


Поло 1.9 Д как работят вакуум датчиците
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Поло 1.9 Д как работят вакуум датчиците
Здравейте колеги ,ако може някой да помогне с информация.Полото ми е 1.9 чист дизел 65 кончета ,99 година .като се застане срещу двигателя от дясно от зад на купето има два датчика вакуум от тях излизат тънки маркучета едното отива до помпата ,Лукасд е , и действа като обогатител,другото в едно кръгло от дясно горе до капака ,другото от сервото взема вакуум и между двете също са свързани .Та тези датчици ги отворихме и вече работят ,но маркучетата бяха запушени с видии и сега като ги сложих отворени оборотите слязоха на 950 ,преди бяха около 1000-1200 .Та какво променят тези датчици ,правилно ли съм направил като ги оправих и махнах видиите ,променя ли работата на двигателя и разхода на гориво .Благодаря Ви предварително .
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9 Д как работят вакуум датчиците
Намерих в един форум голяма част от това за което питам.Става въпрос за рециркулацията на отработените газове.Това го пишат много точно колегите и за което им благодаря .Сега остана неясно работата на вакуумния клапан който регулира принудителния смукач,който се намира на помпата и като се запуши не се движи лостчето .Струва ми се че той дейктва при студено време за да подава принудително нафта ,ама не съм сигурен.та сега съм го отпушил и оборотите веднага паднаха да 950.Другия клапан за церкулацията на отработените газове ще го оставя отворе и работещ ,да видя до какво ще доведе работата .Много тих стана мотора .Ако някой има мнение да сподели .
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.9 Д как работят вакуум датчиците
Колега аз карам поло със същия мотор , та значи този вакум , който отива до помпата задвижва авансатора . Когато колата е студена той го издърпва и дава малко предварение на впръскването и оборотите са ти към 1200 някъде , след 2 - 3 минути се изключва и оборотите ти падат някъде на 950 както си писал . Това поне знам аз , ако нещо съм объркал ще се радвам някой да ме поправи . Поздрави 

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9 Д как работят вакуум датчиците
Благодаря колега за мнението да така е уверих се в това .Аз съм за пръв път с дизел но реших че ще остана завинаги ,това си е рахат да караш такава кола ,а и докато се виждат трактори по полето ще е най изгодното каране. Сега ще чакам някой да даде съвет или мнение за другите вакууми .Поне реших да не изключвам нищо и без това голям чанч беше докато ги оправим.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9 Д как работят вакуум датчиците
Milanski написа:Колега аз карам поло със същия мотор , та значи този вакум , който отива до помпата задвижва авансатора . Когато колата е студена той го издърпва и дава малко предварение на впръскването и оборотите са ти към 1200 някъде , след 2 - 3 минути се изключва и оборотите ти падат някъде на 950 както си писал . Това поне знам аз , ако нещо съм объркал ще се радвам някой да ме поправи . Поздрави
А незнам дали при Вас при първо палене в първите секунди на старта мотора се чуди и след това се оправя претреперва един такъв но оборотите ги държи .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта