8000об/мин.
За сметка на това именно тази висока ранно идваща мощност (максималния въртящ момент при повече дизели е в диапазона 1700-2000об/мин) ги прави изключително приятни и гъвкави за каране
. И понякога създава илюзия, че вървят повече дори и от по-мощен бензинов мотор. Имах спор с колега, защото той твърдеше, че Рено Меган 1.5ДЦИ 82коня върви повече от Меган 1.6 16клапана 115коня, така му струва точно заради този огромен и ранно идващ в ниските обороти въртящ момент, а ма бензиновия Меган 1.6 16V просто му трябват повече обороти - при него при 2000об/мин няма никой, за разлика от дизела.
При атмосферните бензинови мотори мощността идва постепенно и плавно с увеличаване на оборотите. Сами знаете, че един стандартен атмосферен мотор вади макс.мощност в диапазона 5500-6500об/мин, да не спонемава за бързооборотните пили, които без проблем се развъртат до 8000об/мин.
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: vw golf 3 1.9 TDI 110 коня
Даскала написа:Днес имах щастието да се повозя на такова животно.Това е Голфа на Spunky.Накарах го да я настъпи и сърцето ми отиде в петите при всяко ускорение.Колицата е с всички екстри 97 година без кожен салон.Не вярвах че дизел може да ускорява толкова бързо.Евала на такива дизели
mod edit: vaskoto1
хаха тва щото не съм те возил в мойта да видиш вървене

Kalin72 написа:Не ти ли са нужни повече ниските и средните обороти, и колата да е икономична и бързо разгонваща, отколкото да е резачка на 6-8000 оборота?
На мен точно това ми беше нужно и затова смених една такава 8К оборотна пила с дизела. И съм доволен. И лаг-а е минимален. Нали затова такваз модерна турбина са ми сложили
А иначе Даскала видя малко от това на какво е способен дизела...
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: vw golf 3 1.9 TDI 110 коня
rado_mit написа:Даскала написа:Не вярвах че дизел може да ускорява толкова бързо.
.. създават такова впечатление .. обаче:
1. е много по тесен оборотния диапазон /макс. 4500 об./
2. имаш турбо-дупка задължително ...
.. правили сме си експерименти доста .. в доускорението разликите са в полза на дизела .. иначе.. тц ..
Mай нямаш много опит с нови дизели както ти е казал Калин. Тесен диапазон до 4500 об/мин? Никога не съм стигал до там. Стига ми че на 2400ом/мин съм вече със 120км/ч и така цели 1000км с един резервоар
Турбо лаг ? Tи за VTG чувал ли си? Лага е на 3-та до 1500об/мин
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
.. сеега .. чешете си езиците .. или май го обърнахме на "селска чест" вече ..
.. в момента карам ТДИ пич ... с леееееееки подобрения ... всеки ден разплаквам по някой на бул.България
/щото то май не остана друг булевард без кратери/ ..
.. но съм покарал и доста други колици .. /няколко са ми ги сваляли от витрината/ .. покарайте .. проверете .. усетете ги колиците .. и после пак тука .. да споделите ..
.. но съм покарал и доста други колици .. /няколко са ми ги сваляли от витрината/ .. покарайте .. проверете .. усетете ги колиците .. и после пак тука .. да споделите ..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта



