Здравейте колеги.
Полото ми е 1.6 95-та,предстои ми път до морето и искам да ви попитам кое е най наложително да сменя преди път.Точно около 10 000 км стават от както съм я купил и не съм и сменял нищо все още(от сорта на ремъци филтри и тн.)Другото е че ми тече масло(мисля от една тръба зад двигателя която изобщо а няма)(затова ако някой покаже снимка на тази тръба зад двигателя ще съм му благодарен да знам какво да търся)Мисля че е някакъв въздушен и от там хвърля и масло.Така,че смяната на маслото отпада тъй като си изтича само и само доливам(на 2-3 месеца 1л. горе долу)
Кое е най наложително за смяна?
- palikari
- Мнения: 449
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
- Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
- Двигател: BMM-2006
- Местоположение: София
Re: Кое е най наложително за смяна?
jozef6 написа:Здравейте колеги.
Полото ми е 1.6 95-та,предстои ми път до морето и искам да ви попитам кое е най наложително да сменя преди път.Точно около 10 000 км стават от както съм я купил и не съм и сменял нищо все още(от сорта на ремъци филтри и тн.)Другото е че ми тече масло(мисля от една тръба зад двигателя която изобщо а няма)(затова ако някой покаже снимка на тази тръба зад двигателя ще съм му благодарен да знам какво да търся)Мисля че е някакъв въздушен и от там хвърля и масло.Така,че смяната на маслото отпада тъй като си изтича само и само доливам(на 2-3 месеца 1л. горе долу)
Ти не заслужаваш да караш кола,още по малко VW.
Re: Кое е най наложително за смяна?
Напълно съм съглсен с теб колега,по-добре да се дават пари за масло,отколкото да си го направи и да не му тече маслото,ама ......
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Кое е най наложително за смяна?
Тая "тръба" е маркуча за картерните газове,излиза отзад от двигателя (около щеката за проверка на маслото и влиза в кутията на въздушният филтър. Има 1000 теми за отдушника за картерните газове! Ако го нямаш и не ти е запушена дупката където влиза в кутията ,значи ,голяма част от въздуха който влиза в двигателя ти не минава през въздушния филтър. С една дума обслужи си колата напълно, иначе ще ти го върне тъпкано(тя в момента ти го връща де ,щото дишаш отровите дето излизат от тая тръба ,ама като прочетеш за отдушника....). От там излиза доста масло ,ако двигателя е износен(вятъра в цилиндрите е малък),прекалил си с нивото на маслото или караш с прекалено тънко масло
п.п. Има и теми за първоначално обслужване
п.п. Има и теми за първоначално обслужване
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кое е най наложително за смяна?
Тази кола е за сервиз, не отивай на море преди пълно обслужване че морето ще ти се стори дълго при лош късмет...
Re: Кое е най наложително за смяна?
На първите 2-ма колеги преди да ме съдят искам да им кажа че колата е служебна,но тъй като си я карам и за свои нужди аз си плащам всичко по нея освен бензина и маслото(те са фирмени)Така че до сега не ми се е налагало да я гледам като писано яйце при положение че я карам само тук в София.И благодаря на Anbuch за разяснението.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Кое е най наложително за смяна?
Колегите са прави преди да отидеш кадето и да било по-добре си оправи колата все пак са доста километрди до морето неможе да разчиташ на случайноста.
Смени си маслото, въздушния филтър масления филтър ремъка на двигателя, е най важен ако искаш да си доидеш с колата от морето прегледай спирачната система и накладките погледни фаровете дали ти работят мигачите и съответно гумите в какфо състояние са! ТОва поне за което се сещам е основното но закарай я на сервиз ако искаш да си сигорен дали няма някой друг косур за оправяне.
п.п Не взимай колегите навътре те са ПЕРФЕКЦИОНИСТИ даже и драскотина да има по колата ще се пребоядиса така че направи си най остновната диагностика иначе поемаш огромен риск Късмет!
Смени си маслото, въздушния филтър масления филтър ремъка на двигателя, е най важен ако искаш да си доидеш с колата от морето прегледай спирачната система и накладките погледни фаровете дали ти работят мигачите и съответно гумите в какфо състояние са! ТОва поне за което се сещам е основното но закарай я на сервиз ако искаш да си сигорен дали няма някой друг косур за оправяне.
п.п Не взимай колегите навътре те са ПЕРФЕКЦИОНИСТИ даже и драскотина да има по колата ще се пребоядиса така че направи си най остновната диагностика иначе поемаш огромен риск Късмет!
Re: Кое е най наложително за смяна?
Благодаря колега това исках да ми кажат.А не "ти не заслужаваш и тн."Що да не заслужавам бре аз да не съм малоумен,че незнам че е по оферта да си оправя колата от колкото да се набивам по 20лв на 2 месеца ама..
Мерси колега за отговора определено ще отида на сервиз да си дам аванса
Мерси колега за отговора определено ще отида на сервиз да си дам аванса
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Кое е най наложително за смяна?
сменяй всичко! Маслен, въздушен горивен филтри. Ремъци, ролки(ангренаж и пистов)! Преглед на накладки, дискове, гуми, масла на скорости, хидравлика, спирачна течност. Обстоен преглед на двигателя в някой хубав сервиз или прочети в раздел "Сервизи" и виж клубните майстори те са на доста високо ниво и няма да има ама.... и ън мън...
И ако ти останат пари може да заминеш за морето
И ако ти останат пари може да заминеш за морето

- kojuharov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995
Re: Кое е най наложително за смяна?
Като слушам и сърцето ми се къса. Горкичкото ПОЛИ. Вземи го продай и си купи друго което вече ще гледаш като писано.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кое е най наложително за смяна?
IceHeart написа:така че направи си най остновната диагностика ...
поначало тоя термин е много често използван-абе, да мина да ми погледнеш колата... и какво да й гледам? ми всичко, така, основно, че не съм я гледал отдавна... ми добре... гледам я, хубава е...
те такива, като колегата, като дойдат да им гледам колата, и като им похарча за 3 минути годишния доход за какви ли не неща, дето не ме кефят, ме обявяват за
и си тръгват с лоши мисли в главата...
има 2 стадия:
1. поддръжка. участваш с малки суми, но редовно. тропне-летиш в магазина. и колата е максимално близо до идеална (говориме САМО за техническо състояние-външния вид, кучета го яли...)
2. изпуснеш ли му края идва РЕМОНТ! участваш не само с големи суми, но и редовно (пак). вследствие на което идват лошите мисли и убеждението че си си купил най големия боклук съществуващ.
в резултат на настъпване на стадий 2, повечето хора дават тонове лев, правят нещата донякъде, писва им и продават колата!
така че, колеги!
съвет за покупка!
никога не купувайте кола от някой, който ви казва: много е здрава-карам я вече 3та година-нищо не съм пипнал! чук е!
по добре купете колата на някой, който се оплаква че за последните 2 години е сменил милион неща и пак тая кола нещо се еб@ва. така ви прави най големия подарък. на крачка сте от перфектния автомобил.

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Кое е най наложително за смяна?
Ето това е пост.! Браво Васко. БРАВО.Малко и редовно по добре от много и редовно.
Ако си поддържаш колата , та и форд да е (нищо протиф форда, например казвам) пак ще е хубава, ще вози , изглежда, работи и харчи добре
Последна промяна от vaskoto1 на Нед 14 юни 2009 9:36, променено общо 1 път.
Причина: форд и циганин зимата не работят. както и не боледуват-направо мрЪт...
Причина: форд и циганин зимата не работят. както и не боледуват-направо мрЪт...
- vankat-2
- Мнения: 268
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кое е най наложително за смяна?
jozef6 написа:На първите 2-ма колеги преди да ме съдят искам да им кажа че колата е служебна,но тъй като си я карам и за свои нужди аз си плащам всичко по нея освен бензина и маслото(те са фирмени)Така че до сега не ми се е налагало да я гледам като писано яйце при положение че я карам само тук в София.И благодаря на Anbuch за разяснението.
Бате причината май не е че ти е служебна колата май си си мърличко.Нали на тебе ти служи тая кола може ли да не проявиш никакво внимание-КАРАМ И ДОЛИВАМ така е най добре.
Какво първо да сменя по колата.

КАК КАКВО МЪРЛЬОТО ШОФЕР.ТОВА Е ЗА СМЯНА

Re: Кое е най наложително за смяна?
Поста на vaskoto1 трябва да се публикува в темата-"VW POLO-Ремонт и експлоатация, Техническо обслужване, Схеми". Но основното за смяна са горивем, маслен, въздушен филтър, филтър на купето(последния е по желание). Пистов, ангренажен ремък и ролките. Накладки и дискове плюс спирачна течност(ако имат нужда). Смяна на маслото заедно с филтрите. Нов антифриз ако не е сменян от 2-3 години. Прегледай гумите и ако нещо не тропа една автомивка и марш към морето.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Кое е най наложително за смяна?
vankat-2 написа:jozef6 написа:На първите 2-ма колеги преди да ме съдят искам да им кажа че колата е служебна,но тъй като си я карам и за свои нужди аз си плащам всичко по нея освен бензина и маслото(те са фирмени)Така че до сега не ми се е налагало да я гледам като писано яйце при положение че я карам само тук в София.И благодаря на Anbuch за разяснението.
Бате причината май не е че ти е служебна колата май си си мърличко.Нали на тебе ти служи тая кола може ли да не проявиш никакво внимание-КАРАМ И ДОЛИВАМ така е най добре.
Какво първо да сменя по колата.
КАК КАКВО МЪРЛЬОТО ШОФЕР.ТОВА Е ЗА СМЯНА
айде няма нужда от обиди....
Всички знаем как се карат служебните автомобили.
И аз съм имал 3 служебни коли , поверени изцяло в мои ръце, вярно , карат се като чужди , но редовно се сменява масло, нещо ако се обади веднага влизаше във фирмен сервиз, и се монтират оригинални части.
И кола не ме е предавала на път.
Това се нарича поддръжка, няма нищо вечно на тоя свят , но колкото по скоро се смени една част която е тръгнала да си ходи, толкова повече пари се спестяват от бъдещи ремонти., с други думи , хлоп -> магазин, ако неможеш сам, сервиз... И така ще си имаш здрав автомобил.
И по темата:
1.Масло.(смяна , не доливане).Филтъра с маслото задължителен!
2.Преди наливане на новото масло смяна гарнитури и семеринги от които тече.
Проверка на термостата, смяна , заедно с о-пръстена, нов антифриз, преди новия антифриз, промивка.
3. Ангренаж, обтягаща ролка , водна помпа (аз я сменям ако има теч или като се счупи).
4.Пистов, или трапецовиден ремък , каквото е там, с ролката, ако имаш парички смени и обтегача на ролката
5.Проверка свещи, смяна ако е нужно, както и кабелите , провери бобината, ако е напукана , вънка, щото може да останеш напът.
6.Смяна въздушен филтър, смяна горивен филтър, смяна филтъра на купето (като го сменаш провери вентилатора дали се врътка леко...
7.Проверка , дискове и накладки, ако е нужно смяна.
8.тампони и амортисьори, вдигаш на крик друсаш гумата, ако хлопа в калника е за смяна тампона, ако е омаслен отвън аморт. смяна, ако не те кефи как вози пак смяна....
9.Провери си и лагерите и каретата, караш в кръг ако припуква някъде , каре ... , лагерите , или вията или имат голям луфт ...
10.Съединител - 3-та , ръчна пускаш съединителя, ако огасне е наред...
10.Преди да си свършил горното , измери компресията, извади щеката на маслото , ако духа от щеката, и компресията не е в норма, просто я продай , и я продавай незабавно.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта

